Въпрос за Е21

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Въпрос за Е21

Мнение от M10 » 12 Дек 2011, 12:01

Доколкото може да се прецени от ГСМ снимки, колата не изглежда зле. Джантите са ATS Cup. Според мен не стоят зле, но по-добре ще е с някой олдскуул ББС-и, небоядисани мигачи и бъбреци :)
За М20 или М30 ще има много натъкмяване. Каква мощност ти трябва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 101
Регистриран на: 28.11.2011
Пол: Мъж

Re: Въпрос за Е21

Мнение от halidon » 12 Дек 2011, 19:52

Ами колеги така ще е за жалост всички сме със скъсани джобове :banghead: и ни остава само да купуваме на заплата.Ами мастър ще видя за тези двигатели и ако изпадне нещо изгодно може и да взема.Относно офертата на алпин също ми се нрави заради леките корекции по двигателя които е направил.Но просто ми трябва малко време и пари за да взема решение.Тия дни ще гледам да кача по хубави снимки както и снимки на колата от вътре. :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 860
Регистриран на: 8.04.2006
Местоположение: wonderland
Кара: DUB bimmer down the road in style

Re: Въпрос за Е21

Мнение от lowrider » 13 Дек 2011, 3:11

Тази акулка не плуваше ли в Шуменския язовир?
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2701
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Въпрос за Е21

Мнение от Lenco » 13 Дек 2011, 7:24

Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Въпрос за Е21

Мнение от M10 » 13 Дек 2011, 15:59

Писал ми е на ЛС че иска 150 коня поне. Най-евтиния (и грозен) вариант - М50Б20, ИС с малко жокери :dunno:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 492
Регистриран на: 25.02.2005
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз

Re: Въпрос за Е21

Мнение от Master™ » 13 Дек 2011, 20:11

M10 написа:Писал ми е на ЛС че иска 150 коня поне. Най-евтиния (и грозен) вариант - М50Б20, ИС с малко жокери :dunno:

м50 ако всичко си е като при е30-ка ..... :yes: филтърче, генерацийка и готово ще си много доволен ....
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Въпрос за Е21

Мнение от Turbo_Ted » 13 Дек 2011, 21:52

Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.

подкрепям с две ръце :ok:
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: Въпрос за Е21

Мнение от akula » 15 Дек 2011, 13:47

Turbo_Ted написа:
Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.

подкрепям с две ръце :ok:

+1
сега, ако колегата твърдо е решил да се занимава с глупости, ама все пак е ограничен от към кинти, мисля че, варианта с м42 ИС е най достъпен и удачен. освен всичко, този двг е много лек и в купенцето на е21ката просто ще лети, без да се налага да усилва и променя конструкцията твърде много.
това естествено, че не държи на автентичността, нито на гледката на 6ак-а под капака- нещо, което не е малко.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 307
Регистриран на: 21.03.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е36 328i Мойта, e53 Семейната
Мечтае да кара: 635i e24, 850i e31
Детайли за колата: Истинската 328ца

Re: Въпрос за Е21

Мнение от kokali praa vsiakvi » 11 Яну 2012, 15:30

Turbo_Ted написа:
Lenco написа:Не се занимавай с глупости. Ако не си отделил няколко хиляди за трошене си вземи едно м20б20 от троен стоп с всичко около него и ще си караш стокова кола дълги години. Другото са тунинг проекти, които рядко виждат асфалт.

подкрепям с две ръце :ok:


ТОЧ така !
Жените биват два вида : 1. Слабички 2. Убавки... И с броя на цилиндрите е подобно ...
Изображение

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Въпрос за Е21

Мнение от alpina-ma6inata » 11 Яну 2012, 15:35

Ако ще е М20, нека поне е 23-ка или 25-ца. Като ще налива пари за бензин, нека поне да върви малко повечко. :D
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

великият шестак
Аватар
Мнения: 1330
Регистриран на: 2.07.2006
Местоположение: Plovdiv
Кара: няколко и киселее

Re: Въпрос за Е21

Мнение от Turbo_Ted » 11 Яну 2012, 19:32

alpina-ma6inata написа:Ако ще е М20, нека поне е 23-ка или 25-ца. Като ще налива пари за бензин, нека поне да върви малко повечко. :D

и в друга тема писах същото, ама да ти кажа разликата е минимална м/у 20 и 23... ако 20ката е читава :mhihi: или 20ка или 25.... ама на 25 отива на други пари
Изображение
оооо велики шестако :bowdown: да пребъдат сегментите ти ... все у високи обороти да стоиш :bowdown: и да живее шпера ти :bowdown: АМИН :bowdown:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Въпрос за Е21

Мнение от M10 » 11 Яну 2012, 23:06

Тия читавите са няква екзотика май :lol: ...разсъждавайки от гледна точка на евентуалното скраперясване, както става ясно от "за жалост всички сме със скъсани джобове" :mhihi: :mhihi:
М50 по ми допада - на почти същите пари като някакъв си М20Б20, но е повече коне и малко по-икономичен :conf:
М42 пък е и по-лек.
Лошото и в двата варианта е, че трябва да се насажда някакво фешан табло и да се слага диск тип циркуляр за датчика на километража :mrgreen:

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Въпрос за Е21

Мнение от alpina-ma6inata » 12 Яну 2012, 1:01

Поне за мен М42, М50 не отиват на тия автомобили. Дори при Е30 не ми харесва (М50 де, М42 си го има сток). Да, по-нови са, може би вървят повече. Но М20 си е хубав мотор, и ако е нещо различно от Б20 и е в читаво състояние, колегата ще остане достатъчно доволен. Това си е лично мое мнение де, по-никакъв начин не искам да ангажирам някого с него или да обидя колегите, които са си сложили въпросните мотори на акулчетата. 8)
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: Въпрос за Е21

Мнение от M10 » 12 Яну 2012, 1:42

Аз съм 100% на същото мнение :yes: Даже М20 с мотроник инжекция от Е30 ми се струва твърде модерен за Е21... Но щом ще се гледа се да е евтино и да върви (с други думи ще се нарине "с лопатата" къфто има мотор за 300-400лв в гнилото купе), то по-добре мотора да е от 95та, вместо от 85та и с повече коне от мъртва М20Б20ка... не вярвам да се намери читав работещ на бензин М20Б23 за 300-400лв :dunno: за 25ца не може и да става въпрос. А М50-52 ги има в неограничени количества.

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 6.09.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: Peugeot 504 `72
Мечтае да кара: Mercedes-Benz C123 with M100 6.9 c.c. engine
Детайли за колата: ,,Elephant bone" collored PUG from 1972 year, without LSD and other things like it. No ABS, no ASR, no air condition, no power steering. Just natural aspirated OHV 2.0 liter, under 100 h.p. and running with LPG.

Re: Въпрос за Е21

Мнение от Тато » 19 Яну 2012, 22:21

Колата явно за каране/шматкане ти трябва. М30 в Е21, ще върви твърде доста, но едва ли е удачен вариянт. Много тежат. Много тежат, дълги са и в леко купе на 21-ца, чувствително ще ти променят характера на колата. Най-вече, като я караш в завой, вътре в завой, на излизане от завой......не, не. Тоя мотор е за голямо купе, с много място и килограми. И с тоя въртящ момент, да движи среден/висок клас автомобил. За вечни времена. :lol: Трябва ти нещо леко. Хем лесно да се монтира-хем да не ти смачка/покриви коша. `Щото, тия М30-ки са разказали играта на почти всички купета, които са били споходени фабрично от този чугун. Не знам дали си карал фабрично 323i. Твърдя, че са малки самолети. За своето време, своят двигател и динамиката която има, модификацията 323i си е направо ,,расов автомобил". Сравнения с по-нови и съвременни, 500 коньови, М3-ки, М7-ци, М5-ци....... е излишно да се прави и няма място тук. Колата, сама по себе си е интересна и вече доста рядка. Има просто, надеждно окачване и леко, прецизно управление. В интерес на истината, читаво М20 е много ,,мазен" и благ мотор. В Е21, върви много готино, а и не гори, като в Е28 например. :D 2500 да бъде, още по-добре. Но, 2300, също не е слаб агрегат. Особено с подходящото за твоите нужди главно предаване и трансмисия, ще върви достатъчно за обикновена ежедневка. И вече, така, достойно за БМВ по принцип. Те си имат и много хубави, здрави, мощни корави 4-цилиндрови мотори, (като М10, М42, S14....). Класиката в жанра е с поне 6 цилиндъра. Аз поне, такъв бих сложил. Ако не ти пука толкова за оригиналността, е, тогава все тая. Какъвто и мотор да вземеш, ще трябва ревизия. Най-малкото да му свалиш картера и погледнеш, биелния лагер на последния цилиндър. Годен ли е - има голяма вероятност и нагоре да е читав. Кофти ли е, не може да разчиташ на това чудо. Не знам и колко сериозно си решил да се захванеш. Части за едноваловия М20 има, части пък за двуваловия 1800, също. Просто трябва, една такава машина да си я прегледаш, да си я ревизираш и събереш. За да може, утре да разчиташ на нея. А, не, мине месец-два, нещо текне, нещо тракне, нещо тръгне, нещо спре, нещо все постоянно ремонти да иска. Досадно. Пък, като ще е М50, поне да бъде М52В25. Да има смисъл от цялата игра тогава. Не знам. Най-добре вземи това, което има повече неща за правене. Да знаеш после, че ще има по-малко за дооправяне, след като тръгне и го понабримчиш.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook