Въпрос за Е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Въпрос за Е21
Здравейте колеги.Пред голяма дилема съм и не знам какво да правя.На скоро си купих Е21 в добро състояние само че е 1.6 карбуратор и доста слабичък а и има доста работа по него защото е доста захабен.Сега се чудя дали да не сложа 2.0 м50 ванос или 1.8ис или просто да не сменям мотора а да му сложа едно малко турбо на 0.5 - 0.7 бара което да мога да сваля ако някой дойде да го взима.Иначе започнах реставрация на колата.Махнах всички мокети,стари маркучи и т.н.Надявам се да мине бързо зимата за да мога да работя и по външния вид на колата.Дайте ми съвет кое да направя.Да си оставя колата както е или да я направя пилачка на гуми.Мерси
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за Е21
Здравей, колега. Пусни някои снимки да я видиме.
Относно мотора - вече ти трябва да прецениш за какво я искаш колата. Ако наистина е била хубава, но просто захабена моя личен съвет е да я запазиш в оригинален вид и да сложиш някой мотор от периода на създаването на колата. Било то М10, М20 или М30. Така колата би имала по-висока стойност. Ако решиш да турбинираш четирицилиндров М10, имам един излишен 1.8, с повечето нужни карантии да си го направиш 2.0, които са здрави и ще са ти чудни за турбиниране.
Успех.
Относно мотора - вече ти трябва да прецениш за какво я искаш колата. Ако наистина е била хубава, но просто захабена моя личен съвет е да я запазиш в оригинален вид и да сложиш някой мотор от периода на създаването на колата. Било то М10, М20 или М30. Така колата би имала по-висока стойност. Ако решиш да турбинираш четирицилиндров М10, имам един излишен 1.8, с повечето нужни карантии да си го направиш 2.0, които са здрави и ще са ти чудни за турбиниране.
Успех.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: Въпрос за Е21
Ще гледам тия дни да кача снимки да я видите.Колата отвън е здрава и почти без ръжда
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Въпрос за Е21
halidon написа:Здравейте колеги.Пред голяма дилема съм и не знам какво да правя.На скоро си купих Е21 в добро състояние само че е 1.6 карбуратор и доста слабичък а и има доста работа по него защото е доста захабен.Сега се чудя дали да не сложа 2.0 м50 ванос или 1.8ис или просто да не сменям мотора а да му сложа едно малко турбо на 0.5 - 0.7 бара което да мога да сваля ако някой дойде да го взима.Иначе започнах реставрация на колата.Махнах всички мокети,стари маркучи и т.н.Надявам се да мине бързо зимата за да мога да работя и по външния вид на колата.Дайте ми съвет кое да направя.Да си оставя колата както е или да я направя пилачка на гуми.Мерси
колега всичко е хубаво ма подкрепям алпина..... по добре си сложи примерно 2.0-ка м10 отколкото да турбинираш..... с сток всичко ще надуеш не повече от 0,2-0,3 ...минимум ти трябва прогресивен регулатор който си е 200лв ..... щот ако сложиш по големи дюзи ще имаш бая проблеми в ниските особено зимата . И пак ...колектор изпускателен ...турбо ...генерация...турбо пътища били и от железни тръби пак трябват маркучи....бе колкото и да не ти се дават пари ще стъпи все на 1000 нали а че ще го смъкваш забрави ...... щот трябва пак генерация колектор и ако си рязал по коша за турбо пътищата ще останат дупки ........ така че ако ще е турбо трябва да имаш излишни ..... и то хиляди че само мегата ти е около 1500 с настройка връзване и едиса ...... . та спретни си за 500-1000 някъв мотор м10 2.0 или м20 2,5-2,7 или м30 3.0 3.5 .... така мисля аз. инъче ако ще е м50 турбо ми пиши и щи кажа най евтиния вариант ....но пък пак щи излезе 400-500 мотора и още толкоз чаркалаците
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Въпрос за Е21
alpina-ma6inata написа:Здравей, колега. Пусни някои снимки да я видиме.
моя личен съвет е да я запазиш в оригинален вид и да сложиш някой мотор от периода на създаването на колата. Било то М10, М20 или М30. Така колата би имала по-висока стойност.
+1
Re: Въпрос за Е21
Колеги ето и снимки на колата.На някои места има ръжда ама съм снимал само на едно където е най-видимо.Предния капак е с карбоново фолио от предишния собственик.Салона е от е36 ама не е направен като хората и ще го сменям с рекаро на е21 или е30 в зависимост от това което намеря.Миналата седмица свалих резервоара че не идваше гориво до помпата.За мой късмет имах само скъсан маркуч но изшкурих и пребоядисах резервоарите.Сега ми остава само да си намеря поплавака и съм готов.Намерих си и 5 степенна скоростна кутия ама човека ми обади цена от 200лв с кардана а аз имам по добра оферта от Алпин машината към която съм се насочил Джантите са от голф оригинални но не лягат върху фтулките на лагерите и ще ги сменям с някои по готини.Ето ви и снимките.Малко са но нямах време за повече.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Въпрос за Е21
Ето още 2-3 снимки на колата отпред и джантите
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Въпрос за Е21
колега ако цената е добра си заслужава ....без ръжда няма да намериш никъде . така че влагаш малко труд пари и ....и се радваш. За мен поне си е като да гледаш домашен любимец
Re: Въпрос за Е21
Ами взех я много евтино за 750 в движение е и на газ работи и на бензин.Въпроса е какво да правя с този мотор.Май най-добре е да сложа един м10 мотор но малко по голям и така да я стягам.А самата кола вече веднъж е кърпена и грундирана така че на малко места са ръждите.Нали ви казвам само за мотора се чудя
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Въпрос за Е21
Екстра е колицата, колега, има потенциал. Щом няма много гнилоч ще я стегнеш бързичко.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Въпрос за Е21
Напълнихме Бучино с акули
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Въпрос за Е21
акулчето е пушка нуждае се само от предна броня.
за начало може да сложиш 2укамерен карбуратур- ще се отпуши малко двг.
ПП: за да сложиш м30 и да може да се възползваш от възможностите му, трябва да се преработи цялото купе+ окачване и спирачки, от оргиналната конструкция няма а остане почти нищо.
ПП2: и да ги махаш тия джанти
за начало може да сложиш 2укамерен карбуратур- ще се отпуши малко двг.
ПП: за да сложиш м30 и да може да се възползваш от възможностите му, трябва да се преработи цялото купе+ окачване и спирачки, от оргиналната конструкция няма а остане почти нищо.
ПП2: и да ги махаш тия джанти
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Въпрос за Е21
Джантите ги махам веднага.Само да си намеря други и ги пускам за продаване.А относно двикамерния карбуратор ще стане ли на моя 1.6
- Master™
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 25.02.2005
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: е30 М50 ТУРБО & е28 м20 Турбо
- Мечтае да кара: е30 си с безплатен бенз
Re: Въпрос за Е21
halidon написа:Джантите ги махам веднага.Само да си намеря други и ги пускам за продаване.А относно двикамерния карбуратор ще стане ли на моя 1.6
колега виж м10б20-то на Алпината или виж из продава бях мернал една-две м20-ки по 300 като за начало ...или пък си сложи м50б20 има ги вече и за по 400-500 с всичко. Полека полека и ще стане днеска мотор утре джанти и така ....като всички ни
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани