HELP.... Xenon пали трудно

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

HELP.... Xenon пали трудно

Мнение от koko29 » 18 Ное 2007, 17:00

Колеги, имам малък проблем, малък но дразнещ. Сложих ксенонови крушки Н7, но с оригинални блокове от Е38, като блоковете чисто нови. Обаче круките не палят веднага. Едната пали след 2-3 последователни пускания на ключа, а другата може да запали на 3-тото, а може да не запали и 30 мин. Завъртам ключа пресветкат за част от секундата и загасват. Въпросът ми е: е ли е възможно да има някво несъответствие м/у оригиналния блок и китайската крушка?? Ако някой се е сблъскал с проблема ще съм му благодарен да сподели.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 81
Регистриран на: 26.03.2007
Местоположение: Пловдив

Мнение от suren » 19 Ное 2007, 22:51

Да така става. Правил съм си доста експерименти и при мен се получи същото. Китайските лампи палат доста по-трудно, то за това и системите се скапват по-лесно. Иначе оригиналните лампи палат веднага с китайските модули. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 20 Ное 2007, 8:17

Колега за бой си!
Хем слагаш ефтин, хем го слагаш сам. :confused:
Сложиха ми някакъв евтин кучемарка, ама ми СЛОЖИХА с гранция =)
вече живи здрави чукам на дърво 3-ти месец не го гасим.. 8)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 20 Ное 2007, 11:03

Колеги проблема е решен. :)
Към крушките хакнах и два "по-фалшиви" модула от на БМВ-то и сега палят от раз. :mhihi: .
И пак с гаранция. И изобщо не е евтин 340 кинта без монтажа ме опекоха. :)
И като сложим и бензина до Сф май станаха и повече:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 20 Ное 2007, 16:43

Една от причините за този проблем е слаб акумулатор. Друга е директната plug-and-play инсталация, вместо използването на реле, свързано към акумулатора.

Начина по-който са го разрешили, говори, че при инсталацията не са използвали реле и те е спъвала електрониката. Съпротивленията, които са ти поставили, за да лъжат електроника, вероятно са постоянно включени във веригата, което безмислено увеличава разхода на енергия (а едно от положителните качества на ксенона е ниската консумация на електричество).

Преди седмица поставих на нашата е39 ксенон, с plug-and-play, без реле, и засега работи много добре, без да вади каквато и да е индикация на таблото за изгорели светлини.
'02 BMW 525d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 20 Ное 2007, 18:43

Няма никакви съпротивления, колега Нех. Всичко се слага точно за 5 мин. Буксите от късите светлини заспиват на входа на ксеноновия блок, се едно за там са правени, а изхода заминава в ксеноновата крушка. По същия начин беше и в началото, с оригиналния блок и не палеше, а постоянно ми даваше дефект в крушките на борда. А акумулатора няма една година 90АН БМВ:) Не е от него:) Явно оригиналните блокове палят на по нисък волтаж, щото пробвах оригинална крушка, със същите блокове палеше без проблеми.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 20 Ное 2007, 22:02

koko29 написа:Няма никакви съпротивления, колега Нех. Всичко се слага точно за 5 мин. Буксите от късите светлини заспиват на входа на ксеноновия блок, се едно за там са правени, а изхода заминава в ксеноновата крушка. По същия начин беше и в началото, с оригиналния блок и не палеше, а постоянно ми даваше дефект в крушките на борда. А акумулатора няма една година 90АН БМВ:) Не е от него:) Явно оригиналните блокове палят на по нисък волтаж, щото пробвах оригинална крушка, със същите блокове палеше без проблеми.

Под "блок" вероятно имаш предвид "баласта", нали? Ти си направил точно въпросната plug-and-play инсталация, аз съм вързал моя ксенон по същия начин. Това всъщност е мързеливия и потенциално опасния начин, тъй като не използваме релето и "тормозим" светлинния модул.

Помислих, че си поставил съпротивления, които да лъжат компютъра заради тази реплика
Към крушките хакнах и два "по-фалшиви" модула от на БМВ-то и сега палят от раз.


Всъщност, сега като чета първоначалния ти въпрос, излиза че използваш оригинални баласти от е38 с китайска крушка? Те не са ли пригодени за D2S крушки, а ти ги поставяш на H7?
'02 BMW 525d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 21 Ное 2007, 12:25

Наистина блоковете са за D2S-крушки, но понеже ги имах мислех, че може да станат и за китайските, съответно ликвидирах буксите на баластите, че не ставаха на крушката. Явно имат несъответствие м/у баласта и крушката, щото пък с китайския баласт с D2S-крушката пали безпроблемно. А това което каза, че се натоварва светлинния модул какво означава - може ли да се прецака заради тази "мързелива връзка"?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 279
Регистриран на: 13.11.2005

Мнение от Hex » 21 Ное 2007, 21:19

Има разни потребители по западните форуми, които твърдят, че на техните BMW-та им изгоряла осветителната инсталация. Не съм чувал такова нещо за е39, обаче, може би защото няма бушон за фаровете, понеже се контролират от светлинния модул.
'02 BMW 525d

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 276
Регистриран на: 16.09.2006
Местоположение: Варна

Мнение от cecoboy » 14 Дек 2007, 17:40

Колеги аз съм с Е38 с оригинална система! Крушките ми също са оригинални (май) поне аз не съм ги сменял! И при мен абсолютно същия проблем не палят гаснат аве ужас! В сервиза ми казаха че крушките просто са стари и вече си заминават! Факт е че едната само го прави и другата много рядко испробвах да им сменя местата и наистина се оказа от крушката пак същата продължи да не пали! Така че бях решил като прежаля парите просто да взема нови крушки ама сега като чета може и да не е от това! Кажете кво да правя! А и още нещо от кога се каня да пиша все забравям! Абе много слабо ми се струва че ми светят фаровете уж ксенон ебати порнографията кьоря са не виждам пътя и пак си мисля че са стари крушките и за това отвън не е много матирано стъклото така че не мисля че е от това фаровете ми са с лупи мислите ли че има вероятност да са зацапани отвътре лупите и има ли някой идея как може да се забършат отвътре!


....оф изморих са да пиша.... :mhihi: 10х предварително

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 14 Дек 2007, 18:21

cecoboy написа:Колеги аз съм с Е38 с оригинална система! Крушките ми също са оригинални (май) поне аз не съм ги сменял! И при мен абсолютно същия проблем не палят гаснат аве ужас! В сервиза ми казаха че крушките просто са стари и вече си заминават! Факт е че едната само го прави и другата много рядко испробвах да им сменя местата и наистина се оказа от крушката пак същата продължи да не пали! Така че бях решил като прежаля парите просто да взема нови крушки ама сега като чета може и да не е от това! Кажете кво да правя! А и още нещо от кога се каня да пиша все забравям! Абе много слабо ми се струва че ми светят фаровете уж ксенон ебати порнографията кьоря са не виждам пътя и пак си мисля че са стари крушките и за това отвън не е много матирано стъклото така че не мисля че е от това фаровете ми са с лупи мислите ли че има вероятност да са зацапани отвътре лупите и има ли някой идея как може да се забършат отвътре!


....оф изморих са да пиша.... :mhihi: 10х предварително

Чистенето става с разглабяне, сомо да не стошиш нещо доде разглабяш :mhihi:
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 17 Дек 2007, 21:18

38-цата по принцип няма много добри фарове, не знам защо. А фаровете много или потъмняват и това си оказва ефект. А според мен не е крушка, защото доколкото знам една крушка като остараее започва да става все по розова и бледа.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook