Взаимозаменяеми части

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от Tano » 05 Апр 2010, 18:41

Има тема специално за окачването и заменяемите части е28/е34. Там за всяка една част е казано става или не става.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от axel_stz » 05 Апр 2010, 19:36

Tano написа:Има тема специално за окачването и заменяемите части е28/е34. Там за всяка една част е казано става или не става.

Тано, би ли дал линк към тази тема, че да не предъвкваме неща, които вече са обсъждани :?:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от Tano » 06 Апр 2010, 9:13

Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от Tano » 25 Май 2010, 8:36

От вчера съм с макферсони от е34 отпред. Решението на проблема с различниа диаметър на болтовете за плочките - слага се макферсона с плочката от е34, еднаква е с тази от е28. Дерзайте, плъг&плей е целата работа, барабар с тампоните на макферсоните. Само трябва да сложите дисковете, съпортите и апаратите от е28, като за целта трябва да се отстрани ламарината дето пази диска, щото ина4е опира съпорта.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 6
Регистриран на: 7.02.2010

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от asen_dp » 17 Окт 2010, 22:08

Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от Lenco » 18 Окт 2010, 10:38

asen_dp написа:Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.

От всички с мотори М10, но ако е различно от е21 ще ти липсва километража.
Повечето 315-ки е21 са с 5 степени скорости.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от toto_ » 18 Окт 2010, 14:26

Стабилизиращите щанги от е34 взаимовзаменяеми ли са с е28?
В realoem-а гледам схемите външно са същите ама все пак?
:)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от akula » 18 Окт 2010, 16:00

Lenco написа:
asen_dp написа:Здравейте колеги,искам да ви попитам,от кое друго БМВ става скоростната кутия 5 степенна на Е21 315?Благодаря ви предварително.

От всички с мотори М10, но ако е различно от е21 ще ти липсва километража.
Повечето 315-ки е21 са с 5 степени скорости.

не са засъжаление :cry:
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1061
Регистриран на: 31.01.2004
Местоположение: София, 4-ти км
Пол: Мъж

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от Tano » 18 Окт 2010, 19:39

toto_ написа:Стабилизиращите щанги от е34 взаимовзаменяеми ли са с е28?
В realoem-а гледам схемите външно са същите ама все пак?
:)

Не, нищо общо, не гледай, че си приличат, те всички стаб. щанги си приличат - криви железа.

По дебели ли искаш, че си се огледал в е34-кови?
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от toto_ » 19 Окт 2010, 7:13

Да искам по дебела предна.
Моята е 17мм
От каква кола да търся?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от DEMIURGE » 19 Окт 2010, 16:12

Да предположим, че ще намериш относително лесно по-дебела предна стабилизираща щанга.
Те стават стъпка по стъпка по-дебели, при увеличаване на мощностите на двигателите. Тоест при М30В25 вече е по-дебела. При В28 трябва да е същата. При американските версии В30 и В32 мисля, че пак е същата. Следващата стъпка май е при 3.5-литровия двигател. Още по-следващата е при М5. Същата, ако не и малко по-дебела и може би регулируема (поне за задната със сигурност) е при Alpina - при B7S. Същото се случва и при окачването на е24 след май 1982 година, което е на базата на е28.
Та да предположим, че си намериш по-дебела щанга... Ама, ако я смениш само нея - ефектът няма да е съвсем пълноценен. Ще има и други неща по окачването, които трябва да станат "по-дебели" или по-здрави. Без да смениш и тях - ще си свършил работата само отчасти. Даже и за самата щанга - трябва да си набавиш проходните тампони - и там отворите са с друг диаметър. Всъщност, ако целта е по-добър контрол - дали да не помислиш за по читави амортисьори и евентуално пружини - от там ще има по-сериозен ефект. После вече ще дойде и "дебелината". После може и гумата да се превърне в полиуретан, после може и много други неща да се направят, докато иначе меко возещото е28 не се превърне в лагерна количка (сравнение откъм окачване). Тогава ще имаш много стабилно на пътя нещо, ама няма да има за това нещо подходящи пътища. Също така определено си струва да се помисли и за задницата - и е12 и е28 са известни с "веселото" и "непринуденото" си държане откъм задница. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от VesoPesa » 19 Окт 2010, 17:12

3 вида са - 17, 18 и 19мм за всички освен М5(не м535, а М5 :!: )
При М5 са 2 вида 21 и 25мм :idea: Само дето по-добре направо нова да си вземеш в тоя случей, че ще ти се отърси търсачката от търсене на М5-ва :|

Цената й в Дару е: 100 евро :!: (на 25мм-та)

При задната положението е същото, разликата е само в дебелината, за всички е 14 или 15,5мм, докато при М5 има и 18мм-ва.

Нейната цена е: 106 евро (на 18мм-та)

Та май май е по-оферта да потърсиш някакви афтърмаркет, примерно H&R или Bilstein :idea:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от DEMIURGE » 19 Окт 2010, 22:19

Мдаааа....
Ами за това е12 ми допада повече от е28 - там задните стабилизиращи щанги са 16 и 18 mm,
а предните са 23 и 24 mm. За разликата в здравината на мостовете няма да говоря.
И за да не звучи много фанатично - ще пропусна спирачките...
:D

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 223
Регистриран на: 15.01.2007
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: e28 520i

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от toto_ » 20 Окт 2010, 7:48

Благодаря ви за изчерпателните отговори.
Значи в крайна сметка от други коли е абсурд да стане стабилизираща щанга от е28 (визирам е34), единственият вариант е афтърмаркет щанга.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Взаимозаменяеми части

Мнение от VesoPesa » 20 Окт 2010, 9:56

Или афтърмаркет или дебелите М5-ви нови за малко по-малко от 500 лева от Дару :|

Едит:
Всъщност не знам дали със заден мост от е34 няма да стане е34-ва щанга поне отзад :roll:

П.с.: Като стана дума за задня мост, задните носачи от е34 пасват перфектно на е28-вия заден мост, като резултата е изхвърляне на задните гуми навън. Има вариант малко да трябва да се поиграе с с тампоните ако има отклонения в наклоните :idea:
В интерес на истината и целия заден мост от е34 може да се нагоди на е28 пак със същия резултат, но трябва да се скъсява малко моста :!:

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook