Ретро рали
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Тато
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Ретро рали
На мен ми направи впечатление друго.
Златистата 21-ца. За няколкото секунди, в които успях да чуя на една ръка разстояние в режим празен ход....има много хубав двигател. М, работи много точно, меко и като идва срещу теб, не се чува нищо. Много е тиха, това е прекрасно. На пистата в оборот ( явно не се напъваше до дупка, а се държеше или поне такъв беше стремежът да седи повечето време в 4000 и нагоре), което също не беше голяма гирлутия. Беше чисто шофиране, динамично. Помня я тая кола, още докато беше в една обява с оригиналните, тенекиени джанти с никелираните О-рингове и оригиналните предни кремави, плюшени седалки. Той интериорът е същия, а странно запазен и хубав. Можеше да бъде прекрасна ежедневка, оригинална. Така де, аз си дрънкам, нищо лично.
Златистата 21-ца. За няколкото секунди, в които успях да чуя на една ръка разстояние в режим празен ход....има много хубав двигател. М, работи много точно, меко и като идва срещу теб, не се чува нищо. Много е тиха, това е прекрасно. На пистата в оборот ( явно не се напъваше до дупка, а се държеше или поне такъв беше стремежът да седи повечето време в 4000 и нагоре), което също не беше голяма гирлутия. Беше чисто шофиране, динамично. Помня я тая кола, още докато беше в една обява с оригиналните, тенекиени джанти с никелираните О-рингове и оригиналните предни кремави, плюшени седалки. Той интериорът е същия, а странно запазен и хубав. Можеше да бъде прекрасна ежедневка, оригинална. Така де, аз си дрънкам, нищо лично.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
GRINGO написа: единствената промяна са 300мм дискове отпред.
От какво са тези 300мм дискове и с какви апарати си че си събра в 15-ка ?
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Ретро рали
KriK4eTo написа:GRINGO написа: единствената промяна са 300мм дискове отпред.
От какво са тези 300мм дискове и с какви апарати си че си събра в 15-ка ?
Дисковете са правени от колегат "порасналия", средната част е от оригинални дискове на Е21, ринговете май бяха от Хонда.
Колегата ги е сглобил така, че офсета става същия като на оригиналните дискове.
Аз само си направих преходните планки за апаратите.
Апаратите са оригиналните.
Събират се защото на Е21-цата дисковете са много по-навътре в джантата от на Е30 примерно, където диаметъра на джантата е по голям.
Преди да ги взема тея дискове бях търсил от какво да си взема дискове и бях намерил ,
че от Е34 има 302 мм дискове със същия офсет.
Само трябва да си ги разпробиеш и да направиш втулка за централния отвор.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
Благодаря за инфото. Точно затова попитах, защото зная че на Е34 офсета е същия и съответно аз съм си приготвил няколко такива диска за експерименти. Само че искам да ги направя с 4 бутални апарати за да стане доволно спирането,а апарати още няма така че затова ще събирам още информация. Ако пуснеш някоя снимка на предните дискове в темата ти за Е21-та няма да се разсърдя
49 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани