Теч на нафта при студен двигател
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- t.todorov
- Потребител
- Мнения: 8
- Регистриран на: 15.12.2012
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: F10 m550d
Теч на нафта при студен двигател
Здравейте, колеги!
Понеже в търсачката не намерих нищо свързано с проблема който имам пускам тази тема.
Автомобила е е39 3.0д 193к.с ръчка
От 10 дни се появи теч на нафта при първото стартиране на мотора за деня.. Теча се изразява в това, че когато запаля някъде за около 10-15 секунди изтича количество около 30-40мл и след това спира..Интересното е че установих, че това нещо го прави само при по-ниска температура навън и когато изпише надписа на борда за предварително подгряване/ с големия борд е/, ако е по-топло времето и съответно този надпис не се появи на борда, теч няма
Теча е отпред в дясно на двигателя, някъде под помпата за високо налягане, но няма как да го видя точно защото отгоре няма никаква видимост..
Лошото е че докато стигна до сервиза всичко вече е сухо и няма и следа от теч
Преди месец съм сменял всички възможни маркучета през които
минава гориво, дюзите са сваляни и са проверени, като и на тях превантивно са им сменени о-пръстенчетата..
В сервиза където ми обслужват колата, казват че може да тече помпата за високото или евентуално да идва някъде от печката, която впрочем е изключена софтурно, но аз не намирам логика ако е някой от тези варианти, защо го прави само на студен двигател и при ниска температура навън, а не постоянно..
Три дни беше в сервиза, но сега времето е топло и нито веднъж не протече при палене..
Ще съм много благодарен ако някой сподели мнение ако се е сблъсквал с такъв проблем или някой с идеи от къде може да е проблема..
П.С.
Да ви е честита новата година! Много здраве и безавариини километри
Понеже в търсачката не намерих нищо свързано с проблема който имам пускам тази тема.
Автомобила е е39 3.0д 193к.с ръчка
От 10 дни се появи теч на нафта при първото стартиране на мотора за деня.. Теча се изразява в това, че когато запаля някъде за около 10-15 секунди изтича количество около 30-40мл и след това спира..Интересното е че установих, че това нещо го прави само при по-ниска температура навън и когато изпише надписа на борда за предварително подгряване/ с големия борд е/, ако е по-топло времето и съответно този надпис не се появи на борда, теч няма
Теча е отпред в дясно на двигателя, някъде под помпата за високо налягане, но няма как да го видя точно защото отгоре няма никаква видимост..
Лошото е че докато стигна до сервиза всичко вече е сухо и няма и следа от теч
Преди месец съм сменял всички възможни маркучета през които
минава гориво, дюзите са сваляни и са проверени, като и на тях превантивно са им сменени о-пръстенчетата..
В сервиза където ми обслужват колата, казват че може да тече помпата за високото или евентуално да идва някъде от печката, която впрочем е изключена софтурно, но аз не намирам логика ако е някой от тези варианти, защо го прави само на студен двигател и при ниска температура навън, а не постоянно..
Три дни беше в сервиза, но сега времето е топло и нито веднъж не протече при палене..
Ще съм много благодарен ако някой сподели мнение ако се е сблъсквал с такъв проблем или някой с идеи от къде може да е проблема..
П.С.
Да ви е честита новата година! Много здраве и безавариини километри
- ben_g
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 240
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
Re: Теч на нафта при студен двигател
Здравей, колега.
Аз бих се насочил към печката. Тя се включва точно при студено време (попаднах на инфо в нета че се включва под около 6 градуса външна температура). Целта е да подпомогне за по-бързото достигане на работната температура на двигателя, след което се изключва.
Това може да обясни защо теча ти е в студено време само, както и че е за определен период от време след стартиране на двигателя.
Поздрави!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Аз бих се насочил към печката. Тя се включва точно при студено време (попаднах на инфо в нета че се включва под около 6 градуса външна температура). Целта е да подпомогне за по-бързото достигане на работната температура на двигателя, след което се изключва.
Това може да обясни защо теча ти е в студено време само, както и че е за определен период от време след стартиране на двигателя.
Поздрави!
Sent from my iPhone using Tapatalk
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Теч на нафта при студен двигател
Печката на колегата не работи явно, както е написал. Пък и тя е отпред е ляво, но не знам от къде черпи гориво.
Явно трябва да почака студени дни и да се гледа в сервиза. На мен ми звучи да е нещо свързано с налягане, за да го прави само на студен старт.
Явно трябва да почака студени дни и да се гледа в сервиза. На мен ми звучи да е нещо свързано с налягане, за да го прави само на студен старт.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани