Алармата на 525тдс - проблеми

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Алармата на 525тдс - проблеми

Мнение от stefan_bmw7 » 18 Яну 2008, 14:13

Имам проблем с алармата на колата или по точно с имобилайзера. Алармата е заводска и при пъхане на ключа, имобилайзера щраква някво реленце и се чува това щракане, но за жалост не винаги щраква, а като не щракне няма палене. Някой има ли идея как може да се изолира оригиналния имобилайзер :?:
Последна промяна stefan_bmw7 на 19 Яну 2008, 11:06, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 18 Яну 2008, 15:37

Трябва да се види, но сигурно е прекъснат тока към стартера.Ако е това една жица ще свърши работа.
Пак зависи къде е - обикновенно са или на помпата или на имобилайзера

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 18 Яну 2008, 15:49

значи колата си дава на контакт и стартера си варти явно спира подаването на гориво но даите идея можели през друго коп4е принодително да пусна ток на клапана помпата :shock: или 6те направя някоя бела

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 18 Яну 2008, 19:42

Ще направиш беля, не се занимавай!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 18 Яну 2008, 20:40

Имах такъв проблем с друга кола не с бавареца. Проблема се оказа в това реленце, сменяш го и си готов. Има вариант да се сложи мост в гнездото на релето и така го изолираш, но по-добре да пипа някой кото разбира там за да не прецакаш нещо.

Моята препоръка е да си оправиш релето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 19 Яну 2008, 16:25

благодаря колега наистина ще видя някои жичкажия да направи нещо като мост както казваш дадеми идея благодаря ще пиша какво се е получило

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 19 Яну 2008, 17:12

stefan_bmw7 написа:благодаря колега наистина ще видя някои жичкажия да направи нещо като мост както казваш дадеми идея благодаря ще пиша какво се е получило


Смени релето човек не си прави експерименти. Или махни имобилайзера изцяло. Моста е временно решение ако си закъсал някъде и да се прибереш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 16.11.2007
Местоположение: Велико Търново
Пол: Мъж
Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d

Мнение от stefan_bmw7 » 19 Яну 2008, 18:32

то това реле е в самия имобилаизер а като го махна имобилаизера няма палене а съм от горна оряховица и тук нито сервиз на бмв нито свестен алармажия които да може да го изолира :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 19 Яну 2008, 18:38

Чакай сега, не може да няма начин да се смени релето. Отвори там кутията ако е в кутия, намери го, сваляш и в магазина за ново. Ако не можеш свали цялата кутия и я занеси някой да го свали.

Пак ти повтарям, внимавай да не прецакаш нещо. Мостове там и секви гимнастики са рисковани.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook