поддръжка на 520-ка?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
поддръжка на 520-ка?
Колеги четох доста ,но мисля да завещая мойта красавица на жената.А аз да се метна в едно Е 39 520-ка.Интересувам се например шарнир за Е 36-цата ми е 39лв ,за Е 39-ката колко е?
Т.Е. колко по -скапо ще ми е да поддържам и едно Е 39?
Благодаря!
Т.Е. колко по -скапо ще ми е да поддържам и едно Е 39?
Благодаря!
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Почти тройно колега,зависи и какви резервни части мислиш да ползваш -оригинални или алтернативни 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
окачването е 3 пъти по скъпо от на Е36 ..
тва е според колегата ICE които доста си разбира !
ама и колата е от друга планета така че.. нема да сбъркаш !
взимаи смело 520 ! добре че не си от тия дето мислят че ше карат евтино с 10 годишен ТДС ..ах мъка
ама 520 да НЕ е автоматик ! и бам в лютеницата с ръчните :> каде го има тоя кеф с тдс
ако искаш имам един СИВ ТДС и моята 520 и ако извадиш каманите може да свършиме неква работа снимки в галерията на бензинката :>
тва е според колегата ICE които доста си разбира !
ама и колата е от друга планета така че.. нема да сбъркаш !
взимаи смело 520 ! добре че не си от тия дето мислят че ше карат евтино с 10 годишен ТДС ..ах мъка
ама 520 да НЕ е автоматик ! и бам в лютеницата с ръчните :> каде го има тоя кеф с тдс
ако искаш имам един СИВ ТДС и моята 520 и ако извадиш каманите може да свършиме неква работа снимки в галерията на бензинката :>
Само шарнир няма на Е39- цели алуминиеви носачи са - долните 220лв Лемфьодер, горните кривите са около 180-200лв.Само тампоните на кривите носачи -70лв комплекта. Амортисьорите съм ги сменял - предни 250лв парчето -Билщайн. Преден лагер главина около 200лв. Предни дикове - 200лв. комплекта.,накладки предни - около 100лв.
Накрайник външен - 75 лв. Лагер заден главина около 140-150лв.
Накладки за ръчната - 50лв.
Дано съм бил полезен и не съм те изплашил , но все пак няма всеки месец да ги сменяш земай една 520-ка няма да съжаляваш
Накрайник външен - 75 лв. Лагер заден главина около 140-150лв.
Накладки за ръчната - 50лв.
Дано съм бил полезен и не съм те изплашил , но все пак няма всеки месец да ги сменяш земай една 520-ка няма да съжаляваш
Доста кончета в един обор.


BMW-E39 написа: ...... взимаи смело 520 ! добре че не си от тия дето мислят че ше карат евтино с 10 годишен ТДС ..ах мъка.......
Не си мисли , че 520-ката е по-добра от пефектен 525 ТДС. Имам еди приятел с 523i и иска да си я смени за ТДС просто , защото ТДС- са според него е по добър , а момчето не е като да не разбира. Шефът на "Вари 2000 " казва : 2.5 ТДС е най-здравия и хубав дизелов двигател на БМВ - и той не е като да не разбира. Ще ти кажа , че читавия Е39 525 ТДС+Чип 20% е има по голям рез от Е60 525d и не е толкова капризен.
ПС: Писна ми да чета само глупости за 525 ТДС в тоя форум. Разберете , че няма лош 525 ТДС , а има лоши собственици , които все гледат да минат тънко в подръжката и после колата им е виновна.
ПС2: Не си купувайте 2.5 ТДС с цел икономия на гориво , защото явно БМВ немогат да създадът икономични дизелови двигатели. Ако търсите кола , която харчи малко и не се чупи много и е от класа на БМВ си купете дизелов Мерцедес и ще останете много по доволни , вместо после да псувате марката БМВ.
Дори и Е60 525d харчи 16-17-18 л. нафта /100км. - в градско.
Последна промяна ///sasho на 16 Фев 2008, 2:09, променена общо 3 пъти
Доколкото виждам от заглавието човека е решил за покупката - 520 иска .Темата е за поддръжката дайте да помогнем и да не започваме отново тея безмислени спорове за 520 и 525ТДС че всяка 4-тема е такава.Направо незнам как не им омръзна на хората да пишат и четат съответно едно и също.
Хайде сега за ПОДДРЪЖКАТА на Е39 и по-специално 520.
Хайде сега за ПОДДРЪЖКАТА на Е39 и по-специално 520.
Доста кончета в един обор.


///sasho написа:BMW-E39 написа: Шефът на "Вари 2000 " казва : 2.5 ТДС е най-здравия и хубав дизелов двигател на БМВ.
шефът на вари 2000 е инжинер в БМВ които е участвъл в разработката на прочутия ТДС тествал е 100-ци дизелови мотори и в резултат от тестовете тои казва тва добрее
и за лошите собственици че то лоши собственици и на 520и може да има...това е наи-якото оправдание за тия ТДС-и всеки с ТДС двигателя е мед стария собственик го е унижтожил
и че с чип вървял повече от Е60 525д, не съм карал такова за да ти се посмея много затова ще ти се посмея по-малко
и все пак темата е съвсем различна > до автора има доста такива теми за подръжката на Е39 даже пред 1 седмица точно този въпрос се дъвчеше разлика между частите на е36 и е39

- blackrider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 501
- Регистриран на: 23.07.2007
emok написа:Само шарнир няма на Е39- цели алуминиеви носачи са - долните 220лв Лемфьодер, горните кривите са около 180-200лв.Само тампоните на кривите носачи -70лв комплекта. Амортисьорите съм ги сменял - предни 250лв парчето -Билщайн. Преден лагер главина около 200лв. Предни дикове - 200лв. комплекта.,накладки предни - около 100лв.
Накрайник външен - 75 лв. Лагер заден главина около 140-150лв.
Накладки за ръчната - 50лв.
Дано съм бил полезен и не съм те изплашил , но все пак няма всеки месец да ги сменяш земай една 520-ка няма да съжаляваш
Мерси много,не си ме изплашил / имайки в предвид,че тая кола не се прави всеки ден/ .Не съм от "българчетата" които имат 10 000 лв и от тях дават 9500лв за кола само и само да са от гъзарите а после приятелите ги черпят кафенце и резервоара седи се у червеното! Просто исках да знам приблизително колко в пъти е по-скъпо да поддържам 5-ца в сравнение с 3-ката?
Добих представа ,но сега ще си помисля каква кола да си избера
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
може тдс-а с чип да е по лют че то на атмосферните двигатели нема толко фаида чип ... ма и аз може да сложим едно турбо при колегата sasch и да се бегаме после с чипосвания тдс
и кво ТДС-а с чип излезна по добър от 525 Д хмм не знаех
язък за тия дето са си дали парите за 525 Д
тва за Е60 525 Д градско 18/100 беше интересно
и кво ТДС-а с чип излезна по добър от 525 Д хмм не знаех
язък за тия дето са си дали парите за 525 Д
тва за Е60 525 Д градско 18/100 беше интересно
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Незнам какво е да подържаш Е36, не съм имал, ще ти кажа това което съм сменил аз, правя я само в КАМАР АУТО, така че може и да не съм компетентен, може да има и по-евтини алтернативи.
сменил съм биалетка 65лв и датчик на въздушната възглавница 350лв.
Обаче и аз съм я взел доста по-скъпо в Германия, защото не е от авто къща, а от агенция точно, заради техн. състояние, още веднъж благодаря на колегата Chegevara!
сменил съм биалетка 65лв и датчик на въздушната възглавница 350лв.
Обаче и аз съм я взел доста по-скъпо в Германия, защото не е от авто къща, а от агенция точно, заради техн. състояние, още веднъж благодаря на колегата Chegevara!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
slav4o1 написа:
шефът на вари 2000 е инжинер в БМВ които е участвъл в разработката на прочутия ТДС тествал е 100-ци дизелови мотори и в резултат от тестовете тои казва тва добрее![]()
![]()
Шефът на "Вари 2000" /Валйо/ се занимава с БМВ от време през , което още не си се родил. И е толкова наясно с БМВ , с колко са наясно може би 1-2 в този форум. Така , че със сигурност знае кое е добро и кое не е добро от БМВ.
slav4o1 написа:.......
и че с чип вървял повече от Е60 525д, не съм карал такова за да ти се посмея много затова ще ти се посмея по-малко![]()
![]()
......
Когато се качиш да покараш и двете коли , тогава ще даваш мнения по този въпрос. А дотогава само можеш да се смееш на себе си какви некомпетентни мнения даваш.
BMW-E39 написа:и кво ТДС-а с чип излезна по добър от 525 Д хмм не знаех
язък за тия дето са си дали парите за 525 Д
Е39 525 TDSА + чип на старта върви повече от от Е60 525dА. Е60 просто вдига повече , може да се кара с 215км./ч. , което с TDS нестава. Също така и от 100км./ч. нагоре ми се струва , че Е60 набира малко по бързо от Е39 - ката. И двете коли са напълно перфектни и подържани само и единствено с оригинални части , да не си помислите , че Е60 е издухано.
BMW-E39 написа:......
тва за Е60 525 Д градско 18/100 беше интересно
Е60 525dА с 16 цолови гуми и включен климатроник
в градско каране харчи 16-17-18л./100 км.
Извън градско:
при скорост 90км/ч. - 6.5л./100 км.
при скорост 140-150 км./ч. - 10л. /100 км.
Е39 525TDSА + чип с 16 цолови гуми и включен климатик:
градско каране харчи 15-16л. / 100 км.
Извън градско:
При скорост 120-150км./ч. около 8-9-10 л . / 100 км.
ПС: Колкото и да не ти се вярва , просто БМВ немогат да създадат икономичен дизелов двигател.
- pinkoml
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 24.03.2007
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
- Кара: E46 М54B22
- Мечтае да кара: m6
това са цени за части за е39 520 24v vanos
това са цени за части за е39 520 24v vanos
наимено цена В ЛЕВА
въздушен 10
маслен 7
горивен 20
климатич 20
пр.накла 60
зад.накл 50
външен накрайник 15
вътрешен накрайник 16
биелетки предни 13
носач преден ляв 100
носач преден горен десен 80
носач заден ляв 56
тампон заден носач 18
тампон за преден горен носач 12
биелета задна 22
щанга напречна задна 45
тампон заден мост крайните 25
главина предна к-т с лагер 90
главина задна к-т с лагер 50
преден амортесиор 100
заден амортесиор 55
термостат 10
водна помпа 50
предни вентилирани дискове 60
задни дискове 40
гарнитура глава 40
гарнитура клапани 30
гарнитура картер 35
гарнитура двуцевка x2 4
гарнитура изпускателен колектор 12
гумички за клапани 0,4
воден радиатор 220
наимено цена В ЛЕВА
въздушен 10
маслен 7
горивен 20
климатич 20
пр.накла 60
зад.накл 50
външен накрайник 15
вътрешен накрайник 16
биелетки предни 13
носач преден ляв 100
носач преден горен десен 80
носач заден ляв 56
тампон заден носач 18
тампон за преден горен носач 12
биелета задна 22
щанга напречна задна 45
тампон заден мост крайните 25
главина предна к-т с лагер 90
главина задна к-т с лагер 50
преден амортесиор 100
заден амортесиор 55
термостат 10
водна помпа 50
предни вентилирани дискове 60
задни дискове 40
гарнитура глава 40
гарнитура клапани 30
гарнитура картер 35
гарнитура двуцевка x2 4
гарнитура изпускателен колектор 12
гумички за клапани 0,4
воден радиатор 220
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
кви са тези цени? откъде? 
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: това са цени за части за е39 520 24v vanos
pinkoml написа:това са цени за части за е39 520 24v vanos
........
Доизказвай се за какви части даваш цени.
Оригинални или менте?
Защото , не всеки иска да си слга ментета по колата.
40 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
