Проблем в горивна система 525dA
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем в горивна система 525dA
Здравейте, колеги,
От много време се мъча с един не безизвестен проблем писано много по него, но ми се иска да централизираме информацията и да се отърва от него. Именно гаснене под 15/30 литра гориво. Преди ми гаснеше само под 15, смених двете помпи в резервоара и под шофьора с втора ръка .... /най-голямата глупост очевидно/ и за момент се оправи, но само за момент. От скоро започна и гаснене под 30 литра гориво. Като записва няколко грешки /по-долу/. Също така при празен ход получавам едно тресене /неравномерно работене на мотора/ и е по-зле с климатик. Дилемите ми са няколко:
1. Да сменя двете помпи с чисто нови.
2. Да сменя датчик на горивната помпа и рейл.
3. Да пренапиша МАП-а /забравих да спомена, че колата е с дюзи от 3.0 дизел и настройка, предстои турбо/
Моля за съвет и мнение по темата.
Благодаря!
От много време се мъча с един не безизвестен проблем писано много по него, но ми се иска да централизираме информацията и да се отърва от него. Именно гаснене под 15/30 литра гориво. Преди ми гаснеше само под 15, смених двете помпи в резервоара и под шофьора с втора ръка .... /най-голямата глупост очевидно/ и за момент се оправи, но само за момент. От скоро започна и гаснене под 30 литра гориво. Като записва няколко грешки /по-долу/. Също така при празен ход получавам едно тресене /неравномерно работене на мотора/ и е по-зле с климатик. Дилемите ми са няколко:
1. Да сменя двете помпи с чисто нови.
2. Да сменя датчик на горивната помпа и рейл.
3. Да пренапиша МАП-а /забравих да спомена, че колата е с дюзи от 3.0 дизел и настройка, предстои турбо/
Моля за съвет и мнение по темата.
Благодаря!
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем в горивна система 525dA
Колега добре си се насочил към помпите в резервоара, но с части втора ръка неопределеностите са големи. Налягане от 1 бар е ниско, но трябва да определиш на какво се дължи, защото и подкачващата помпа е втора ръка. От това, което описваш не се вижда да имаш проблем с високото налягане, затова т.2 отпада. Вече по т.3 и свързаното с нея никой нищо не може да каже, освен този, който го е правил.
- SpasT
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 95
- Регистриран на: 9.10.2016
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E61 в цвят “мантинела”
Re: Проблем в горивна система 525dA
Колега, огледай през диагностиката в таблото какви са количествата на гориво в двете половини на резервоара. Убеден съм, че проблема ти е в това, че не успява да се прехвърли горивото към половината в която е кошницата( тази която е от страната на зареждането). През годините съм срещал такива проблеми дори от едно скъсано о-пръстенче на връзките между двата резервоара.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани