Ретро рали
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Re: Ретро рали
Беше уникално. Когато участваш в нещо такова как се зареждаш полужително не е истина.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
С какви средни времена се движехте или то точно плавахте рибоци ?
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Ретро рали
KriK4eTo написа:С какви средни времена се движехте или то точно плавахте рибоци ?
Аз успях да се закрепя на 1,10 без голяма драма, най-добрата ми беше 1,09, предполагам е възможно повече, но това ми беше за сефте на тази писта
Интересно наистина колегите с голУемите двигатели как са плували
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Ретро рали
Трябва да постнат времената и ще ти кажа иначе наи-добрата ми беше 1:04.3
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
Аз по миналата седмица на тайм атаката дадох 1,07,... и това беше само на задни спирачки и заварен диф. и прекъсващ мотор което в превод ще рече че едва се караше колата. Единственото предимство на колата беше че беше на полу-сликове. Моят сътборник който кара с мен успя да свали до 1,00,71 след като в неделя направих една бърза пренастройка на спирачната помпа и сложихме нови накладки отпред. Аз се отказах и реших да си карам това което мога, та я пораздрифтих
Re: Ретро рали
Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та .
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Ретро рали
KriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та .
Ти с ква кутия и къв двигател си, че чак на ограничител стигаш? Аз едвам успях да напълня 3та с 3.91 диф
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Ретро рали
Любака написа:Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.
Ти ли нямаш спирачки
KriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та .
На мен на правата ми свършва четвърта и вкарвам пета до към 170-180
Иначе ето какво остана от задните гуми след състезанието
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
Абе и аз това се замислих какви спирачки да няма Любака с преработените преди 300+ дискове с 4 бутални апарати. Да си имаме уважението аз моите установих след първото каране че са ми спекли 2-3 от 4-те буталца на предните колела та малко ги съживих с една отверка. Моторя и кутията са комплект от Е34 525и от последните 95-ти набор. Дифа заводски е 3,23 мисля, та от там идва ограничителя на 5-та . Гринго това предполагам ти е вътрешният ръб на гумата ? Много негативен камбър имаш отзад явно...
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Ретро рали
GRINGO написа:Любака написа:Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.
Ти ли нямаш спирачкиKriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та .
На мен на правата ми свършва четвърта и вкарвам пета до към 170-180
Иначе ето какво остана от задните гуми след състезанието
Хих... моите гуменки почти не се износиха, при все, че са 2004 ти набор
Re: Ретро рали
То тунинга го има на спирачките няма го феродото 2мм което се запали след 20мин на пистата. Сега ще закупувам ново.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
Re: Ретро рали
Прочетохме и чухме някои неща за това ретро рали. Това е добре, но...
Не смятате ли да обогатите, бих казал скромната информация за това "светско" събитие, да задълбочите познанията ни за някои, според Вас, успешни промени по колите.
Нека тези, които притежават ОЩЕ снимки или клипове да не се стесняват да ги публикуват тук.
Тогава и тези от нас, които по едни или други причини не са могли да присъстват - ще имат представа от случилото се на пистата.
Коментарите зад кадър също така са добре дошли...
Или понеже го казах прекалено иронично-сложно, сега ще допълня - я се стегнете и раздвижете темата !!!
Не смятате ли да обогатите, бих казал скромната информация за това "светско" събитие, да задълбочите познанията ни за някои, според Вас, успешни промени по колите.
Нека тези, които притежават ОЩЕ снимки или клипове да не се стесняват да ги публикуват тук.
Тогава и тези от нас, които по едни или други причини не са могли да присъстват - ще имат представа от случилото се на пистата.
Коментарите зад кадър също така са добре дошли...
Или понеже го казах прекалено иронично-сложно, сега ще допълня - я се стегнете и раздвижете темата !!!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Ретро рали
Напълно подкрепям, я ретро-ралиджийте да покажат как са се движели рибоците по пистата.
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: Ретро рали
Няма време за снимане
Ето тука има доста и хубави снимки
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&cat=4101&photo=1
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&galid=37142
Иначе съм много доволен от спирачките.
Спирачната система е от 323, единствената промяна са 300мм дискове отпред.
Като се има в предвид малкия диаметър на гумите ( 195 50 15 ), се получава добро съотношение на двете рамена.
Проблема е че накладките на тези апарати са с много малка площ и прегряват.
Аз съм си направил за състезанието едни въздуховоди и се свързват с гъвкава тръба
към преправените табли.
Не съм имал проблем с температурата на спирачките.
Ето тука има доста и хубави снимки
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&cat=4101&photo=1
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&galid=37142
Иначе съм много доволен от спирачките.
Спирачната система е от 323, единствената промяна са 300мм дискове отпред.
Като се има в предвид малкия диаметър на гумите ( 195 50 15 ), се получава добро съотношение на двете рамена.
Проблема е че накладките на тези апарати са с много малка площ и прегряват.
Аз съм си направил за състезанието едни въздуховоди и се свързват с гъвкава тръба
към преправените табли.
Не съм имал проблем с температурата на спирачките.
49 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани