И в Камор и в Дарукар ....
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
И в Камор и в Дарукар ....
Ходих на диагностика и в двата сервиза и ништо не можаха да направият, автомобила ми 530д при ускорение внезапно умира и след известно време се оправия, освен че им оставих сумати пари ништо друго ненаправиха. 

- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Може да поговоря за теб в Камар, ако ти се ходи пак!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- krum.trenev
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 2.01.2008
- Местоположение: София
какво значи с много пари, нова кола ли да си купи? Тези там нали имат ценоразпис на услугите. И вземат не малко пари.
- sambeto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: Варна/Враца/Селановци
- Пол: Мъж
- Кара: Е65 745d
- Мечтае да кара: Мотор с Кош!
- Детайли за колата: Огин!
Честно казано не мога да разбера,какво се опитваш да постигнеш с тая тема,не че ги защитавам,а и не работя там,ама и ти едва ли ще и навредиш с това изказване,разбирам те че си ядосан,ама едва ще ти се оправи колата като пускаш подобна тема
Все пак дано ти се оправи колата бързо и с възможно най малко средства пич

Все пак дано ти се оправи колата бързо и с възможно най малко средства пич

- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
Re: И В КАМОР И В ДАРУКАР СА ТАПАЦИ
Отиди в НН Сервиза в технотест. Там хората разбират от дизели!E 39-530D написа:Ходих на диагностика и в двата сервиза и ништо не можаха да направият,автомобила ми 530д при ускорение внезапно умира и след известно време се оправия,освен че им оставих сумати пари ништо друго ненаправиха.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
тва само в наща мила татковина го има, в официален сервиз на марката да не могат да открият проблема - веднага си представям как един германец си кара колата в германия в сервиз на БМВ и след 2-3-4-5 дена го викат и му казват "амиииии ниееее таковааа ми не можем да разберем какво и има - хахахахахахахаххаха да е правена на марс да ама нали те са ОФИЦИАЛЕН представител на хората които са измислили и зглобили този автомобил за тях няма тайни (УЖ) 

- datcho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 319
- Регистриран на: 10.06.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: '03 E53 X5, '00 E38 730d
Аз не мога да разбера, защо само на теб не могат да ти отстранят проблема, а " ти взимат маса пари " ?
Не мога да изкажа мнение за Камор и Дарукар, понеже не ми се е налагало да ходя там, но в М-Кар как до сега никой не си е тръгнал недоволен. Това не е заяждане, а просто ме вкара в размисъл с тази тема.
Желая ти скорошно отстраняване на повредата.

Не мога да изкажа мнение за Камор и Дарукар, понеже не ми се е налагало да ходя там, но в М-Кар как до сега никой не си е тръгнал недоволен. Това не е заяждане, а просто ме вкара в размисъл с тази тема.

Желая ти скорошно отстраняване на повредата.
Re: И В КАМОР И В ДАРУКАР СА ТАПАЦИ
E 39-530D написа:Ходих на диагностика и в двата сервиза и ништо не можаха да направият,автомобила ми 530д при ускорение внезапно умира и след известно време се оправия,освен че им оставих сумати пари ништо друго ненаправиха.
Имах същия проблем с 525д. Диагноозата е проблем в уестгейта на турбината, не се отваря први свръхналягане и сработва компютърна защита. След 1 минута има рестарт на защитата и двигателя тръгва нормално. Проблема го установиха в Камор, трудно им беше но се справиха. Съвет от мен върни я в един от двата сервиза и ги накарай да включат компютър за диагностика в нея и да я карат докато разберат какъв е проблема. Върни им я като рекламация, ако не искат да поставят диагноза оплачи се в БМВ българия от тях. Турбината си замина на около 180 хил километра. Имаше една тема на CheGevara, в която описва ремонтите до 1 мил километра на едно дизелче и там турбината беше сменена на същите километри. Прегледай тази тема доста е полезна според мен. Дано съм ти помогнал.
- Apunch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 21.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 750 IA
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
99% причина за проблема ти т запушен катализатор!
Няма какво да се разправяш, махни катализаторите. Те са 2 или 4 бр.!
После направи профилактика на турбината, проверете и клапана дали работи коректно.
Успех!
Няма какво да се разправяш, махни катализаторите. Те са 2 или 4 бр.!
После направи профилактика на турбината, проверете и клапана дали работи коректно.
Успех!

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани