Трансплантация на м52Б28 в е28???
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kompi
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Трансплантация на м52Б28 в е28???
Здравейте колеги , някой правил ли е подобно нещо? Върти ми се тази идея от доста време, но не намирам конкретна информация. Ще съм много благодарен, ако някой има такава, относно трансплантацията
Последна промяна kompi на 29 Юни 2011, 19:20, променена общо 1 път
Сучииии!
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Трансплантация на м54Б28 в е28???
м54б25, м54б30 или м52б28
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
Re: Трансплантация на м54Б28 в е28???
Ще трябва да си направиш лапи, и да измислиш как колектора да не опира в сервото, което може да го нагласиш с лапите евентуално. Това са проблемните неща, другото е като в е30.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Трансплантация на м54Б28 в е28???
Аз теоретично мисля, че няма да има грижи с сервото. Не съм се занимавал до сега с Е28 та може и да греша. Има значение от каква кола е свален мотора, дали 5-ца или 3-ка. Ако е 3-ка скоростите ще са доста къси, така че ще ти трябва за целта дълъг диференциал. Нещо от сорта на 3,15 до 3,45 за да е що годе близко до оригиналното предавателно число. На първо време ще ти трябва и картер и маслен смукател от Е34 защото на 3-ка и 5-та мисля и двата са задно разположени. Евентуално ще ти трябва и нова лапа за скоростната кутия също освен тези които трябва да си направиш за мотора. Лапите не са трудни за изработка, но може да имаш преправяне по изпускателната система което ще ти отнеме доста време. За инсталацията на М52-та няма почти нищо сложно което да ти трябва. ЕВС-а е важно да е вързан за да може да му чуеш гласа, та гледай да вземеш мотора с инсталацията и всичко от ЕВС модула. Другите кабели които ти трябват за да заработи се броят на пръстите на едната ръка. Хубаво е да си намериш една 20 пинова букса която да вържеш към твоята инсталация за да не режеш тази на мотора. Най добре е с преходна букса от за да не режеш нищо от инсталациите, както на мотора така и на купето. Под преходна имам предвид от едната страна да е за Е28 инсталация от другата за М5* който мотор слагаш(тя е все 20 пинова). За М54-та може компютъра да търси някой сензори на различни места от купето, като пример скорост от диф. или нещо подобно, но не съм запознат по задълбочено. Така че и да запали може да работи в авариен режим което ще рече че ще караш до 5500 само. За друго не се сещам в момента освен, че като идея е добре да смениш термостата и водната помпа преди да потопиш мотора за по-лесно. Тъкмо да ти е спокойно за блока в последствие.
- kompi
- младши ентусиаст
- Мнения: 485
- Регистриран на: 1.01.2003
- Местоположение: Асеновград,Пловдив
Re: Трансплантация на м54Б28 в е28???
М52Б28 , моя грешка !!! Да обясня, идеята е: купих си едно е28 (зле е ) и искам да си сложа 2.8 . За целта ще си организирам екскурзия до Англия и ще си взема донор! Поради тази причина се интересувам предварително , за да може донора да е максимално използваем. Насочил съм се към е39 2.8 ръчни скорости , евентуално е36 или е38. Ако е възможно да се ползва и друго от колата, добре дошло. Това е в общи линии
Сучииии!
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
Мое мнение е, че от Е36 ще си най-доволен. От гледна точка избиване на парите, даже може да си отгоре в зависимост от това какви екстри има колата.
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
м50/м52 в е28 опират колекторите в сервото,пробвано е, затова казах, че може да го наклони с лапите малко и да реши проблема. Но пък хората са измислили мотора да седи по определен начин и най добре по малко серво. Изпускателите не опират, но след тех трябва да се прави/преправя генерацията. Електрониката е както каза Крикчето, елементарна е. За донор най добре е36, има най малко електроники да се занимаваш там и скоростите пасват, за е38/9 не знам как ще ти дойдат скоростите.
Вече за скорости и дифове, си е по твоя преценка. Аз съм карал с м20 от е30 със скоростите и с 3.91 диф ми идваха късички малко. Но за б28 ще ти трябва задължително по дълъг диф, освен ако не искаш да въртиш гуми постоянно. е36 излизат с 2.98 или 3.15 което е оптималния вариант според мен.
Вече за скорости и дифове, си е по твоя преценка. Аз съм карал с м20 от е30 със скоростите и с 3.91 диф ми идваха късички малко. Но за б28 ще ти трябва задължително по дълъг диф, освен ако не искаш да въртиш гуми постоянно. е36 излизат с 2.98 или 3.15 което е оптималния вариант според мен.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
Ето 1 снимка, която доста трудно намерих в нет.-а
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
SHARK-а му е майката!!!
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
и 1 въпрос, Видях М52Б28 който отвънка (по всмукателните колектори и капаците, пластмасовите) мясяше на М54Б30. беше с двойния ванос, има ли такова "животно" или аз се бъркам и ако да какво точно помага 2-я ванос По добре да питам отколкото да се правя че знам и евентуално какви са му предимствата и недстатъците спрямо този с 1 ванос!!! Благодасря ви предварително!!!
А и ще помагам с каквото мога за този проект
А и ще помагам с каквото мога за този проект
SHARK-а му е майката!!!
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
М52Б28 с двоен ванос има в Е46 и по-новите Е39.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
Bavarcho написа:М52Б28 с двоен ванос има в Е46 и по-новите Е39.
Да, това е М52Б28TU. Освен двойния ванос, при късните версии от септември 1998 г. цилиндрите са с набити стоманени ризи, вместо кекавите никасил и алусил покрития
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
Да но ,са доста по назад от е е36 м52б28 от към вървеж
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
- krika
- ...и то хидравличен :)
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
HeBePeH написа:Да но ,са доста по назад от е е36 м52б28 от към вървеж
Не си прав. Просто ТУ се монтира в Е46, което е по-тежко от Е36 и от там идва тази твоя илюзия
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- HeBePeH
- Lulin Boys Cska Sofia
- Мнения: 639
- Регистриран на: 22.10.2008
- Местоположение: оТ СоФиЯ Бе БаТе
- Пол: Мъж
- Кара: го на все по силни тройки, е46 330i
- Мечтае да кара: ///M4™ /G65 ////AMG
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
Не съм съгласен , като е по-тежко след 150-160 трябва да го застигне и нагоре да го мине , но това няма как да се случи . Е46 330и кабрио пада с 1 кола до 160 от 28-ца сток купе и то е по тежко , но е с 30 коня повече . Говоря за стартове които съм ги виждал на живо .
Иначе по темата ще е инетересно е28 с 2.8 мотор
Иначе по темата ще е инетересно е28 с 2.8 мотор
Американски форум: питаш и ти отговарят.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
Руски форум: питаш и те питат.
Български форум: питаш и ти обясняват колко си ТЪП.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Re: Трансплантация на м52Б28 в е28???
HeBePeH написа:Не съм съгласен , като е по-тежко след 150-160 трябва да го застигне и нагоре да го мине , но това няма как да се случи . Е46 330и кабрио пада с 1 кола до 160 от 28-ца сток купе и то е по тежко , но е с 30 коня повече . Говоря за стартове които съм ги виждал на живо .
Иначе по темата ще е инетересно е28 с 2.8 мотор
Само да отбележа че е46 кабрио е с поне 300кг по-тежко от стоково е36 купе
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани