Трудно пали, много трудно (520i) ... помощ!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2021
Регистриран на: 21.10.2004
Кара: E70

Трудно пали, много трудно (520i) ... помощ!!!

Мнение от slitter » 27 Дек 2007, 11:41

Колеги пускам тази тема, защото съм много на зор. Къде ли не ходих - по всякакви сервизи, а даже и в Камор и никой не може да ми установи точно проблема. Както пише в заглавието колата от известно време много трудно пали. Отначало ми казаха, че се е скъсал въздуховода от дебитомера към дросела и за тва пали трудно. Е смених го и няма никакво подобрение. После ходих при един състезател в сервиза му и той ми каза, след като я качи на компютър, за някакъв датчик, който се намира в дебитомера, давал грешна информация за температурата на въздуха. Е да ама в един магазин за части ми казаха, че тоя датчик не е там, а е на някакво друго място и не бил в дебитомера. Хубаво, казвам си аз, ще ходя в специализирания сервиз на БМВ в Камор. Белким те дадат точна информация кво да правя. Е, да ама след като колата преседя в Камор около 4 часа ме викнаха да ми кажат, че не могли да вържат колата към техния компютър и не можели да ми кажат нищо. Е вече полудях!!! Моля ви колеги, ако някой знае някой майстор или сервиз, който мойе да даде някакво мнение по въпроса, моля да ми го кажете. Ако някой има някакви хипотези от какво мойе да става така, също да ми каже, но много ще съм ви благодарен, ако ме упътите кум някого, който разбира!!! Между другото в Камор ми казаха да оставя колата за няколко дни и услаугата на цена 400лв щяла да е цялостен преглед. Не ми се иска да стигам до там, но ако никой не може да ми помогне май на там ще идат нещата. Предварително благодаря!!!

520i (1997)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 867
Регистриран на: 21.02.2006
Местоположение: гр. Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15

Мнение от маречков » 27 Дек 2007, 14:54

:mhihi: Я като се сети да запали, отвори капака и се заслущай дали се чува едно много леко съскане от към смукателния колектор там м/у 3 и 4-ти цилиндър, ако да, под колектора има един филтър с една мембрана (дато се къса)за картерните газове. Нова струва към 100/120лв, по моргите ги дават за 40/50. Дано е от нея, сменя се лесно и колата заспива.
Да живее БЪЛГАРИЯ!

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 27.11.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 520 i 97

Мнение от jordao75 » 29 Дек 2007, 19:06

Имах същия проблем на мен ми беше изгорял датчика на коляновия вал. Това може да се случва по ред причини, иди на елкон.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook