6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- cvetan.cvetanov_
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 21.09.2020
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 530d
6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
Здравейте, искам да попитам за мнение, който е слагал такава кутия на 530д. Много ли се преправя и има ли смисъл от цялата разправия. Благодаря предварително !
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
Въпросът е за коя шестстепенна кутия питаш, за ръчната или стептроника (автомата)?
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
stony1 написа:Въпросът е за коя шестстепенна кутия питаш, за ръчната или стептроника (автомата)?
Направо да го откажа колегата... Стептроника не е невъзможно, хората все пак и 8hp слагат на тези бараки вече какво остава за..., ноооо няма шанс да го подкара без фланец, преправен кардан, инсталация и външно управление и т.н. ще му стъпи на цената на 3 4 читави 39тки , а относно ръчката ако смяташ да сложиш от е46 330d gs6-53dz само кутията ти е 1200-1300лв голям дефицит са, лостов механизъм който няма намиране, кардана ти е още около 300лв ще ти трябва и комплект съединител с маховик още 1000лв, защото шлиците на диска и оста на кутията са различни при gs5 и gs6 и отделно единия маховик има голяма дупка и е с лагер във вала, а другия вариант е с лагер в маховика... И цифрата няма да спре до тук... Най-евтин вариант ти е от е46 320d gs6-37dz , но пак ще подминеш доста над 1500лв....
Не си струва във всеки един случай. Ако си с gs5 и се притесняваш че кутията е слаба или че няма да държи след тунинг жестоко се лъжеш лично аз счупих gs6-53dz na 46ца с над 1000нм, а gs5-цата се кара много километри и то с двудисков съединител и алуминиев маховик и все още и раздават газ без проблеми.
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
MCPO написа:stony1 написа:Въпросът е за коя шестстепенна кутия питаш, за ръчната или стептроника (автомата)?
Направо да го откажа колегата... Стептроника не е невъзможно, хората все пак и 8hp слагат на тези бараки вече какво остава за..., ноооо няма шанс да го подкара без фланец, преправен кардан, инсталация и външно управление и т.н. ще му стъпи на цената на 3 4 читави 39тки , а относно ръчката ако смяташ да сложиш от е46 330d gs6-53dz само кутията ти е 1200-1300лв голям дефицит са, лостов механизъм който няма намиране, кардана ти е още около 300лв ще ти трябва и комплект съединител с маховик още 1000лв, защото шлиците на диска и оста на кутията са различни при gs5 и gs6 и отделно единия маховик има голяма дупка и е с лагер във вала, а другия вариант е с лагер в маховика... И цифрата няма да спре до тук... Най-евтин вариант ти е от е46 320d gs6-37dz , но пак ще подминеш доста над 1500лв....
Не си струва във всеки един случай. Ако си с gs5 и се притесняваш че кутията е слаба или че няма да държи след тунинг жестоко се лъжеш лично аз счупих gs6-53dz na 46ца с над 1000нм, а gs5-цата се кара много километри и то с двудисков съединител и алуминиев маховик и все още и раздават газ без проблеми.
И защо ще го отказваш? Аз преди година си сложих шестстепенна на Е36та viewtopic.php?f=8&t=383464
Тогава частите трудно се намираха, цените ня бяха по-ниски и на фона на тогавашните заплати инвестицията беше "неоправдана".
Относно шлиците и лагртите - и това има решение, което в наши дни е доста по-лесно за реализиране, докато преди 7-8 години почти нищо не се намираше на пазара и си беше доста тегаво.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- MCPO
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 29.10.2011
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: 745d, 530d, 335d
- Мечтае да кара: Су-35
- Детайли за колата: - Е36 320i (SOLD)
- E46 330i BlackSapphire (stage 2) (SOLD)
- E46 330ci (SOLD)
- E46 330cd 400+ hp (SOLD)
- E65 745d 400+ hp
- E60 530d 300+ hp
- E92 335d (Stage 3)
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
stony1 написа:MCPO написа:stony1 написа:Въпросът е за коя шестстепенна кутия питаш, за ръчната или стептроника (автомата)?
Направо да го откажа колегата... Стептроника не е невъзможно, хората все пак и 8hp слагат на тези бараки вече какво остава за..., ноооо няма шанс да го подкара без фланец, преправен кардан, инсталация и външно управление и т.н. ще му стъпи на цената на 3 4 читави 39тки , а относно ръчката ако смяташ да сложиш от е46 330d gs6-53dz само кутията ти е 1200-1300лв голям дефицит са, лостов механизъм който няма намиране, кардана ти е още около 300лв ще ти трябва и комплект съединител с маховик още 1000лв, защото шлиците на диска и оста на кутията са различни при gs5 и gs6 и отделно единия маховик има голяма дупка и е с лагер във вала, а другия вариант е с лагер в маховика... И цифрата няма да спре до тук... Най-евтин вариант ти е от е46 320d gs6-37dz , но пак ще подминеш доста над 1500лв....
Не си струва във всеки един случай. Ако си с gs5 и се притесняваш че кутията е слаба или че няма да държи след тунинг жестоко се лъжеш лично аз счупих gs6-53dz na 46ца с над 1000нм, а gs5-цата се кара много километри и то с двудисков съединител и алуминиев маховик и все още и раздават газ без проблеми.
И защо ще го отказваш? Аз преди година си сложих шестстепенна на Е36та viewtopic.php?f=8&t=383464
Тогава частите трудно се намираха, цените ня бяха по-ниски и на фона на тогавашните заплати инвестицията беше "неоправдана".
Относно шлиците и лагртите - и това има решение, което в наши дни е доста по-лесно за реализиране, докато преди 7-8 години почти нищо не се намираше на пазара и си беше доста тегаво.
Кутията която си сложил е 37dz, аз лично никога не бих се занимавал точно за нея, а и едва ли човека пита за нея. Ако има кеш и желание да го направи като хората няма нищо лошо, но съм сигурен че после ще се бие през челото в даден момент и ще се пита защо му е било да се хваща. Опита го показва при повечето от хората които са се хванали...
"Силата не идва от физическия капацитет. Тя идва от неукротимата воля." - Ганди
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
BWM Team Dobrich - Just Cavalli
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
MCPO написа:stony1 написа:MCPO написа:stony1 написа:Въпросът е за коя шестстепенна кутия питаш, за ръчната или стептроника (автомата)?
Направо да го откажа колегата... Стептроника не е невъзможно, хората все пак и 8hp слагат на тези бараки вече какво остава за..., ноооо няма шанс да го подкара без фланец, преправен кардан, инсталация и външно управление и т.н. ще му стъпи на цената на 3 4 читави 39тки , а относно ръчката ако смяташ да сложиш от е46 330d gs6-53dz само кутията ти е 1200-1300лв голям дефицит са, лостов механизъм който няма намиране, кардана ти е още около 300лв ще ти трябва и комплект съединител с маховик още 1000лв, защото шлиците на диска и оста на кутията са различни при gs5 и gs6 и отделно единия маховик има голяма дупка и е с лагер във вала, а другия вариант е с лагер в маховика... И цифрата няма да спре до тук... Най-евтин вариант ти е от е46 320d gs6-37dz , но пак ще подминеш доста над 1500лв....
Не си струва във всеки един случай. Ако си с gs5 и се притесняваш че кутията е слаба или че няма да държи след тунинг жестоко се лъжеш лично аз счупих gs6-53dz na 46ца с над 1000нм, а gs5-цата се кара много километри и то с двудисков съединител и алуминиев маховик и все още и раздават газ без проблеми.
И защо ще го отказваш? Аз преди година си сложих шестстепенна на Е36та viewtopic.php?f=8&t=383464
Тогава частите трудно се намираха, цените ня бяха по-ниски и на фона на тогавашните заплати инвестицията беше "неоправдана".
Относно шлиците и лагртите - и това има решение, което в наши дни е доста по-лесно за реализиране, докато преди 7-8 години почти нищо не се намираше на пазара и си беше доста тегаво.
Кутията която си сложил е 37dz, аз лично никога не бих се занимавал точно за нея, а и едва ли човека пита за нея. Ако има кеш и желание да го направи като хората няма нищо лошо, но съм сигурен че после ще се бие през челото в даден момент и ще се пита защо му е било да се хваща. Опита го показва при повечето от хората които са се хванали...
Кутията няма никаво значение. Опитът показва, че добре направен проект си заслужава и никой не се бие през челото. Ако има такива, то е защото нешо не са сметнали или направили както трабва. Аз лично бих го направил отново, но още не съм си намерил Е36, което да отговаря на изискванията ми, а дотогава смятам да се заема с ъпгрейда на скоростната кутия на 740та. Единственият въпрос, над който още разсъждавам е каква кутия да използвам, шестстепенен сервотроник, който имам наличен или някоя по-нова, да речем осемстепенна
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
Да използвам темата на колегата
Колко трудно и скъпо е минаването от автомат към ръчна кутия(gs5 ми е напълно достатъчна) в е39 с М57?
Аз го смятам кутия, кардан, лостов механизъм, маховик+съединител, лост + кожа, педали+ датчици за тях. Обаче не знам дали нещо софтуерно не трябва да се прави.
Колко трудно и скъпо е минаването от автомат към ръчна кутия(gs5 ми е напълно достатъчна) в е39 с М57?
Аз го смятам кутия, кардан, лостов механизъм, маховик+съединител, лост + кожа, педали+ датчици за тях. Обаче не знам дали нещо софтуерно не трябва да се прави.
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
TheDriver написа:Да използвам темата на колегата
Колко трудно и скъпо е минаването от автомат към ръчна кутия(gs5 ми е напълно достатъчна) в е39 с М57?
Аз го смятам кутия, кардан, лостов механизъм, маховик+съединител, лост + кожа, педали+ датчици за тях. Обаче не знам дали нещо софтуерно не трябва да се прави.
Софтуерно може и нищо да не се прави, но компютърът на двигателя ще записва грешки, че не получава информация от скоростата кутия по CAN линията. В таблото обаче трабва да се промени настройката от автоматична на ръчна скоростна кутия.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
Re: 6 степенна скоростна кутия е39 530d ?
Предполагам и с темпомата има заигравка?
С електронната газ има ли изобщо модул или всичко е в компютъра на мотора?
С електронната газ има ли изобщо модул или всичко е в компютъра на мотора?
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани