Въпрос за Ксенон на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Въпрос за Ксенон на Е39
Въпроса ми е следния: колата е '99 и е с обикновените фарове. Мисля да взема ксенон и искам да попитам (може и да е тъп въпрос) дали ще има проблем след монтажа (сам ще го монтирам) Смисъл освен баластите и там другите щуротий от комплекта нещо друго ще се наложи ли да се слага за да не покаже някаква грешка?
Благодаря предварително
Благодаря предварително
- Michael Schumacher
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 15.06.2007
да
Ако имаш борд компютър и ти показава за изгоряла крушка за светлините, ще имаш грижи. Провери го като изключиш единия фар. Ако нямаш бордкомпютър, няма грижи.
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Ако си с оригиналните фарове, значи не си с лупи, а с рефлектори, което означава, че хем няма да постигнеш максималния ефект, хем ще пречиш повече на насрещните. Въпреки това, ще има видима разлика след като поставиш ксенон и ако настроиш фаровете правилно, няма да ти теглят толкова майни.
Най-лесния начин е да застанеш на около 7 метра зад друг автомобил и да нагласиш фаровете, така че да не светят по-високо от бронята му. Тъй като най-вероятно си с рефлектори, това ще е доста трудно, тъй като няма да виждаш ясната линия, която е типична при фаровете с лупи.
Доколкото знам всички е39 са с индикация за изгоряла крушка. Преди месец и нещо слагах ксенон на нашата ('02 525D), и след като вързах баластите към кабелите на фаровете, не изкара никакво съобщение за изгорял фар. Ако случайно ти изкара, можеш да си поръчаш допълнителни съпротивления, които да лъжат компютъра, че има крушка с оригиналното съпротивление.
Между другото не препоръчвам нито директното поставяне на баластите към кабелите на фаровете, нито поставянето на постоянни съпротивления. Инсталацията трябва да се направи директо към акумулатора, с реле, така че да не се затормозява светлинния модул. Поставянето на постоянни съпротивления, които да лъжат за наличието на оригинална крушка води до по-голям разход на енергия, което е противно на идеята за поставянето на ксенонови крушки (все пак един от плюсовете им е ниската консумация на енергия). Въпреки това, на нашата съм ги вързал директно към кабелите за фаровете, тъй като е голяма играчка да се върже директно към акумулатора.
Най-лесния начин е да застанеш на около 7 метра зад друг автомобил и да нагласиш фаровете, така че да не светят по-високо от бронята му. Тъй като най-вероятно си с рефлектори, това ще е доста трудно, тъй като няма да виждаш ясната линия, която е типична при фаровете с лупи.
Доколкото знам всички е39 са с индикация за изгоряла крушка. Преди месец и нещо слагах ксенон на нашата ('02 525D), и след като вързах баластите към кабелите на фаровете, не изкара никакво съобщение за изгорял фар. Ако случайно ти изкара, можеш да си поръчаш допълнителни съпротивления, които да лъжат компютъра, че има крушка с оригиналното съпротивление.
Между другото не препоръчвам нито директното поставяне на баластите към кабелите на фаровете, нито поставянето на постоянни съпротивления. Инсталацията трябва да се направи директо към акумулатора, с реле, така че да не се затормозява светлинния модул. Поставянето на постоянни съпротивления, които да лъжат за наличието на оригинална крушка води до по-голям разход на енергия, което е противно на идеята за поставянето на ксенонови крушки (все пак един от плюсовете им е ниската консумация на енергия). Въпреки това, на нашата съм ги вързал директно към кабелите за фаровете, тъй като е голяма играчка да се върже директно към акумулатора.
'02 BMW 525d
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
ако ксенон системата (крушки + баласт) има по-ниска консумация от нормална Н7 крушка значи няма проблем да се върже директно към кабела на фара защото реално той е предвиден за по-голям товар (след като по някога се налага и съпротивление да се слага)
наистина обаче ако колегата не е с лупи май няма много смисъл от ксенон или поне аз така мисля вски обаче има свой вкус
наистина обаче ако колегата не е с лупи май няма много смисъл от ксенон или поне аз така мисля вски обаче има свой вкус

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
слагаи бе колега не се излагаи без ксенон Е39
разлика има дооста голяма , вече 3 месец чукам на дърво не съм го изключвал и си е бомба .. смело слагаи
от време на време като не си пуснал фаровете ти дава грешка на борд компю. че десниа е изгорел, ама като ги пуснеш фаровете и сичко е бомба .. пък и сега е задължително на фарове така че няма да ти прави впечатление повярваи! дори и на ОПЕЛ бих сложил ксенон нищо че фаровете са от стъкло ! успех

разлика има дооста голяма , вече 3 месец чукам на дърво не съм го изключвал и си е бомба .. смело слагаи

от време на време като не си пуснал фаровете ти дава грешка на борд компю. че десниа е изгорел, ама като ги пуснеш фаровете и сичко е бомба .. пък и сега е задължително на фарове така че няма да ти прави впечатление повярваи! дори и на ОПЕЛ бих сложил ксенон нищо че фаровете са от стъкло ! успех

BMW-E39 написа:слагаи бе колега не се излагаи без ксенон Е39![]()
разлика има дооста голяма , вече 3 месец чукам на дърво не съм го изключвал и си е бомба .. смело слагаи![]()
от време на време като не си пуснал фаровете ти дава грешка на борд компю. че десниа е изгорел, ама като ги пуснеш фаровете и сичко е бомба .. пък и сега е задължително на фарове така че няма да ти прави впечатление повярваи! дори и на ОПЕЛ бих сложил ксенон нищо че фаровете са от стъкло ! успех
Мерси колега, май ме разкандърдиса и след малко отивам да го взема и ще съобщя резултата (надявам се да е положителен)

Абе колега да те питам, ти освен тия баласти и крушките слагал ли си нещо друго? имам предвид допълнителни съпротивления или нещо такова?
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
смело колега, но на мен всичко ми струваше 350 с монтаж гранция 1г и така ... 6000 к (келвина)
ти колко К смяташ да вземеш ?
мисля че 6000к е наи приемливо макар че ми се искаше ливаво 12 к
ти колко К смяташ да вземеш ?
мисля че 6000к е наи приемливо макар че ми се искаше ливаво 12 к

@spacepl, консумацията е по-ниска докато работи, но при паленето на ксенона е по-висока, откъдето идва и риска да изгори нещо по електрическата система. При поставяне на ксенон се подменят бушоните за светлините, ако има такива (при нашата се контролира от светлинния модул).
Колкото до келвините, аз препоръчвам 4300К (най-светлия ксенон) или 5000К, който е леко синкав (аз ползвам такъв). 6000К и нагоре са прекалено сини според мен, а и при по-високи келвини се губи осветеност. От 12К нагоре се слагат само на автомобили на изложения, тъй като ползата от толкова лилав ксенон на пътя е малка, но ефекта за публиката е голям.
Колкото до келвините, аз препоръчвам 4300К (най-светлия ксенон) или 5000К, който е леко синкав (аз ползвам такъв). 6000К и нагоре са прекалено сини според мен, а и при по-високи келвини се губи осветеност. От 12К нагоре се слагат само на автомобили на изложения, тъй като ползата от толкова лилав ксенон на пътя е малка, но ефекта за публиката е голям.
'02 BMW 525d
Емиииии сложих го, просто НЯМА ПРИЛИКА, изродщина е. Но както колегата "BMW-E39 " каза, като запаля колата и ми дава че са ми изгорели фаровете и двата но като ги пусна и след това изключа няма никакви проблеми, като са включени също. Абе перфектно е, не съжалявам. Благодаря за вниманието на всички.
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Е колега нали тука сме да си помагаме, нема са да се лъжеме.
Колко келвина е ксенона ?
Дай нещо снимчици ако имаш ...

Колко келвина е ксенона ?
Дай нещо снимчици ако имаш ...
24 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани