Въпрос за Е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за Е21
Доколкото може да се прецени от ГСМ снимки, колата не изглежда зле. Джантите са ATS Cup. Според мен не стоят зле, но по-добре ще е с някой олдскуул ББС-и, небоядисани мигачи и бъбреци
За М20 или М30 ще има много натъкмяване. Каква мощност ти трябва?
За М20 или М30 ще има много натъкмяване. Каква мощност ти трябва?
Re: Въпрос за Е21
Ами колеги така ще е за жалост всички сме със скъсани джобове и ни остава само да купуваме на заплата.Ами мастър ще видя за тези двигатели и ако изпадне нещо изгодно може и да взема.Относно офертата на алпин също ми се нрави заради леките корекции по двигателя които е направил.Но просто ми трябва малко време и пари за да взема решение.Тия дни ще гледам да кача по хубави снимки както и снимки на колата от вътре.
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: Въпрос за Е21
Тази акулка не плуваше ли в Шуменския язовир?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Въпрос за Е21
Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за Е21
Писал ми е на ЛС че иска 150 коня поне. Най-евтиния (и грозен) вариант - М50Б20, ИС с малко жокери
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Въпрос за Е21
M10 написа:Писал ми е на ЛС че иска 150 коня поне. Най-евтиния (и грозен) вариант - М50Б20, ИС с малко жокери
м50 ако всичко си е като при е30-ка ..... филтърче, генерацийка и готово ще си много доволен ....
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Въпрос за Е21
Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.
подкрепям с две ръце
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Въпрос за Е21
Turbo_Ted написа:Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.
подкрепям с две ръце
+1
сега, ако колегата твърдо е решил да се занимава с глупости, ама все пак е ограничен от към кинти, мисля че, варианта с м42 ИС е най достъпен и удачен. освен всичко, този двг е много лек и в купенцето на е21ката просто ще лети, без да се налага да усилва и променя конструкцията твърде много.
това естествено, че не държи на автентичността, нито на гледката на 6ак-а под капака- нещо, което не е малко.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- kokali praa vsiakvi
- младши ентусиаст
- Мнения: 307
- Регистриран на: 21.03.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
- Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
- Детайли за колата: Истинската 328ца
Re: Въпрос за Е21
Turbo_Ted написа:Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.
подкрепям с две ръце
ТОЧ така !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за Е21
Ако ще е М20, нека поне е 23-ка или 25-ца. Като ще налива пари за бензин, нека поне да върви малко повечко.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Въпрос за Е21
alpina-ma6inata написа:Ако ще е М20, нека поне е 23-ка или 25-ца. Като ще налива пари за бензин, нека поне да върви малко повечко.
и в друга тема писах същото, ама да ти кажа разликата е минимална м/у 20 и 23... ако 20ката е читава или 20ка или 25.... ама на 25 отива на други пари
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за Е21
Тия читавите са няква екзотика май ...разсъждавайки от гледна точка на евентуалното скраперясване, както става ясно от "за жалост всички сме със скъсани джобове"
М50 по ми допада - на почти същите пари като някакъв си М20Б20, но е повече коне и малко по-икономичен
М42 пък е и по-лек.
Лошото и в двата варианта е, че трябва да се насажда някакво фешан табло и да се слага диск тип циркуляр за датчика на километража
М50 по ми допада - на почти същите пари като някакъв си М20Б20, но е повече коне и малко по-икономичен
М42 пък е и по-лек.
Лошото и в двата варианта е, че трябва да се насажда някакво фешан табло и да се слага диск тип циркуляр за датчика на километража
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за Е21
Поне за мен М42, М50 не отиват на тия автомобили. Дори при Е30 не ми харесва (М50 де, М42 си го има сток). Да, по-нови са, може би вървят повече. Но М20 си е хубав мотор, и ако е нещо различно от Б20 и е в читаво състояние, колегата ще остане достатъчно доволен. Това си е лично мое мнение де, по-никакъв начин не искам да ангажирам някого с него или да обидя колегите, които са си сложили въпросните мотори на акулчетата.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за Е21
Аз съм 100% на същото мнение Даже М20 с мотроник инжекция от Е30 ми се струва твърде модерен за Е21... Но щом ще се гледа се да е евтино и да върви (с други думи ще се нарине "с лопатата" къфто има мотор за 300-400лв в гнилото купе), то по-добре мотора да е от 95та, вместо от 85та и с повече коне от мъртва М20Б20ка... не вярвам да се намери читав работещ на бензин М20Б23 за 300-400лв за 25ца не може и да става въпрос. А М50-52 ги има в неограничени количества.
- Тато
- Потребител
- Мнения: 49
- Регистриран на: 6.09.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Peugeot 504 `72
- Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
- Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.
Re: Въпрос за Е21
Колата явно за каране/шматкане ти трябва. М30 в Е21, ще върви твърде доста, но едва ли е удачен вариянт. Много тежат. Много тежат, дълги са и в леко купе на 21-ца, чувствително ще ти променят характера на колата. Най-вече, като я караш в завой, вътре в завой, на излизане от завой......не, не. Тоя мотор е за голямо купе, с много място и килограми. И с тоя въртящ момент, да движи среден/висок клас автомобил. За вечни времена. Трябва ти нещо леко. Хем лесно да се монтира-хем да не ти смачка/покриви коша. `Щото, тия М30-ки са разказали играта на почти всички купета, които са били споходени фабрично от този чугун. Не знам дали си карал фабрично 323i. Твърдя, че са малки самолети. За своето време, своят двигател и динамиката която има, модификацията 323i си е направо ,,расов автомобил". Сравнения с по-нови и съвременни, 500 коньови, М3-ки, М7-ци, М5-ци....... е излишно да се прави и няма място тук. Колата, сама по себе си е интересна и вече доста рядка. Има просто, надеждно окачване и леко, прецизно управление. В интерес на истината, читаво М20 е много ,,мазен" и благ мотор. В Е21, върви много готино, а и не гори, като в Е28 например. 2500 да бъде, още по-добре. Но, 2300, също не е слаб агрегат. Особено с подходящото за твоите нужди главно предаване и трансмисия, ще върви достатъчно за обикновена ежедневка. И вече, така, достойно за БМВ по принцип. Те си имат и много хубави, здрави, мощни корави 4-цилиндрови мотори, (като М10, М42, S14....). Класиката в жанра е с поне 6 цилиндъра. Аз поне, такъв бих сложил. Ако не ти пука толкова за оригиналността, е, тогава все тая. Какъвто и мотор да вземеш, ще трябва ревизия. Най-малкото да му свалиш картера и погледнеш, биелния лагер на последния цилиндър. Годен ли е - има голяма вероятност и нагоре да е читав. Кофти ли е, не може да разчиташ на това чудо. Не знам и колко сериозно си решил да се захванеш. Части за едноваловия М20 има, части пък за двуваловия 1800, също. Просто трябва, една такава машина да си я прегледаш, да си я ревизираш и събереш. За да може, утре да разчиташ на нея. А, не, мине месец-два, нещо текне, нещо тракне, нещо тръгне, нещо спре, нещо все постоянно ремонти да иска. Досадно. Пък, като ще е М50, поне да бъде М52В25. Да има смисъл от цялата игра тогава. Не знам. Най-добре вземи това, което има повече неща за правене. Да знаеш после, че ще има по-малко за дооправяне, след като тръгне и го понабримчиш.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани