Ретро рали

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Re: Ретро рали

Мнение от Любака » 21 Апр 2011, 3:17

Беше уникално. Когато участваш в нещо такова как се зареждаш полужително не е истина.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Ретро рали

Мнение от KriK4eTo » 22 Апр 2011, 0:39

С какви средни времена се движехте или то точно плавахте рибоци ? :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Ретро рали

Мнение от Gecallica » 22 Апр 2011, 12:08

KriK4eTo написа:С какви средни времена се движехте или то точно плавахте рибоци ? :winky:


Аз успях да се закрепя на 1,10 без голяма драма, най-добрата ми беше 1,09, предполагам е възможно повече, но това ми беше за сефте на тази писта :mhihi:
Интересно наистина колегите с голУемите двигатели как са плували :)
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Ретро рали

Мнение от GRINGO » 22 Апр 2011, 20:53

Трябва да постнат времената и ще ти кажа иначе наи-добрата ми беше 1:04.3
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Ретро рали

Мнение от KriK4eTo » 23 Апр 2011, 19:32

Аз по миналата седмица на тайм атаката дадох 1,07,... и това беше само на задни спирачки и заварен диф. и прекъсващ мотор което в превод ще рече че едва се караше колата. Единственото предимство на колата беше че беше на полу-сликове. Моят сътборник който кара с мен успя да свали до 1,00,71 след като в неделя направих една бърза пренастройка на спирачната помпа и сложихме нови накладки отпред. Аз се отказах и реших да си карам това което мога, та я пораздрифтих :)
Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Re: Ретро рали

Мнение от Любака » 24 Апр 2011, 7:25

Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Ретро рали

Мнение от KriK4eTo » 24 Апр 2011, 17:11

Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? :roll: 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та :mhihi: .
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Ретро рали

Мнение от Gecallica » 24 Апр 2011, 19:17

KriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? :roll: 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та :mhihi: .


Ти с ква кутия и къв двигател си, че чак на ограничител стигаш? Аз едвам успях да напълня 3та с 3.91 диф :oops:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Ретро рали

Мнение от GRINGO » 24 Апр 2011, 23:12

Любака написа:Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.

Ти ли нямаш спирачки :mhihi:
KriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? :roll: 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та :mhihi: .

На мен на правата ми свършва четвърта и вкарвам пета до към 170-180
Иначе ето какво остана от задните гуми след състезанието :mhihi:
Изображение
The power is nothing without control.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Ретро рали

Мнение от KriK4eTo » 29 Апр 2011, 14:33

Абе и аз това се замислих какви спирачки да няма Любака с преработените преди 300+ дискове с 4 бутални апарати. Да си имаме уважението аз моите установих след първото каране че са ми спекли 2-3 от 4-те буталца на предните колела :mhihi: та малко ги съживих с една отверка. Моторя и кутията са комплект от Е34 525и от последните 95-ти набор. Дифа заводски е 3,23 мисля, та от там идва ограничителя на 5-та ;). Гринго това предполагам ти е вътрешният ръб на гумата ? Много негативен камбър имаш отзад явно...
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: Ретро рали

Мнение от Gecallica » 29 Апр 2011, 20:44

GRINGO написа:
Любака написа:Крик ти ако управиш дифа и прекъсването чупиш рекорда на пистата. Моя кош без спирачки без гуми без окачване и с отворен диф 2.63 дава 1.04.5х. Беше ми писнала тая кола но сега съм решил да е понаправя още малко.

Ти ли нямаш спирачки :mhihi:
KriK4eTo написа:Наистина има още какво да се изстиска от колата, а това 2,63 от къде го изрови ? :roll: 323 е с 3,45 нали така, мисля че с един такъв ще съм екстра, че с 4,10 на дългата права стига ограничителя на 5-та :mhihi: .

На мен на правата ми свършва четвърта и вкарвам пета до към 170-180
Иначе ето какво остана от задните гуми след състезанието :mhihi:
Изображение

Хих... моите гуменки почти не се износиха, при все, че са 2004 ти набор :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Re: Ретро рали

Мнение от Любака » 01 Май 2011, 18:12

То тунинга го има на спирачките няма го феродото 2мм което се запали след 20мин на пистата. Сега ще закупувам ново.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: Ретро рали

Мнение от DEMIURGE » 02 Май 2011, 22:54

Прочетохме и чухме някои неща за това ретро рали. Това е добре, но...
Не смятате ли да обогатите, бих казал скромната информация за това "светско" събитие, да задълбочите познанията ни за някои, според Вас, успешни промени по колите.
Нека тези, които притежават ОЩЕ снимки или клипове да не се стесняват да ги публикуват тук.
Тогава и тези от нас, които по едни или други причини не са могли да присъстват - ще имат представа от случилото се на пистата.
Коментарите зад кадър също така са добре дошли...
Или понеже го казах прекалено иронично-сложно, сега ще допълня - я се стегнете :ranting: и раздвижете темата !!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 23.04.2007
Местоположение: УК
Пол: Мъж
Кара: л Е21, а сега Е28
Детайли за колата: Ниски и бавни.

Re: Ретро рали

Мнение от KriK4eTo » 03 Май 2011, 13:39

Напълно подкрепям, я ретро-ралиджийте да покажат как са се движели рибоците по пистата. :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 651
Регистриран на: 21.06.2006
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: `81 E21 335

Re: Ретро рали

Мнение от GRINGO » 03 Май 2011, 21:38

Няма време за снимане :mhihi:
Ето тука има доста и хубави снимки :yes:
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&cat=4101&photo=1
http://www.sportni.bg/index.phtml?tid=20&oid=10220&galid=37142
Иначе съм много доволен от спирачките.
Спирачната система е от 323, единствената промяна са 300мм дискове отпред.
Като се има в предвид малкия диаметър на гумите ( 195 50 15 ), се получава добро съотношение на двете рамена.
Проблема е че накладките на тези апарати са с много малка площ и прегряват.
Аз съм си направил за състезанието едни въздуховоди и се свързват с гъвкава тръба
към преправените табли.
Не съм имал проблем с температурата на спирачките.
The power is nothing without control.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook