Помощ за Е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
Помощ за Е21
Здравейте колеги.Чудя се между 3 двигателя които да сложа на моята акула.м10б18,м10б20 и по големия 6 цилиндров м20б20.Моята е с 1.6 двикамерен карбуратор солекс.Искам да и монтирам всичко,двигателя с инсталацията и скоростната кутия.Но не знам на м20 кардана дали ще стане на диференциала 3.91.Помагайте моля и дайте най-доброто решение.Мерси
Re: Помощ за Е21
м10б20 с малко пипване ще бяга повече от м20б20 м10 е по лек по икономичен и по скъп ! като за начало можеш да си останеш с твоята кутия което в последствие може смениш с 5 степена ! М20 ще натежи трябва да сменяш пружините за 6 цилиндрово купе скорости ..... магарето е различно на шестаците бе доста работа
Re: Помощ за Е21
сложи най здравия!
другото всичко се прави с малко време и нерви
Успех
другото всичко се прави с малко време и нерви
Успех
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Помощ за Е21
акулския М20б20-карб харчи безобразно, а като че не върви чак толкоз, а и карба е ужасен- никога не може да го настройш. седи въпроса с моста и кардана. друг минус е ангренажния ремък.
м10 б18, доколкото знам има 2а чешита, единия е с по- големи клапани( Кжетроника е с такива). ако сложиш с по- малките, няма да има много разлика от б16ката, според мен.
б20 е оферта определено, и ще стане с минимум преправяне.
въпреки всичко, ако ти се занимава и имаш нужните чаркалаци, и дет вика Louis ако двг е добър- аз лично бих предпочел м20. 6 цил двг седи много красиво в коша на е21 и въпреки, че е малко тромав, усещането е съвем по различно от 4 цил двг. а неоправдано високия разход идва от 4 камерния карб- може да се сложи обикновен 2укамерен (с преправяне) и нещата си идват на мястото.
м10 б18, доколкото знам има 2а чешита, единия е с по- големи клапани( Кжетроника е с такива). ако сложиш с по- малките, няма да има много разлика от б16ката, според мен.
б20 е оферта определено, и ще стане с минимум преправяне.
въпреки всичко, ако ти се занимава и имаш нужните чаркалаци, и дет вика Louis ако двг е добър- аз лично бих предпочел м20. 6 цил двг седи много красиво в коша на е21 и въпреки, че е малко тромав, усещането е съвем по различно от 4 цил двг. а неоправдано високия разход идва от 4 камерния карб- може да се сложи обикновен 2укамерен (с преправяне) и нещата си идват на мястото.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Помощ за Е21
Двулитров М10+L-jetronic от Е30
М20 ако е 2,3 и нагоре.
М20 ако е 2,3 и нагоре.
Re: Помощ за Е21
И аз съм се насочил към м10 но наистина много е красив м20.Обаче ако сложа м20 ще трябва и да сменям диференциала и кардана май?
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Помощ за Е21
м20 с 2 ръце, а към колегата по-горе - и м20б20 и м20б23 съм имал - разликата е минимална.
- Turbo_Ted
- великият шестак
- Мнения: 1330
- Регистриран на: 2.07.2006
- Местоположение: Plovdiv
- Кара: няколко и киселее
Re: Помощ за Е21
с ремък е, но това не му пречи и в момента карам м20 на е34 купе и съм страшно доволен, кво да говорим за е21 лесна подръжка, лесно газифициране - успех с проекта и да се похвалиш, вече идва проблема ако нямаш скоростна кутия за е21 м20 ще изгубиш километража ...но не е невъзможно да се намери
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани