Загасна в движение помогнете - 525tds!!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Загасна в движение помогнете - 525tds!!!

Мнение от CreAt1ve » 17 Фев 2008, 18:32

Kолеги,
днес се прибирах от Рибарица колата си беше загряла и както си карам по един баир с около 60 км/ч, давам гас и не иска да върви. Давам още и загасна, при което спряхме и неискаше да запали извесно време и после запали с много ама много зор от порядака на 15 сек. давах клчча и с гас от какво може да е проблема че сам се притеснил нещо мерси предварително! :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 17 Фев 2008, 19:28

колко нафта имаш в резервоара? горивен филтър сменял ли си?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 17 Фев 2008, 22:29

еми горивния не сам а нафта има яко смисал 3/4 от резервуара а след този проблем изникна нов като спре колата на светофар парното почва да духа студено и незнам какво да права.. а утре мисля да го сменя този горивен филтер колко пари е ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 549
Регистриран на: 19.07.2002
Местоположение: гр.Бургас
Пол: Мъж

Мнение от RAFF » 17 Фев 2008, 23:52

40-50 лв мисля че е.ма като чета май и термостат ще сменяш.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 398
Регистриран на: 31.10.2007
Местоположение: София
Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)

Мнение от DjFace » 18 Фев 2008, 0:24

CreAt1ve написа:... като спре колата на светофар парното почва да духа студено и незнам какво да права..

Добре дошъл :mhihi:
Този проблем май няма общо с другия, тъй като и аз го имам (а колата ми е бензинова). Също така не съм намерил и решение. При мен дори, понякога духа студено само отляво, а от другара страна си е ОК... абе :banghead: голям проблем се оказа. Последно реших, че е от клапаните (има два клапана отпред на маркучите за парното), но сега ми е много студено да се ровя. Отначало мислих, че има въздух в системата, но явно не е това защото я обезвъздушавах неведнъж и ефекта е 0
Това дето го казва колегата за термостата е малко вероятно, тогава и ще ти загрява бавно колата. Някой ще предложи и водна помпа да смениш, но и това е малко вероятно за проблема който си описал (поне при мене и термостата и помпата са ОК, ама мръзна по светофарите)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 18 Фев 2008, 0:52

на един авер така му гаснеше ТДС-а ама като беше на 2-ра скорост ..
и оп плочката .. направо си требва нова нафтова помпа кам 1500 маи с работата нещо от този сорт ако не се лъжа..
но > диагностика ! и тогава размисли
пс. съжалявам че развалих времето.. и че сложих летните гумета :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw525tds
Мечтае да кара: самолет

Мнение от ivmta » 18 Фев 2008, 1:13

сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна :( изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше.Дали е същия проблем?Колата е 525tds

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 453
Регистриран на: 10.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '97 Е39 M52B20

Мнение от Karlo » 18 Фев 2008, 11:48

За това дето духа студено: какво ли не правих, проблема се реши
след смяна на термостат.


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 18 Фев 2008, 13:17

ivmta написа:сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна :( изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем?Колата е 525tds
има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към пло4ката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw525tds
Мечтае да кара: самолет

Мнение от ivmta » 18 Фев 2008, 23:23

ivmta написа:
сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна Sad изгасих и запалих и си тръгна пак,само не6то почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем? Колата е 525tds
има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към пло4ката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. Wink
Днес си я карам така,присветва по често ,но лошото е че се появи някакво "тракане" и леко прекъсва. 8) чакам маистор да я види


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 19 Фев 2008, 12:31

ivmta написа:Сега се прибирам от Варна и на мен ми зацикли нещо колата изведнъж угасна :(
Изгасих и запалих и си тръгна пак, само нещо почна да присветва dde-то за подгряването и отвреме на време присецваше. Дали е същия проблем? Колата е 525tds.
Има реле за помпата понякога прави приблеми и сигнала към плочката на гнп прекъсва, следователно колата се гаси. При запушен горивен филтър се получава същото. Wink
Днес си я карам така, присветва по често, но лошото е, че се появи някакво "тракане" и леко прекъсва. 8) Чакам маистор да я види.

Колега прекъсва ти тока (+) на ел.магнитния клапан на ГНП, щом като ти пресветква лампата за подгряване. При Е34tds като дадеш постоянен ток на този клапан започва да подгрява дори и колата да не е на контакт, явно е цяла верига с ключа.

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw525tds
Мечтае да кара: самолет

Мнение от ivmta » 19 Фев 2008, 22:33

а това тракане от какво е?


Аватар
Мнения: 2747
Регистриран на: 5.07.2006
Кара: E34

Мнение от ivan. » 20 Фев 2008, 10:42

ivmta написа:а това тракане от какво е?
къде го 4уваш тракането :?: от вси4ко може да е-дюза,гнп,луфт в изпусквателната с-ма,паднало ниво на маслото в мотора(става зна4ително по- шумен)

Потребител
Аватар
Мнения: 11
Регистриран на: 29.04.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: bmw525tds
Мечтае да кара: самолет

Мнение от ivmta » 20 Фев 2008, 16:33

чува се само при определени обороти,които не мога да определя точно/масло,филтри са сменени преди 1500км.там всичко е ок/ и дде-то светва малко преди или след това "изтракване",отнякъде май и тече нафта,защото изби и по пръскалките и отстрани на капака,гледа я един маистор и каза че не може да разбере откъде тече.Сутрин почна да пали много трудно и на място отвреме на време мени обороти и изтраква

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 21 Фев 2008, 0:18

Такаа май е време и аз да кажа нещо по въпроса :)

Описаните проблеми тук ги имах и аз преди 2 седмици, но не съм писал тук за тях, за да не занимавам хората с проблеми, които стават ясни откъде са след като си направиш диагностика на място... Е, то като се замислиш нямаш друг избор...
Значи преди време и на мен няколко пъти ми загасна колата по същия начин който описа колегата... Тогава я бях оставил в края на Бояна малко преди гората и имаше много сняг. Въртях 15 секунди и запали и реших, че проблема е от студеното време... Обаче след известно време пак направи така и пак запали трудно, е мен поне ми се случи в града, а не на път... После вече бях подготвен за подобна ситуация :)Последния път го направи точно пред нас като се прибирах и после не можах да запаля защото падна акумулатора... След като го заредих пробвах да диагностицирам проблема като извадих маркуча след горивния филтър и го боцнах в едно шише от половин литър, пълно с нафта. Колата запали по бързо и работеше добре, което ще рече, че ГНП е наред! Междувременно събирах информация за проблема от тук от там и разбрах, че помпата в резервоара може да е проблем и, че има свойството да се преебава постепенно, а не от раз и като тръгне преви такива проблеми... Е, след като смених помпата нещата си дойдоха на мястото и сега колата се държи по съвсем друг начин... Тракането за което стана дума ако идва откъм ГНП може проблемът да е от въздух в системата както беше при мене заради недостатъчното налягане, което прави помпата в резервоара... А за горивния филтър мога само да кажа, че звучи малко несериозно да реагирате с думите "ааа верно ли ? ами аз още утре ще го сменя" а вместо това се замислете "защо не го смених аз като сменях маслото на колата ?", защото принципно горивния както масления и въздушния (ако не е спортен или нещо то сорта) филтри, се сменят на всяка смяна на маслото... Някои казват, че горивния филтър се сменял на две смени на маслото, но по добрия вариант е на всяка смяна... Не мисля, че тук някой се стиска за 15 лева ;)

Е, това засега от мен :)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook