Е21 335i
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Е21 335i
Здравайте,
доста се чудих дали да пусна темичката защото това което правя не е
много пофесионално но все пак реших че на някой може да му
е от полза , все пак затова е форума.
А и малко да посъживим този раздел.
Мисля че ше ви е интересно какво ще се получи.
Замисъла е да си направя Е21-чката 3,5
Преди това обаче реших че ще е добре да подсиля окачването и спирачките.Купих за донор още една Е21-ца от един колега от форума.
От нея взех следните неща:
макферсоните от 323 със спортни амортисьори и пружини Джамекс.
Амортисьорите незнам каква марка са но са обратни.
спирачните апарати и вентилирани дискове пак от 323
стабилизиращата щанга от 323 тя е по-дебела от оригиналната с около
1,5 мм
Все още немога да усете голяма разлика в завиването ,но това е заради високите гуми.Планувам да взема и лята джанта ,но тя е по далече във времето.
Заден мост:
направих плътни тампони
ще преправям моста за щпер от Е30
тъй като щпера на Е30 е по-широк с около 6 см от диференциала на Е21 трябва да се скъсяват полуоските.
Има 2 вида полуоски при Е21.
Едните са по-дълги с по плитки карета, другите са по-къси с по-дълбоки карета .
Така комбинирани са с еднаква дължина като цяло,но като сглобиш
късите полуоски с плитките карета се отваря място Е30-ковия шпер.
Имам още да слагам задни носачи с дискове от Е21 ,стабилизираща щанга която по-малките двигатели нямат,спорти амортисьори и пружини.
Днес си купих мост от Е30 и ми остава само да си намеря щпер за Е30 с число около 3.64 и ще мога да ъпгрейдна и задницата.
Между другото си сложих и обортомерче
[/url]
доста се чудих дали да пусна темичката защото това което правя не е
много пофесионално но все пак реших че на някой може да му
е от полза , все пак затова е форума.
А и малко да посъживим този раздел.
Мисля че ше ви е интересно какво ще се получи.
Замисъла е да си направя Е21-чката 3,5
Преди това обаче реших че ще е добре да подсиля окачването и спирачките.Купих за донор още една Е21-ца от един колега от форума.
От нея взех следните неща:
макферсоните от 323 със спортни амортисьори и пружини Джамекс.
Амортисьорите незнам каква марка са но са обратни.
спирачните апарати и вентилирани дискове пак от 323
стабилизиращата щанга от 323 тя е по-дебела от оригиналната с около
1,5 мм
Все още немога да усете голяма разлика в завиването ,но това е заради високите гуми.Планувам да взема и лята джанта ,но тя е по далече във времето.
Заден мост:
направих плътни тампони
ще преправям моста за щпер от Е30
тъй като щпера на Е30 е по-широк с около 6 см от диференциала на Е21 трябва да се скъсяват полуоските.
Има 2 вида полуоски при Е21.
Едните са по-дълги с по плитки карета, другите са по-къси с по-дълбоки карета .
Така комбинирани са с еднаква дължина като цяло,но като сглобиш
късите полуоски с плитките карета се отваря място Е30-ковия шпер.
Имам още да слагам задни носачи с дискове от Е21 ,стабилизираща щанга която по-малките двигатели нямат,спорти амортисьори и пружини.
Днес си купих мост от Е30 и ми остава само да си намеря щпер за Е30 с число около 3.64 и ще мога да ъпгрейдна и задницата.
Между другото си сложих и обортомерче
[/url]
1
Евала колега ако го направиш ще е много ЧУК ама сложи една седалка с един колан и направи една застраховка живот щото много ще избухне
DIFFICULT DOES NOT MEAN IMPOSSIBLE
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
P.O.N.T.I.A.C
poor old nigga thinks its a caddillac
http://pleasehelp.hit.bg/
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Така ми харесваш вече Успех в сглобката и пиши къде кво праиш че скоро и аз тряя се хващам за работа
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
P 4446 PP написа:Евала колега ако го направиш ще е много ЧУК ама сложи една седалка с един колан и направи една застраховка живот щото много ще избухне
Наистина ще е малко чук щото предницата ще стане малко по-тежка ,
а задницата е бая лека.
Но смятам да сложа акумолатора отзад малко да компенсирам.
Любака написа: А пък тея обратните сигурно вътре са жълти с син надпис А
Ами незнам кви са,не съм ги отварял.
Той Иван ми каза кви са ама аз забраих май Билщайн бяха да.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Gecallica написа:А тампоните на задния мост с какво си ги пълнил?
Дадох ги на един майстор в Пловдив , който се занимава с тампони.
Има дори различно твърди гуми по желание на клиента.
50 кинта взема за двата. Незнам колко струват нови ,но тези ще изкарат доста повечко.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
GRINGO написа:Gecallica написа:А тампоните на задния мост с какво си ги пълнил?
Дадох ги на един майстор в Пловдив , който се занимава с тампони.
Има дори различно твърди гуми по желание на клиента.
50 кинта взема за двата. Незнам колко струват нови ,но тези ще изкарат доста повечко.
Определено! Аз последните ги намерих за по 35 лв.
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Интересно как тези части се предават от Иван на...Иван Обаче втория Иван е маняк и като знам как направи трабито,мисля че това ще стане най-добрата е21-ца в България.
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
devastator написа:Интересно как тези части се предават от Иван на...Иван Обаче втория Иван е маняк и като знам как направи трабито,мисля че това ще стане най-добрата е21-ца в България.
И първия Иван е манияк.
А втория Иван е брат ми.
Трабанта го правихме двамата и БМВ-то ще го правим двамата.
- lubaka_320
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 11.02.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 2001 e46 325i;е36 Touring
- Мечтае да кара: S50/52
Ей за тва иде реч бат Ванио скоро време и аз мога да искоча с темичка за мойта баба да посъживим малко нащо подфорумче ,та дано и другите колеги се активизират малко
- kompi
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
lubaka_320 написа:Ей за тва иде реч бат Ванио скоро време и аз мога да искоча с темичка за мойта баба да посъживим малко нащо подфорумче ,та дано и другите колеги се активизират малко
E ,скоро гледам,че от Тракия сме най-напред като бройка с реставрациите на Акулки
Сучииии!
- devastator
- младши ентусиаст
- Мнения: 268
- Регистриран на: 17.07.2008
- Местоположение: МУРМАНСК,на север от Рая
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани