e21 м20б25т
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: e21 м20б25т
Тука усвояваме нови технологии , според мен ще стане резачка
Днес след работа занитвам и воала трябва ми притискател няква марка да
похвали някой но и да не е маса пари разбирасе ?
Около новата година мисля да свалям стария мотор та така и така ще се отвори място
та да си изхвърля и реиката чувал съм че се слага реика от е36 десняче на Андреи нещо не му хареса
Днес след работа занитвам и воала трябва ми притискател няква марка да
похвали някой но и да не е маса пари разбирасе ?
Около новата година мисля да свалям стария мотор та така и така ще се отвори място
та да си изхвърля и реиката чувал съм че се слага реика от е36 десняче на Андреи нещо не му хареса
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: e21 м20б25т
колега аз съм с м20-в и държи за сега (колата е около 300кс.)
дай още някоя снимка на колата че проекта е доста интересен .
с ква електроника си?
дай още някоя снимка на колата че проекта е доста интересен .
с ква електроника си?
Re: e21 м20б25т
Мега е електрониката монтирах си и нови дюзи 440 бош
Генерацията мисля да е врътна на около 70мм
краино е такова и едно резонаторно идеята е да не бръмчи като бегачка , незнам с две резонаторни дали ще го изтърпя
снимки като почна да събирам
Генерацията мисля да е врътна на около 70мм
краино е такова и едно резонаторно идеята е да не бръмчи като бегачка , незнам с две резонаторни дали ще го изтърпя
снимки като почна да събирам
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: e21 м20б25т
anastas83 написа:Мега е електрониката монтирах си и нови дюзи 440 бош
Генерацията мисля да е врътна на около 70мм
краино е такова и едно резонаторно идеята е да не бръмчи като бегачка , незнам с две резонаторни дали ще го изтърпя
снимки като почна да събирам
колега аз съм с две резонаторни на 76 и звука е супер (и изобщо цялата генерация) макар че въобще не си вярвах като ги правих. Но и това гърне дето си го спретнал е супер
- svilgg
- ентусиаст
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: e21 м20б25т
колега , смяташ ли че тоя диск е достатъчно здраво желязо за напъна за който си го предвидил , първо ми кажи отговора си после ще ти кажа защо те питам
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: e21 м20б25т
хе-хе здраво желязо
...има много грешна вяра в силата на двигателя с вътрешно горене отнесена към материалите.... това железо ще издържи мноооого повече от колкото тоя двигател мое да произведе
...има много грешна вяра в силата на двигателя с вътрешно горене отнесена към материалите.... това железо ще издържи мноооого повече от колкото тоя двигател мое да произведе
Последна промяна andrein на 17 Дек 2011, 1:13, променена общо 1 път
- blabla
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 97
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: София/Нови Искър
- Пол: Мъж
- Кара: за Е36 тийм София
Re: e21 м20б25т
svilgg написа:колега , смяташ ли че тоя диск е достатъчно здраво желязо за напъна за който си го предвидил , първо ми кажи отговора си после ще ти кажа защо те питам
Тоя диск от цирколяр би трябвало да бъде от инструментална стомана , което ще рече ,че може да се окаже по здрав от купешки. Поздравления към автора на темата и успех за напред с колата
- andrein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 221
- Регистриран на: 3.10.2010
- Местоположение: софия
- Пол: Мъж
Re: e21 м20б25т
anastas83 написа:та да си изхвърля и реиката чувал съм че се слага реика от е36 десняче на Андреи нещо не му хареса
ако искаш ше ти я дам да се бориш с нея сосе новите накрайници от Е34 срещу скромна сума.
Re: e21 м20б25т
andrein написа:хе-хе здраво желязо
...има много грешна вяра в силата на двигателя с вътрешно горене отнесена към материалите.... това железо ще издържи мноооого повече от колкото тоя двигател мое да произведе
имам аз горчив опит с купешки съединители та снимката онагледява каде е най големия зор
, иначе мисля че е здрав моя си като за мойте цели !
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: e21 м20б25т
Ремуса от Русе ползваше до последно в неговото М20Б25 някакъв усилен притискател и феродо на "САШ", ако не ме лъже паметта. Купи ги от Пачо от Плевен. Проблемите които му правеше бяха, че късаше пластините които държат притискателният диск към корпуса за закрепване към маховика. Не помня как решиха проблема, но не мисля че ако го попиташ няма да ти каже. Мисля че колата се караше на 0.8 налягане.
- svilgg
- ентусиаст
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: e21 м20б25т
ммм , да тоз купешкия верно бързо е дал фира , като го гледам е нов ...
притесняваше ме че тия новите инструменти които се правят , било то дискове за циркуляр или механични ножовки и тнт , се правят от просто желязо , а биват калени само около зъбите или отвора за главината ,както е в твоя случай.
инъче браво , много ми харесва идеята ти
а с плочките откъде се сдобивате , ако не е тайна , че моя съединител в скоро време ще го ревизирам с нов и това е една много добра алтернатива
какъв притискател ще ползваш ?
притесняваше ме че тия новите инструменти които се правят , било то дискове за циркуляр или механични ножовки и тнт , се правят от просто желязо , а биват калени само около зъбите или отвора за главината ,както е в твоя случай.
инъче браво , много ми харесва идеята ти
а с плочките откъде се сдобивате , ако не е тайна , че моя съединител в скоро време ще го ревизирам с нов и това е една много добра алтернатива
какъв притискател ще ползваш ?
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: e21 м20б25т
svilgg написа:а с плочките откъде се сдобивате , ако не е тайна , че моя съединител в скоро време ще го ревизирам с нов и това е една много добра алтернатива
какъв притискател ще ползваш ?
prospeed
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: e21 м20б25т
Здобих се с шперче от е34 най голямото прасе , захващането ми е ясно че ще се
прави наново полуоските не са проблем ще ги оправя притеснява ме само кардана
някои ако е срещал по форумите накаква комбинация да обажда, карето на дрифа
е със 6 болта м10 кутията е гетраг 260
прави наново полуоските не са проблем ще ги оправя притеснява ме само кардана
някои ако е срещал по форумите накаква комбинация да обажда, карето на дрифа
е със 6 болта м10 кутията е гетраг 260
- GRINGO
- младши ентусиаст
- Мнения: 651
- Регистриран на: 21.06.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: `81 E21 335
Re: e21 м20б25т
anastas83 написа:Здобих се с шперче от е34 най голямото прасе , захващането ми е ясно че ще се
прави наново полуоските не са проблем ще ги оправя притеснява ме само кардана
някои ако е срещал по форумите накаква комбинация да обажда, карето на дрифа
е със 6 болта м10 кутията е гетраг 260
А чашките на дифа, по-големи ли са от стандартните на Е21?
31 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани