Да добавим още малко пластмаса

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Делян » 07 Юни 2013, 10:05

Трябва ли да изброявам стъклопластовите прагове за е36 маде ин Сливен, задната броня от е36 приспособена някакси, веждите на фаровете с форма на лайстни за ламиниран паркет, страничните лайстни най-вероятно отново от стъклопласт за е36, предната броня е някаква странна интерпретация, там вече ми е трудно да определя каква е :mhihi: Това са най-очевидните.
Сори, ама за мен това е подигравка с модела и няма място в shark sector, a в някакъв muning sector.
Всеки има право на мнение и аз не се притеснявам да изразя моето ;) Когато някой си пуска тема и прави колата си обществено достояние, трябва да е наясно, че няма да има само положителни мнения ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 219
Регистриран на: 11.10.2004
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Din » 07 Юни 2013, 10:07

Намерил сам ти Закс комплект за около 210 лв :shock: :shock: 228 мм
направо нямам думи за разлика в цените :evil:
:OT: @Dpy абсолютно си прав критика трябва да има и са търпи ама в случая темата не е "харесвате ли ми 21 цата ....
а ако може някой да помогне .....
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от alpina-ma6inata » 07 Юни 2013, 10:40

Колеги, моля ви да се придържате към темата. Аз също съм почитател на оригинала, но колата си е на автора и той може да си прави каквото си иска с нея. Още повече, че ако се разгадаят отговорите на тези въпроси, темата може да е полезна занапред за някой друг. ;)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от M.Velichkov » 07 Юни 2013, 10:42

:roll: Машинката е прав! Всеки сам си решава как да му изглежда колата! И моята се хейтва яко, 'ма ми минава през очилата за цялата работа :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Lenco » 07 Юни 2013, 10:43

Dpy написа:.....

Абсолютно сте прав, приемам критиките. Лошото, е че доста хора искат да ги имитират.
Аз пък най мразя мъртво родени 18-и 20-и с М-пакет, но пък се радвам да застана на светофара до тях.
Някой ден може и с Вас да пробваме :) , а можете ли да ми кажете, какво ще ми трябва да си вържа АСЦ-то от е39 на пластмасата?
Din написа:Намерил сам ти Закс комплект за около 210 лв :shock: :shock: 228 мм
направо нямам думи за разлика в цените :evil:
.. .....

Ако колегата от Варна каже, че ще стане го пазари, ако не, другата седмица ще пробвам да съм сигурен и ще се чуем.
И да стягате М-ката/е46, че разпарявт с още малко пипане пластмасата понеже е около тон може да даде отпор на светофара с късото ЛСД :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Lenco » 07 Юни 2013, 14:07

alpina-ma6inata написа:Колеги, моля ви да се придържате към темата. Аз също съм почитател на оригинала, но колата си е на автора и той може да си прави каквото си иска с нея. Още повече, че ако се разгадаят отговорите на тези въпроси, темата може да е полезна занапред за някой друг. ;)

Абсолютно съм на това мнение, но оригинала ми харесва да е на е21 Алпина Б6/2,8... Това обаче е мноооого пари, а с далеч по-малко може да си сътвориш по-добре вървяща и спираща.
Пластмасата е в повече, но така е когато не беше останал метал по купето, а така е и по-фешън :mhihi:
А и нямам нерви, като теб да чакам години и да тренират разни майстори докато срещна подходящия или, като на Милъра 323-та, която започна от 0, и вероятно няма да завърши. В шарка повечето, от които се движат са яки правеняци, но си вървят прилично и то мога да заявя по-добре от оригинала.
Dpy написа:.....
Всеки има право на мнение и аз не се притеснявам да изразя моето ;) Когато някой си пуска тема и прави колата си обществено достояние, трябва да е наясно, че няма да има само положителни мнения ;)

Правилно, обществен форум и всеки може да разгледа мненията на другия. Ами като разгледах част от твоите определено няма, как да даваш мнения. Над 3000 и повечето безсмислени, и то в технически подфоруми. Не се сърди ама въпроси "КВИ СА МИ КРУШКИТЕ НА Е36", "ДА ВРЪЩАМ ЛИ ГАЗТА ПРИ ДРАГ С МОЕТО 1,6" или "ДОМАШЕН УСИЛВАТЕЛ В АВТОМОБИЛА" и мнооо други звучат странно. Ако минаваш към Бургас се обади да пием по бира и чети внимателно темите ми, покрай лигите и изгъзиците можеш да научиш много :bchug:
Сори за поредното мнение :oops:
Да минем към техническата част.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от KPETEH » 07 Юни 2013, 14:30

Пиши тук смело кво ти трябва като части - аз лично ако имам нещо - щи го подаря.
П.С.
Имам едно е30 на части- без купе и маса чаркала от е34 даже и некви остатъци от е36...
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3743
Регистриран на: 24.02.2009

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Делян » 07 Юни 2013, 22:40

Извинявам се на всички за офтопиците.
Само отговарям и приключвам.

Lenco написа:Някой ден може и с Вас да пробваме :) , а можете ли да ми кажете, какво ще ми трябва да си вържа АСЦ-то от е39 на пластмасата

С най-голям кеф, не отказвам да давам газ :yes:
За асц-то не ми е трябвала информация на мен или за мой приятел и не съм се интересувал, очевидно е, че не се намесих по темата, за което съжалявам.

Правилно, обществен форум и всеки може да разгледа мненията на другия. Ами като разгледах част от твоите определено няма, как да даваш мнения. Над 3000 и повечето безсмислени, и то в технически подфоруми. Не се сърди ама въпроси "КВИ СА МИ КРУШКИТЕ НА Е36", "ДА ВРЪЩАМ ЛИ ГАЗТА ПРИ ДРАГ С МОЕТО 1,6" или "ДОМАШЕН УСИЛВАТЕЛ В АВТОМОБИЛА" и мнооо други звучат странно.

Винаги съм ползвал форума за удоволствие, още от началото някакси много ми хареса тук и страницата винаги е ми е била номер 1 по интерес, при джиткане на компа. Често съм стоял по няколко часа, четейки с интерес различни стари теми...А мненията, никога не съм ги броил или съм им отдавал някаква важност :dunno: В доста от тях съм се пошегувал или сме полафили просто така, не виждам нишо лошо. Опитал съм се и да помогна където мога и съм се запознал с много готини хора.
Всеки може да намери свои мнения от началото, които в момента ще му се сторят тъпи, странни и т.н. Аз като си четох преди време моите, ми беше доста забавно :mhihi:
Човек се учи докато е жив(все пак, само тези, които имат желание)
и ако преди години не е знаел много неща, не значи, че това не се е променило и не продължава да се променя всеки ден.
Не твърдя, че съм разбирач и никога не съм имал някакви амбиции или претенции да бъда.
Ако минаваш към Бургас се обади да пием по бира и чети внимателно темите ми, покрай лигите и изгъзиците можеш да научиш много :bchug:


Благодаря за предложението, от мненията ти, които съм чел, си готин пичага и съм сигурен, че има какво да науча от теб :yes:
По прицнип се дразная на постове от типът като първите ми в темата, а ги написах... Много рядко ми се се случва да казвам неща, които са ми дошли на ума първично. Също и позапалих...
Извинявам се :bchug:
Последна промяна Делян на 07 Юни 2013, 23:39, променена общо 2 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от VesoPesa » 07 Юни 2013, 23:17

Та да се върнем на главната тема...

Серво можеш да пробваш от е32/е34 с вйе осйем, въпросното нали е двойно и е с по-малък диаметър.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от BRAAT » 08 Юни 2013, 1:36

+1 за LENCO. И аз като теб, нямах останала здрава маска,нито отпред нито отзад.Не намерих читави и ...... сложих брони от Е34. Крайния резултат ми хареса 8)
Може да си направим "пластмаса" подсектор в shark сектора :mhihi: :mhihi: :mhihi: (звучи тъпо ма май не сме 1 или 2-ма) И нищо лошо не виждам да сложиш и плстмаса под предния капак, старите М20 и М30 мотори тежат и горят мн. а не вътвят , колкото горят. КПД-то на по новите е доста по-добре. Не може една 20-ка да гори 10-12л. на сто км. а да върви колкото 16-ка. Със същия разход това М52Б28 от към вървене ще е на мн. по добро съотношение разход/вървене,дори фактора удоболствие(това лично мое мнение) А, забравих и седалките ми са от Е46,удобството и правилната стойка с тях е в пъти по добро от на оригиналните Е28-мицови седалки(морално остарели)! Но на вкус и на цвет, тавариши нет !
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
SHARK-а му е майката!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Lenco » 08 Юни 2013, 11:01

VesoPesa написа:Та да се върнем на главната тема...

Серво можеш да пробваш от е32/е34 с вйе осйем, въпросното нали е двойно и е с по-малък диаметър.

Тва все едно да търсиш копче за аварийни за е21, картер за м50/е34 или рекаро за е30 :)
Кабеляците са разгадани, следва запояването им към куплунга от е30.
Няма да обяснявам, кой, къде отива, та ако някой реши да връзва м52 от е39 на някой баба да пише.
По-добрия вариант е от е36, че на тоя от е39 буксата за диагностика е на купето, а тва е проблем за по-новите мотори (не ползването и). Трябва да се вързва и тя. От е46 пък компа стои от другата страна и пак не е както трябва.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от VesoPesa » 08 Юни 2013, 14:52

То картера на М50/Е34 е 1:1 с картера на някой М52-ки ако трябва да сме честни... :mhihi: Пък и не е като да няма картери, просто се иска повечеко търсене ;)

Вече за рекарото за е30 и копчето за е21 ме хвана :mhihi:

Иначе майтапа на страна - и сервота се намират, просто се иска малко по-усилено търсене ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 221
Регистриран на: 3.10.2010
Местоположение: софия
Пол: Мъж

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от andrein » 09 Юни 2013, 21:51

съединителя дори 228 ше държи...ако намериш или ти собственоръчно си 'усилиш' притискателя :yes:
34331 У-У-УДРИ!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2702
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от Lenco » 09 Юни 2013, 22:15

andrein написа:съединителя дори 228 ше държи...ако намериш или ти собственоръчно си 'усилиш' притискателя :yes:

Я сподели ако балкана не пази своите тайни.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Да добавим още малко пластмаса

Мнение от KriK4eTo » 09 Юни 2013, 23:45

Lenco написа:
KriK4eTo написа:.............

Това беше полезно, наистина кабелите на БМВ вървят стандартно по цвят, бях забравил.
Значи сервото от е34 трябва да изчезне, то е с поне 1см в диаметър по-голямо.
А помпата от е34 как я бодна в серво от е21, май се различаваха и по диаметър на корпуса и дължина на стержена, който влиза в сервото?
Казват, че всички блокове са стандартни, мястото на захващане на лапите, също т.е. лапи от м20/е21 ли си ползвал с нагаждане на тампоните?

Относно сервото, ако скоростната кутията е от М20 има шанс да не го сменяш. С кутия от М5Х ще опре вероятно. С кутия от М20, мотора е по-изправен и остава повече място за сервото.
Помпата от 5-ца ми пасна директно на Е21 сервото. По спомен беше от 520, може би имат разлика с тези от по-големите мотори.
АСЦ-то трябва да проследиш от къде се оправлява и от къде чете сигнал. По спомен или чете от АБС системата. Моята Б28-ца е в авариен режим заради липсата на АБС сигнал в оправляващия блок, но това се коригира като на мястото му се подаде сигнал от таблото за скоростта на колата. Още не съм го направил, но така го оправят другите. Може би така ще сработи и за АСЦ-то.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook