Проблем реостат Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем реостат Е39
Здравейте! Нов член съм на форума, използвах търсачката за подобна тема не открих,извинявам се, ако не съм я използвал правилно. От година съм собственик на Е39 комби, 2.5, 163к.с. Напоследък се сблъсках с няколко проблема. Изчезна ми парното и реших, че е реостат поръчах днес дойде и като свалих старият видях това което съм и снимал. По незнайни причини явно нещо е дало на късо и ефекта е на лице. Парното не работи нито с новия нито със стария реостат. Сега забелязах, че вече не иска да си сгъва и огледалата не знам дали има нещо общо. Започна да има проблем и с паленето, но за това ще потърся друга тема дали има такава. Въпроса ми е как точно мога да оправя това, трябва да сменя буксата предполагам, но интересно ми е защо изобщо се е получило това. Извинявам се за дългия пост, всички мнения ще са ми полезни. Поздрави!
Изпратено от моят SM-A325F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A325F с помощта на Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6206
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем реостат Е39
Колега, или сменяш буксата- по-добрия вариант или запояваш кабели. Описаното се случва когато протича ток с голяма сила, пиновете на буксата не могат да го поемат и започват да се нагряват- електродвигателя на вентилатора се е товарил много поради някаква причина, но не до степен да изгори бушон, но вече може и да се е случило.
Re: Проблем реостат Е39
Снощи смених буксата, нямаше никаква промяна. Проверих всички бушони по колата няма нито един изгорял. Възможно ли е вентилатора също да е заминал и поради тази причина да се е получило това стопяване?zvetiko написа:Колега, или сменяш буксата- по-добрия вариант или запояваш кабели. Описаното се случва когато протича ток с голяма сила, пиновете на буксата не могат да го поемат и започват да се нагряват- електродвигателя на вентилатора се е товарил много поради някаква причина, но не до степен да изгори бушон, но вече може и да се е случило.
Изпратено от моят SM-A325F с помощта на Tapatalk
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1527
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Проблем реостат Е39
Възможно е... Буксите се стопяват и от хлабав контакт между пиновете и клемите! Вентилатора го пробвай с директно 12В. На буксата кафявия е маса, червения със зелено е 12В, ако не се бъркам...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес! Вече съм фен съм на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 233
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Проблем реостат Е39
Здравей, колега, в съседна тема бях качвал подобни снимки на моя таралеж, гледката беше същата. При мен се оправи след като смених буксата /с друга от моргата и кабелите бяха презапоени/. Обаче няколко месеца по-късно вентилатора започна да шуми и малко след това спря, та сега идва време да свалям табло, че и него да сменям. Може да пробваш, това, което при мен свърши работа за зимата - през десния въздуховод на филтър купе през моторния отсег /като си срещу колата отпред ще дойде от ляво/ можеш да достигнеш вентилатора и да го раздвижиш с ръка. Ако след това тръгне, значи има проблем в него. Внимавай да не е пусната вентилацията, че ако завърти, да не ти направи някаква травма. При мен това беше достатъчно да изкара зимата, като периодично отварях от там да го разбутам леко вентилатора, след което като пусна вентилацията си завърта.
- Ивайло Димов
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 231
- Регистриран на: 14.01.2022
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: Сеат Толедо 1.8 20V AGN
- Мечтае да кара: Елинор :)
Re: Проблем реостат Е39
Колега малко различен въпрос ,щом вече има проблем и с паленето ....Номер 2 от снимката е клемореда там може да има проблем
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани