Тест возене е39 525ТДС
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Тест возене е39 525ТДС
Преди няколко дена имах щастието да се повозя на гореупоменатия автомобил и за не знам кой път се убедих че 5ти номер е най добрия. По широчко от е34, по лускозно и т.н., BMW BusineSS Radio & CD player вади ебати свирнята (момчето което караше го питам как е и той "Абе нещо не свири много", в този момент слушахме Manowar - Hail and Kill и казвайки го това той дойде паузата в началото на песента, аз разтегнах лявото пипало и врътнах доста надясно врътката. В следващия момент бяхме на концерт (за тези който не знаят Manowar са признати официално за най шумната група ) а моя приятел гледаше като шофьора на Мадона като скачаше :mha: . Самата кола, ами кво да ви кажа - БМВ отвсякъде, ще използвам рекламата на Рено - "лети залепен за пътя". Завойте който с е36-ците едвам ги взимаме с 60, минава с 80-100 и не усещаш че си в завой. На магистралата пак така, просто 140-150 са средна скорост (щях да умра от смях като гледах как дава газ и намалява с бутончетата от волана, ТОВА Е НАЙ ВЕЛИКАТА ПРОСТОТИЯ КОЯТО СЪМ ВИЖДАЛ , ебати майтапа). Забравих да кажа че колата е 2001, типтроник или там както се казваха тези умни автоматици в БМВ. Всъщност най големия минус на колата е именно автоматика - да удобно е ако навърташ много километри обаче респонза е от сорта на секунда и нещо, да не кажа 2, което както установихме по време на изпреварване е МНОГО бавно. Та и искам да питам, някой ако има опит с такива скоростни кутии, и на него ли толкова бавно му реагира??? Като цяло много приятен автомобил, и за града и извън него, комфортен и т.н. Ако си по темпераментен, както ние, определено 530Д е по добрия вариант, най добре с ръчни скорости. Но ако човек иска спокойно да се наслждава на БМВ-то си (каква ли е тази наслада ако не можеш да го сучеш, въртиш и т.н., какви глупости говоря ) и все пак да знаеш че има някой там отпред - това е колата (без да споменаваме факта че това все пак е нафта $$$).
Отново браво на БМВ АГ.
Отново браво на БМВ АГ.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
:)
значи тва дето му викате "мисли" не е че мисли - просто като натиснете да изпреварите някой той винаги е на по-високи предавки и сменя надолу за да може да набере с силата с която сте натиснали педала - просто ако искате да карате спортно сменете на стептроник режим и така няма да ви мисли - щото като сте на автоматик тя колата се стреми да е в ниски обороти
Аз пък винаги съм си мислел че замисъла на автоматика е той сам да си сменя скоростите . Sand наясно сме защо е това бавене, просто проблема е че въпреки цялото хвалене на разните троници, всичките са една голяма , пак е бавно и не много сигурно. За какво е цялото това хвалене и хвалби, като работят толкова зле като 190Д от 88г.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- steeN
- старши ентусиаст
- Мнения: 6614
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: I6, V6
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
Да бе само дето новото смг сменя по бързо от колкото ти можеш да си помислиш да смениш скоростите....
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have.
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place.
Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake
- Gold is the new bitcoin
Tano - не си прав колега !
значи в режим на автоматик - примерно колата работи много добре - просто ситуацията е следната - карам си с 100км в час и настигам някаква кола - в момента съм на 5-та скорост, в този момент решавам да я изпреваря и натискам педала на 50% както бих го направил с кола на ръчни скорости (сега с ръчни скорости щях да съм на 4-та най много, като съм с ръчни скорости винаги карам в обороти 2,5 до 3 - говоря за 525TDS) тука колата е с 1,0 до 1,2 обороти - колата почва да набира но не така както би го правила ако е в 2,5 хиляди оборота - затова натискам още педала и тука идва забавянето - сменяне на скорост и понеже нищо не правите си мислите че губите време , ако сменяхте с ръчни скорост щяяхте да сте зает със сменянето и затова си мислите че е по бързо. Та идеята ми е че неможе да се сравняват двете неща - просто те са различни. Автоматика се стреми да ти пази мотора, да прави икономия на гориво и т.н.
Смисъл карането на автоматик е много по различно от това със скорости - аз съм на мнение че автоматици трябва да се слагат само на големи мотори.
и това че работели като 190Д не е вянрно - просто щото си тествал 2,5д - мойта в никав режим не работи като 190Д - повярвай ми добре че си имам ДСЦ - щото щях да сменям гуми секи месец- ако въобще остане здрава колата
ако искате да карате автоматик така че да ви реагира веднага минете на режим стептроник (полуавтоматик - вие да сменяте скоростите) и тогава искам да ти кажа че и аз доста често се учудвам само като пипна педала как ме удря задната седалка просто в този режим колата си държи оборотите като на кола с ръчни скорости и сменя само като влезе в червено
значи в режим на автоматик - примерно колата работи много добре - просто ситуацията е следната - карам си с 100км в час и настигам някаква кола - в момента съм на 5-та скорост, в този момент решавам да я изпреваря и натискам педала на 50% както бих го направил с кола на ръчни скорости (сега с ръчни скорости щях да съм на 4-та най много, като съм с ръчни скорости винаги карам в обороти 2,5 до 3 - говоря за 525TDS) тука колата е с 1,0 до 1,2 обороти - колата почва да набира но не така както би го правила ако е в 2,5 хиляди оборота - затова натискам още педала и тука идва забавянето - сменяне на скорост и понеже нищо не правите си мислите че губите време , ако сменяхте с ръчни скорост щяяхте да сте зает със сменянето и затова си мислите че е по бързо. Та идеята ми е че неможе да се сравняват двете неща - просто те са различни. Автоматика се стреми да ти пази мотора, да прави икономия на гориво и т.н.
Смисъл карането на автоматик е много по различно от това със скорости - аз съм на мнение че автоматици трябва да се слагат само на големи мотори.
и това че работели като 190Д не е вянрно - просто щото си тествал 2,5д - мойта в никав режим не работи като 190Д - повярвай ми добре че си имам ДСЦ - щото щях да сменям гуми секи месец- ако въобще остане здрава колата
ако искате да карате автоматик така че да ви реагира веднага минете на режим стептроник (полуавтоматик - вие да сменяте скоростите) и тогава искам да ти кажа че и аз доста често се учудвам само като пипна педала как ме удря задната седалка просто в този режим колата си държи оборотите като на кола с ръчни скорости и сменя само като влезе в червено
- deliveryman
- младши ентусиаст
- Мнения: 312
- Регистриран на: 29.05.2003
Sand аз това 330d дето го карах аз си му сменях скоростите и пак мислеше това се ма4их да обясня....
32 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани