Загасна в движение помогнете - 525tds!!!
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Загасна в движение помогнете - 525tds!!!
Kолеги,
днес се прибирах от Рибарица колата си беше загряла и както си карам по един баир с около 60 км/ч, давам гас и не иска да върви. Давам още и загасна, при което спряхме и неискаше да запали извесно време и после запали с много ама много зор от порядака на 15 сек. давах клчча и с гас от какво може да е проблема че сам се притеснил нещо мерси предварително!
днес се прибирах от Рибарица колата си беше загряла и както си карам по един баир с около 60 км/ч, давам гас и не иска да върви. Давам още и загасна, при което спряхме и неискаше да запали извесно време и после запали с много ама много зор от порядака на 15 сек. давах клчча и с гас от какво може да е проблема че сам се притеснил нещо мерси предварително!

- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
CreAt1ve написа:... като спре колата на светофар парното почва да духа студено и незнам какво да права..
Добре дошъл

Този проблем май няма общо с другия, тъй като и аз го имам (а колата ми е бензинова). Също така не съм намерил и решение. При мен дори, понякога духа студено само отляво, а от другара страна си е ОК... абе

Това дето го казва колегата за термостата е малко вероятно, тогава и ще ти загрява бавно колата. Някой ще предложи и водна помпа да смениш, но и това е малко вероятно за проблема който си описал (поне при мене и термостата и помпата са ОК, ама мръзна по светофарите)
- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
на един авер така му гаснеше ТДС-а ама като беше на 2-ра скорост ..
и оп плочката .. направо си требва нова нафтова помпа кам 1500 маи с работата нещо от този сорт ако не се лъжа..
но > диагностика ! и тогава размисли
пс. съжалявам че развалих времето.. и че сложих летните гумета
и оп плочката .. направо си требва нова нафтова помпа кам 1500 маи с работата нещо от този сорт ако не се лъжа..
но > диагностика ! и тогава размисли
пс. съжалявам че развалих времето.. и че сложих летните гумета

- ivmta
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw525tds
- Мечтае да кара: самолет
сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна
изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше.Дали е същия проблем?Колата е 525tds

- Karlo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 453
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '97 Е39 M52B20
има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към пло4ката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото.ivmta написа:сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угаснаизгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем?Колата е 525tds

- ivmta
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw525tds
- Мечтае да кара: самолет
ivmta написа:
сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна Sad изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем? Колата е 525tds
има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към пло4ката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. Wink
Днес си я карам така,присветва по често ,но лошото е че се появи някакво "тракане" и леко прекъсва.
чакам маистор да я види
сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна Sad изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем? Колата е 525tds
има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към пло4ката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. Wink
Днес си я карам така,присветва по често ,но лошото е че се появи някакво "тракане" и леко прекъсва.

ivmta написа:Сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна![]()
Изгасих и запалих и си тръгна пак, само нещо почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем? Колата е 525tds.
Има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към плочката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. Wink
Днес си я карам така, присветва по често, но лошото е, че се появи някакво "тракане" и леко прекъсва.Чакам маистор да я види.
Колега прекъсва ти тока (+) на ел.магнитния клапан на ГНП, щом като ти пресветква лампата за подгряване. При Е34tds като дадеш постоянен ток на този клапан започва да подгрява дори и колата да не е на контакт, явно е цяла верига с ключа.
- ivmta
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw525tds
- Мечтае да кара: самолет
- ivmta
- Потребител
-
- Мнения: 11
- Регистриран на: 29.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: bmw525tds
- Мечтае да кара: самолет
чува се само при определени обороти,които не мога да определя точно/масло,филтри са сменени преди 1500км.там всичко е ок/ и дде-то светва малко преди или след това "изтракване",отнякъде май и тече нафта,защото изби и по пръскалките и отстрани на капака,гледа я един маистор и каза че не може да разбере откъде тече.Сутрин почна да пали много трудно и на място отвреме на време мени обороти и изтраква
- Kartoff
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 454
- Регистриран на: 31.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535xd LCI
Такаа май е време и аз да кажа нещо по въпроса
Описаните проблеми тук ги имах и аз преди 2 седмици, но не съм писал тук за тях, за да не занимавам хората с проблеми, които стават ясни откъде са след като си направиш диагностика на място... Е, то като се замислиш нямаш друг избор...
Значи преди време и на мен няколко пъти ми загасна колата по същия начин който описа колегата... Тогава я бях оставил в края на Бояна малко преди гората и имаше много сняг. Въртях 15 секунди и запали и реших, че проблема е от студеното време... Обаче след известно време пак направи така и пак запали трудно, е мен поне ми се случи в града, а не на път... После вече бях подготвен за подобна ситуация
Последния път го направи точно пред нас като се прибирах и после не можах да запаля защото падна акумулатора... След като го заредих пробвах да диагностицирам проблема като извадих маркуча след горивния филтър и го боцнах в едно шише от половин литър, пълно с нафта. Колата запали по бързо и работеше добре, което ще рече, че ГНП е наред! Междувременно събирах информация за проблема от тук от там и разбрах, че помпата в резервоара може да е проблем и, че има свойството да се преебава постепенно, а не от раз и като тръгне преви такива проблеми... Е, след като смених помпата нещата си дойдоха на мястото и сега колата се държи по съвсем друг начин... Тракането за което стана дума ако идва откъм ГНП може проблемът да е от въздух в системата както беше при мене заради недостатъчното налягане, което прави помпата в резервоара... А за горивния филтър мога само да кажа, че звучи малко несериозно да реагирате с думите "ааа верно ли ? ами аз още утре ще го сменя" а вместо това се замислете "защо не го смених аз като сменях маслото на колата ?", защото принципно горивния както масления и въздушния (ако не е спортен или нещо то сорта) филтри, се сменят на всяка смяна на маслото... Някои казват, че горивния филтър се сменял на две смени на маслото, но по добрия вариант е на всяка смяна... Не мисля, че тук някой се стиска за 15 лева
Е, това засега от мен

Описаните проблеми тук ги имах и аз преди 2 седмици, но не съм писал тук за тях, за да не занимавам хората с проблеми, които стават ясни откъде са след като си направиш диагностика на място... Е, то като се замислиш нямаш друг избор...
Значи преди време и на мен няколко пъти ми загасна колата по същия начин който описа колегата... Тогава я бях оставил в края на Бояна малко преди гората и имаше много сняг. Въртях 15 секунди и запали и реших, че проблема е от студеното време... Обаче след известно време пак направи така и пак запали трудно, е мен поне ми се случи в града, а не на път... После вече бях подготвен за подобна ситуация


Е, това засега от мен

17 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани