Взаимозаменяеми части
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
Re: Взаимозаменяеми части
Има тема специално за окачването и заменяемите части е28/е34. Там за всяка една част е казано става или не става.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- axel_stz
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 150
- Регистриран на: 16.07.2007
- Местоположение: Нова Загора
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo
Re: Взаимозаменяеми части
Tano написа:Има тема специално за окачването и заменяемите части е28/е34. Там за всяка една част е казано става или не става.
Тано, би ли дал линк към тази тема, че да не предъвкваме неща, които вече са обсъждани


Re: Взаимозаменяеми части
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Re: Взаимозаменяеми части
От вчера съм с макферсони от е34 отпред. Решението на проблема с различниа диаметър на болтовете за плочките - слага се макферсона с плочката от е34, еднаква е с тази от е28. Дерзайте, плъг&плей е целата работа, барабар с тампоните на макферсоните. Само трябва да сложите дисковете, съпортите и апаратите от е28, като за целта трябва да се отстрани ламарината дето пази диска, щото ина4е опира съпорта.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Re: Взаимозаменяеми части
Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.
- Lenco
- Старши скрапер
-
- Мнения: 2716
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Взаимозаменяеми части
asen_dp написа:Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.
От всички с мотори М10, но ако е различно от е21 ще ти липсва километража.
Повечето 315-ки е21 са с 5 степени скорости.
- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Взаимозаменяеми части
Стабилизиращите щанги от е34 взаимовзаменяеми ли са с е28?
В realoem-а гледам схемите външно са същите ама все пак?

В realoem-а гледам схемите външно са същите ама все пак?

- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Взаимозаменяеми части
Lenco написа:asen_dp написа:Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.
От всички с мотори М10, но ако е различно от е21 ще ти липсва километража.
Повечето 315-ки е21 са с 5 степени скорости.
не са засъжаление

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Взаимозаменяеми части
toto_ написа:Стабилизиращите щанги от е34 взаимовзаменяеми ли са с е28?
В realoem-а гледам схемите външно са същите ама все пак?
Не, нищо общо, не гледай, че си приличат, те всички стаб. щанги си приличат - криви железа.
По дебели ли искаш, че си се огледал в е34-кови?
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Взаимозаменяеми части
Да искам по дебела предна.
Моята е 17мм
От каква кола да търся?
Моята е 17мм
От каква кола да търся?
Re: Взаимозаменяеми части
Да предположим, че ще намериш относително лесно по-дебела предна стабилизираща щанга.
Те стават стъпка по стъпка по-дебели, при увеличаване на мощностите на двигателите. Тоест при М30В25 вече е по-дебела. При В28 трябва да е същата. При американските версии В30 и В32 мисля, че пак е същата. Следващата стъпка май е при 3.5-литровия двигател. Още по-следващата е при М5. Същата, ако не и малко по-дебела и може би регулируема (поне за задната със сигурност) е при Alpina - при B7S. Същото се случва и при окачването на е24 след май 1982 година, което е на базата на е28.
Та да предположим, че си намериш по-дебела щанга... Ама, ако я смениш само нея - ефектът няма да е съвсем пълноценен. Ще има и други неща по окачването, които трябва да станат "по-дебели" или по-здрави. Без да смениш и тях - ще си свършил работата само отчасти. Даже и за самата щанга - трябва да си набавиш проходните тампони - и там отворите са с друг диаметър. Всъщност, ако целта е по-добър контрол - дали да не помислиш за по читави амортисьори и евентуално пружини - от там ще има по-сериозен ефект. После вече ще дойде и "дебелината". После може и гумата да се превърне в полиуретан, после може и много други неща да се направят, докато иначе меко возещото е28 не се превърне в лагерна количка (сравнение откъм окачване). Тогава ще имаш много стабилно на пътя нещо, ама няма да има за това нещо подходящи пътища. Също така определено си струва да се помисли и за задницата - и е12 и е28 са известни с "веселото" и "непринуденото" си държане откъм задница.
Те стават стъпка по стъпка по-дебели, при увеличаване на мощностите на двигателите. Тоест при М30В25 вече е по-дебела. При В28 трябва да е същата. При американските версии В30 и В32 мисля, че пак е същата. Следващата стъпка май е при 3.5-литровия двигател. Още по-следващата е при М5. Същата, ако не и малко по-дебела и може би регулируема (поне за задната със сигурност) е при Alpina - при B7S. Същото се случва и при окачването на е24 след май 1982 година, което е на базата на е28.
Та да предположим, че си намериш по-дебела щанга... Ама, ако я смениш само нея - ефектът няма да е съвсем пълноценен. Ще има и други неща по окачването, които трябва да станат "по-дебели" или по-здрави. Без да смениш и тях - ще си свършил работата само отчасти. Даже и за самата щанга - трябва да си набавиш проходните тампони - и там отворите са с друг диаметър. Всъщност, ако целта е по-добър контрол - дали да не помислиш за по читави амортисьори и евентуално пружини - от там ще има по-сериозен ефект. После вече ще дойде и "дебелината". После може и гумата да се превърне в полиуретан, после може и много други неща да се направят, докато иначе меко возещото е28 не се превърне в лагерна количка (сравнение откъм окачване). Тогава ще имаш много стабилно на пътя нещо, ама няма да има за това нещо подходящи пътища. Също така определено си струва да се помисли и за задницата - и е12 и е28 са известни с "веселото" и "непринуденото" си държане откъм задница.

- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Взаимозаменяеми части
3 вида са - 17, 18 и 19мм за всички освен М5(не м535, а М5
)
При М5 са 2 вида 21 и 25мм
Само дето по-добре направо нова да си вземеш в тоя случей, че ще ти се отърси търсачката от търсене на М5-ва
Цената й в Дару е: 100 евро
(на 25мм-та)
При задната положението е същото, разликата е само в дебелината, за всички е 14 или 15,5мм, докато при М5 има и 18мм-ва.
Нейната цена е: 106 евро (на 18мм-та)
Та май май е по-оферта да потърсиш някакви афтърмаркет, примерно H&R или Bilstein

При М5 са 2 вида 21 и 25мм


Цената й в Дару е: 100 евро

При задната положението е същото, разликата е само в дебелината, за всички е 14 или 15,5мм, докато при М5 има и 18мм-ва.
Нейната цена е: 106 евро (на 18мм-та)
Та май май е по-оферта да потърсиш някакви афтърмаркет, примерно H&R или Bilstein

Re: Взаимозаменяеми части
Мдаааа....
Ами за това е12 ми допада повече от е28 - там задните стабилизиращи щанги са 16 и 18 mm,
а предните са 23 и 24 mm. За разликата в здравината на мостовете няма да говоря.
И за да не звучи много фанатично - ще пропусна спирачките...

Ами за това е12 ми допада повече от е28 - там задните стабилизиращи щанги са 16 и 18 mm,
а предните са 23 и 24 mm. За разликата в здравината на мостовете няма да говоря.
И за да не звучи много фанатично - ще пропусна спирачките...

- toto_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 223
- Регистриран на: 15.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: e28 520i
Re: Взаимозаменяеми части
Благодаря ви за изчерпателните отговори.
Значи в крайна сметка от други коли е абсурд да стане стабилизираща щанга от е28 (визирам е34), единственият вариант е афтърмаркет щанга.
Значи в крайна сметка от други коли е абсурд да стане стабилизираща щанга от е28 (визирам е34), единственият вариант е афтърмаркет щанга.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Взаимозаменяеми части
Или афтърмаркет или дебелите М5-ви нови за малко по-малко от 500 лева от Дару 
Едит:
Всъщност не знам дали със заден мост от е34 няма да стане е34-ва щанга поне отзад
П.с.: Като стана дума за задня мост, задните носачи от е34 пасват перфектно на е28-вия заден мост, като резултата е изхвърляне на задните гуми навън. Има вариант малко да трябва да се поиграе с с тампоните ако има отклонения в наклоните
В интерес на истината и целия заден мост от е34 може да се нагоди на е28 пак със същия резултат, но трябва да се скъсява малко моста

Едит:
Всъщност не знам дали със заден мост от е34 няма да стане е34-ва щанга поне отзад

П.с.: Като стана дума за задня мост, задните носачи от е34 пасват перфектно на е28-вия заден мост, като резултата е изхвърляне на задните гуми навън. Има вариант малко да трябва да се поиграе с с тампоните ако има отклонения в наклоните

В интерес на истината и целия заден мост от е34 може да се нагоди на е28 пак със същия резултат, но трябва да се скъсява малко моста

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани