СЪВЕТИ при закупуване на е28

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 485
Регистриран на: 1.01.2003
Местоположение: Асеновград,Пловдив

Мнение от kompi » 30 Сеп 2007, 23:53

sonny,напиши още нещо колега,тези неща които си написал са проверени за моята и са ок(освен предната маска).
П.С.купих си е28 преди 3 дни и много му се кефя,супер машина. карал съм над 100 автомобила и този доставя голямо удоволствие!(малко е бавен м20б20 :uups:,но е класика в автомобилостроенето) радвам се че се сдобих с запазен екземпляр :D
Сучииии!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 150
Регистриран на: 16.07.2007
Местоположение: Нова Загора
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: Alpina B7 Bi-Turbo

Мнение от axel_stz » 02 Окт 2007, 16:51

имам голям проблем с моята е28ца!два от шесте цилиндъра ми отказаха,радиаторчето на парното се сцепи,а от онзиден и не иска да запали!отврат!влюбен съм в тази кола,но електрониката ми прави големи въртели!кажете ми как да я оправя?

Потребител
Аватар
Мнения: 1
Регистриран на: 18.06.2008
Местоположение: Sadovo

sa6o_e3o

Мнение от sahx_e30 » 08 Юли 2008, 2:47

ха эдравеите и от мен, имам си ас една е30 от 5-6г ама мисля да мина на е28. намерил съм една 524тд и ако може малко инфо эа тоэи двигател ще съм много благодарен :)

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 13.12.2008

Мнение от divane-s-m10 » 19 Юни 2009, 10:47

аз имам един два въпроса и се надявам някой да ми отговори значи гледах вчера една кола днес ще ходя подготвен ще я запалиме и ще я покарам та следните въпроси
двигателя е м20б20
казаха ми че има климатик ?!?! който естествено не работи
няма централно или поне не функционира (как се оправя?)
направи ми впечатлление че на ключа има копче тва да не е нещо като имобилайзер?! или няква измислица. (мисълта ми е днес кат ида да не гледам кат теле а да я запаля собственичката не разбира изобщо от колата даже и капака незнаеше как се отваря)
като заговорихме за капак начи дръпам лостчето то е едно пласмасово и не иска да отвори капака ами някой трябва да го повдигне това нормално ли е?
намират ли се някакви резервни части от към ламарини?
интериора няма едно скъсано място и по километраж колата е на 320 000 километра :shock: :shock:

аа и последно какво малсо да сложа ако евентуално я купя? и с верига или ремък е това нещо :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 38
Регистриран на: 13.12.2008

Мнение от divane-s-m10 » 29 Юни 2009, 9:32

благодаря за отговорите :help:

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.09.2011

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от Demoman » 11 Сеп 2011, 16:39

Питам за бензиновите двигатели: Скъпи ли са частите за Е28? Става ли за ежедневна кола или е глупава идея? Има ли особености/проблеми при газификация? Здрави ли са по отношение на окачването (България, дупки, нали разбирате)? Кадърна ли им е антикорозионната обработка на купето?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 415
Регистриран на: 5.06.2006

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от DEMIURGE » 12 Сеп 2011, 0:19

1. Бензиновите двигатели са от 1.8 до 3.5, без да говорим за М5. Специфицирай желания от теб двигател.
2. Частите не са скъпи, като за немски коли (но са по-скъпи в сравнение с тези на Рено например), има още доста оригинални на втора ръка и относително прилични афтърмаркет, също така има и боклучави НОВИ части, изкарващи по-малко от използваните 25-годишни.
3. Не е удачно да се ползва за ежедневна кола, освен ако не си фанатик на модела или в краен случай на марката като цяло.
4. Окачването е относително здраво. По-здраво е в сравнение с някои нови модели на БМВ и други марки. От тук не следва, че дупките трябва да бъдат "преследвани".
5. Антикорозионната обработка е достатъчно добра, ако не е имало ремонти или удари. За 25-30 годишна кола - търси нещо, което е "живяло" в гараж.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от BRAAT » 12 Сеп 2011, 1:12

Към колегата Демоман: Моятта Е28-ца е с М20Б20 дв. 2000 бензин. Основните неща ти ги е казал колегата преди мен. Моята е направихме с цел ежедневна кола. Макар че от доста време сме по чужбина и седи по-голямата част от времето в гаража, не ми е създавала почти никакви големи проблеми. Колата е с газ(газта е обикновенна, а мотора е инжекция) и работата на дв. газ-бензин е безупречна. И на 2-те работи еднакво добре, само дето на газ си е по-бавна :mhihi: . Колата е купихме с газова уредба, малко профилактика в началото(от преди 4 год.) и до ден днешен не е правила пърчета Акулата. Разхода при мен на газ се движи от 8.5-9.0 на дълъг път(към морето) до 11-12 нормално градско и към 15 с доста стъпки и зимата.
Предницта, ходовата част е сменена цялата без стабилизиращата щанга за около 270-300 лв. преди около 3 години и е чук за сега, макар че съм със спортно окачване(което не влиза в цената на ходовата част :mhihi: ) и натегнати амортесьори, почти на 80-90% твърдост отпред и 17-ки(даже чат-пат като навия пълен десен или ляв и слизам от някаде назаден припуква отпред), но е нормално, идва от ниското окачване и големите гуми. Дв. е доста разпространен и не е скъп за обслужване (едно ослужване на глава , смяна на гарнитури, болтове , клапани и др. беше към 300 лв. или млко по-малко), части все още се намират, даже преди 3-4 месеца купих 1 стоп 4-те фара и половин решетка мисля за 30-тина лева от форума или 40 беше, не помня точно. последно което правих по нея е стартера, легна ми 80 лв. Скъпо си беше, ама и аз си бях назор, че трябваше да пътувам, а и майстора го сваляше от колата, отремонтира го и след това пак си го сложе на нея. Та лично според мен е екстра за ежедневка, ма трябва се налеят малко пари в нея, поне моята излезна около 5000лв. и то без джантите, от е34 М5, тях отделно :mhihi: , че бая пара са и те :) ма кефа цена няма, така чееее, гледай добре екземпляра преди да се хвърлиш надълбоко, защото акулите хапят , не го забравяй!
SHARK-а му е майката!!!

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 11.09.2011

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от Demoman » 12 Сеп 2011, 19:47

Не искам инфо за конкретен двигател защото нямам конкретно предложение за такъв. Просто този модел адски ми харесва на външен вид и мисля да си купя такъв и съответно да я ползвам хем за ежедневка, хем като хоби - да си я чупя, поправям, ровичкам и т.н. Пък и е със задно... :driving:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от BRAAT » 12 Сеп 2011, 23:21

:yes: Щом ти харесва, купувай, няма да съжаляваш :yes:
SHARK-а му е майката!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1067
Регистриран на: 8.07.2005
Местоположение: Пловдив

Re: СЪВЕТИ при закупуване на е28

Мнение от denko » 14 Сеп 2011, 0:24

:mhihi:

просто не знаеш със какво се забъркваш със тези е28-ци

първо няма останало нищо от купето от тия който се подвизавът във българия

второ всички възли като окачване и двигател трансмисия и квото си представиш са много отдавна оставени на доизживяване от "гордите" им собствениците
"Класиката" за един е Скрап за Друг !!!
Изображение

Предишна

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook