и аз се сдобих със Е21 но да питам.......

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 09 Мар 2012, 0:30

Gecallica написа:
Банго написа:тоя карбуратор съм го направил да си работи перфектно като загрее автомобила но,като е студена е много гадно и се изнервям зверски :evil: затова мисля да премина на инжекцион намерил съм от Е30 м10 и мисля да си го взема и монтирам пък да видим как ще е тогава,копчето ще потърся още малко и маи ново ще си взема ми се струва :lol:

Аз моята евридейка съм я оборудвал с инжекционче от е30 и мога да кажа, че няма грижи. Скорост на него му не требе да знае :mhihi:
Само ЕКУ-то нямаше къде да сложа и засега стои най-отпред до фара и му се чудя кога най-после ще изгори, ама явнУ толко му е мозъка, че вече втора година движи :bchug:



направи една снимка да видя как си сложил кутията за възбушния филтер :yes:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от TheStorm » 09 Мар 2012, 0:31

Я сподели, че и мен ме интересуват жокери за карбуратори ... даже повече такива за гъз ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 09 Мар 2012, 1:15

еми както знаете много хора слагат карбове от руски автомобили,Ок но на мен неми харесва мисълта ,че ще имам още едно жило в купето а именно за смукач,много ми е грозно,поради тази причина съм се насочил към карбове с автоматичен смукач но да са колкото се може по прости,към момента съм се спял на карбуратор от шкода фаворит след 1998г,защото е със авттоматичен смукач,и пасва на колектора и е елементарен, а също така може да се намери и от много по нова шкода демек нов карбуратор,сега съм намерил 1 от кола 2004г. на 80 000км не каран на газ, със сигурнос ще трябва да се сменят жиглюри но това не е проблем,защото има от каде да се вземат части,а ако я караш на газ няама да ти трябва нищо подобно,дроселире са идентични със на нашите карбове,също така може да се сложи и от фиат супер мирафиори това е по-добрия вариант но е много трудно да се намери такова нещо читаво,за сега това ми е в главата пък да вим какво ще се получи.
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 20 Мар 2012, 21:16

Така въпреки моите опити да направя колата с оригиналния си карбуратор или с друг които да работи нормално до момента няма успех :mhihi:
Та сега вече си мисля да сложа един инжекцион от Е30 М10 ,защото едва ли ще намеря читав от Е21,и въпросът ми е ако някои го е правил това нека пусне някоя снимка да видя как се е справил с инсталацията(подредбата и) и кутията на въздушния филтер (позиционирането и) другото ми е ясно
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 518
Регистриран на: 7.05.2009
Пол: Мъж
Кара: E12 528
Мечтае да кара: Renault Alpine A110
Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от DMC » 20 Мар 2012, 23:05

Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 20 Мар 2012, 23:36

DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.



да знам мерси все пак :yes:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Gecallica » 21 Мар 2012, 11:04

Банго написа:
DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.



да знам мерси все пак :yes:

Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех :yes:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 21 Мар 2012, 16:08

Gecallica написа:
Банго написа:
DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.



да знам мерси все пак :yes:

Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех :yes:



междо временно ти знам ,че си направил това упражнение ако ти е възможно направи някоя снимка да видя как е :yes:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 548
Регистриран на: 2.04.2005
Местоположение: София, Кърджали
Пол: Мъж
Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Gecallica » 21 Мар 2012, 17:04

Банго написа:
Gecallica написа:
Банго написа:
DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.



да знам мерси все пак :yes:

Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех :yes:



междо временно ти знам ,че си направил това упражнение ако ти е възможно направи някоя снимка да видя как е :yes:

Кое по-точно искаш да снимам?
Ако имаш мерак, ела да я разгледаш, може повече неща да видиш :mhihi:
don't stop for nothing
it's full speed or nothing
Изображение Изображение Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от doko » 21 Мар 2012, 22:18

И с едната глава става и със другата разликата е че отзад имат разлика разпределителните валове делкото на едните върти по часовника а на другите на обратно и като е наопако центробежния регулатор неработи и няма правене на едни обороти работи на други забива :banghead:
Аз преди време така брах ядове със една лодка бмв със м10б20 мотор със два двойни карба неще и неще после се оказа че е сменяна главата и като се загледах се оказа че делкото се върти наопако и като си сложих всичко как си е било нещата си дойдоха на мястото :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 565
Регистриран на: 6.05.2006
Местоположение: София-владая
Пол: Мъж

Re: някои въпроси за Е21

Мнение от Банго » 25 Мар 2012, 23:17

да знам за разликите за сега не съм почнал да действам по тази част, но скоро и това ще се случи, сега се занимавам с външния вид на колата взех си предна маска ББС оригинална и задна също :lalala: ,рекаро малко е за тапицер но и това ще се случи,за сега толкова,като я понакича ще пусна някоя снимка :yes:


П.П И все пак ако някои има някои карбуратор за М10 да казва,че................ :banghead:
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 125
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: По морето и у нас!
Пол: Мъж
Кара: баба 323ти ,
Детайли за колата: hell rot!

Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......

Мнение от cesico » 06 Апр 2012, 20:24

От украинския форум видях , че ставало от Жигула! Не съм опитвал но там са споделили, че е ок - Бутона за Аварийните!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......

Мнение от magareto_yori » 07 Апр 2012, 0:15

A на мен ми стана интересно-колко често го ползвате тва копче за аварийните ,че се чупи често :mhihi: :shock: и кое точно му се чупи.Аз до са такова копче не съм ползвал в нито една кола,камо ли да го счупя от износване :paranoid:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......

Мнение от TheStorm » 07 Апр 2012, 0:28

e защото не караш в София .. където това копче има няколко допълнителни функции :mhihi:
- спирам дет си искам
- сори пич, че те засякох
- мерси, че ме пусна
- мноу бързам (а.к.а. специалния режим на СОТаджиите)
- тегля някого/теглят ме
- правя обратен на забранена в насрещното
- спрял съм е тук до пътя .. ама спокойно .. аз само ще се изпикая и продължавам


та ето така се чупи копчето :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1150
Регистриран на: 7.10.2007
Местоположение: Враца/София
Кара: 92' E30 M40 cabrio
Мечтае да кара: E30 M3

Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......

Мнение от Vasko_BP » 07 Апр 2012, 1:01

TheStorm написа:e защото не караш в София .. където това копче има няколко допълнителни функции :mhihi:
- спирам дет си искам
- сори пич, че те засякох
- мерси, че ме пусна
- мноу бързам (а.к.а. специалния режим на СОТаджиите)
- тегля някого/теглят ме
- правя обратен на забранена в насрещното
- спрял съм е тук до пътя .. ама спокойно .. аз само ще се изпикая и продължавам


та ето така се чупи копчето :mhihi:

:mhihi: Изби рибата с тоя коментар!
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook