HELP.... Xenon пали трудно
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
HELP.... Xenon пали трудно
Колеги, имам малък проблем, малък но дразнещ. Сложих ксенонови крушки Н7, но с оригинални блокове от Е38, като блоковете чисто нови. Обаче круките не палят веднага. Едната пали след 2-3 последователни пускания на ключа, а другата може да запали на 3-тото, а може да не запали и 30 мин. Завъртам ключа пресветкат за част от секундата и загасват. Въпросът ми е: е ли е възможно да има някво несъответствие м/у оригиналния блок и китайската крушка?? Ако някой се е сблъскал с проблема ще съм му благодарен да сподели.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Колега за бой си!
Хем слагаш ефтин, хем го слагаш сам.
Сложиха ми някакъв евтин кучемарка, ама ми СЛОЖИХА с гранция =)
вече живи здрави чукам на дърво 3-ти месец не го гасим..
Хем слагаш ефтин, хем го слагаш сам.

Сложиха ми някакъв евтин кучемарка, ама ми СЛОЖИХА с гранция =)
вече живи здрави чукам на дърво 3-ти месец не го гасим..

Една от причините за този проблем е слаб акумулатор. Друга е директната plug-and-play инсталация, вместо използването на реле, свързано към акумулатора.
Начина по-който са го разрешили, говори, че при инсталацията не са използвали реле и те е спъвала електрониката. Съпротивленията, които са ти поставили, за да лъжат електроника, вероятно са постоянно включени във веригата, което безмислено увеличава разхода на енергия (а едно от положителните качества на ксенона е ниската консумация на електричество).
Преди седмица поставих на нашата е39 ксенон, с plug-and-play, без реле, и засега работи много добре, без да вади каквато и да е индикация на таблото за изгорели светлини.
Начина по-който са го разрешили, говори, че при инсталацията не са използвали реле и те е спъвала електрониката. Съпротивленията, които са ти поставили, за да лъжат електроника, вероятно са постоянно включени във веригата, което безмислено увеличава разхода на енергия (а едно от положителните качества на ксенона е ниската консумация на електричество).
Преди седмица поставих на нашата е39 ксенон, с plug-and-play, без реле, и засега работи много добре, без да вади каквато и да е индикация на таблото за изгорели светлини.
'02 BMW 525d
Няма никакви съпротивления, колега Нех. Всичко се слага точно за 5 мин. Буксите от късите светлини заспиват на входа на ксеноновия блок, се едно за там са правени, а изхода заминава в ксеноновата крушка. По същия начин беше и в началото, с оригиналния блок и не палеше, а постоянно ми даваше дефект в крушките на борда. А акумулатора няма една година 90АН БМВ:) Не е от него:) Явно оригиналните блокове палят на по нисък волтаж, щото пробвах оригинална крушка, със същите блокове палеше без проблеми.
koko29 написа:Няма никакви съпротивления, колега Нех. Всичко се слага точно за 5 мин. Буксите от късите светлини заспиват на входа на ксеноновия блок, се едно за там са правени, а изхода заминава в ксеноновата крушка. По същия начин беше и в началото, с оригиналния блок и не палеше, а постоянно ми даваше дефект в крушките на борда. А акумулатора няма една година 90АН БМВ:) Не е от него:) Явно оригиналните блокове палят на по нисък волтаж, щото пробвах оригинална крушка, със същите блокове палеше без проблеми.
Под "блок" вероятно имаш предвид "баласта", нали? Ти си направил точно въпросната plug-and-play инсталация, аз съм вързал моя ксенон по същия начин. Това всъщност е мързеливия и потенциално опасния начин, тъй като не използваме релето и "тормозим" светлинния модул.
Помислих, че си поставил съпротивления, които да лъжат компютъра заради тази реплика
Към крушките хакнах и два "по-фалшиви" модула от на БМВ-то и сега палят от раз.
Всъщност, сега като чета първоначалния ти въпрос, излиза че използваш оригинални баласти от е38 с китайска крушка? Те не са ли пригодени за D2S крушки, а ти ги поставяш на H7?
'02 BMW 525d
Наистина блоковете са за D2S-крушки, но понеже ги имах мислех, че може да станат и за китайските, съответно ликвидирах буксите на баластите, че не ставаха на крушката. Явно имат несъответствие м/у баласта и крушката, щото пък с китайския баласт с D2S-крушката пали безпроблемно. А това което каза, че се натоварва светлинния модул какво означава - може ли да се прецака заради тази "мързелива връзка"?
Колеги аз съм с Е38 с оригинална система! Крушките ми също са оригинални (май) поне аз не съм ги сменял! И при мен абсолютно същия проблем не палят гаснат аве ужас! В сервиза ми казаха че крушките просто са стари и вече си заминават! Факт е че едната само го прави и другата много рядко испробвах да им сменя местата и наистина се оказа от крушката пак същата продължи да не пали! Така че бях решил като прежаля парите просто да взема нови крушки ама сега като чета може и да не е от това! Кажете кво да правя! А и още нещо от кога се каня да пиша все забравям! Абе много слабо ми се струва че ми светят фаровете уж ксенон ебати порнографията кьоря са не виждам пътя и пак си мисля че са стари крушките и за това отвън не е много матирано стъклото така че не мисля че е от това фаровете ми са с лупи мислите ли че има вероятност да са зацапани отвътре лупите и има ли някой идея как може да се забършат отвътре!
....оф изморих са да пиша....
10х предварително
....оф изморих са да пиша....

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
cecoboy написа:Колеги аз съм с Е38 с оригинална система! Крушките ми също са оригинални (май) поне аз не съм ги сменял! И при мен абсолютно същия проблем не палят гаснат аве ужас! В сервиза ми казаха че крушките просто са стари и вече си заминават! Факт е че едната само го прави и другата много рядко испробвах да им сменя местата и наистина се оказа от крушката пак същата продължи да не пали! Така че бях решил като прежаля парите просто да взема нови крушки ама сега като чета може и да не е от това! Кажете кво да правя! А и още нещо от кога се каня да пиша все забравям! Абе много слабо ми се струва че ми светят фаровете уж ксенон ебати порнографията кьоря са не виждам пътя и пак си мисля че са стари крушките и за това отвън не е много матирано стъклото така че не мисля че е от това фаровете ми са с лупи мислите ли че има вероятност да са зацапани отвътре лупите и има ли някой идея как може да се забършат отвътре!
....оф изморих са да пиша....10х предварително
Чистенето става с разглабяне, сомо да не стошиш нещо доде разглабяш

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани