и аз се сдобих със Е21 но да питам.......
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
Gecallica написа:Банго написа:тоя карбуратор съм го направил да си работи перфектно като загрее автомобила но,като е студена е много гадно и се изнервям зверски затова мисля да премина на инжекцион намерил съм от Е30 м10 и мисля да си го взема и монтирам пък да видим как ще е тогава,копчето ще потърся още малко и маи ново ще си взема ми се струва
Аз моята евридейка съм я оборудвал с инжекционче от е30 и мога да кажа, че няма грижи. Скорост на него му не требе да знае
Само ЕКУ-то нямаше къде да сложа и засега стои най-отпред до фара и му се чудя кога най-после ще изгори, ама явнУ толко му е мозъка, че вече втора година движи
направи една снимка да видя как си сложил кутията за възбушния филтер
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: някои въпроси за Е21
Я сподели, че и мен ме интересуват жокери за карбуратори ... даже повече такива за гъз ...
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
еми както знаете много хора слагат карбове от руски автомобили,Ок но на мен неми харесва мисълта ,че ще имам още едно жило в купето а именно за смукач,много ми е грозно,поради тази причина съм се насочил към карбове с автоматичен смукач но да са колкото се може по прости,към момента съм се спял на карбуратор от шкода фаворит след 1998г,защото е със авттоматичен смукач,и пасва на колектора и е елементарен, а също така може да се намери и от много по нова шкода демек нов карбуратор,сега съм намерил 1 от кола 2004г. на 80 000км не каран на газ, със сигурнос ще трябва да се сменят жиглюри но това не е проблем,защото има от каде да се вземат части,а ако я караш на газ няама да ти трябва нищо подобно,дроселире са идентични със на нашите карбове,също така може да се сложи и от фиат супер мирафиори това е по-добрия вариант но е много трудно да се намери такова нещо читаво,за сега това ми е в главата пък да вим какво ще се получи.
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
Така въпреки моите опити да направя колата с оригиналния си карбуратор или с друг които да работи нормално до момента няма успех
Та сега вече си мисля да сложа един инжекцион от Е30 М10 ,защото едва ли ще намеря читав от Е21,и въпросът ми е ако някои го е правил това нека пусне някоя снимка да видя как се е справил с инсталацията(подредбата и) и кутията на въздушния филтер (позиционирането и) другото ми е ясно
Та сега вече си мисля да сложа един инжекцион от Е30 М10 ,защото едва ли ще намеря читав от Е21,и въпросът ми е ако някои го е правил това нека пусне някоя снимка да видя как се е справил с инсталацията(подредбата и) и кутията на въздушния филтер (позиционирането и) другото ми е ясно
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: някои въпроси за Е21
Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.
да знам мерси все пак
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: някои въпроси за Е21
Банго написа:DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.
да знам мерси все пак
Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
Gecallica написа:Банго написа:DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.
да знам мерси все пак
Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех
междо временно ти знам ,че си направил това упражнение ако ти е възможно направи някоя снимка да видя как е
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: някои въпроси за Е21
Банго написа:Gecallica написа:Банго написа:DMC написа:Банго, имай в предвид, че главите са леко различни на тези от инжекционните модификации. Карбураторните версии са с по-висока компресия. Освен това на инжекционите мисля, че клапаните бяха по-големи. Според мен ако ще минаваш на инжекцион най-добре смени и главата с такава от инжекцион.
да знам мерси все пак
Принципно карбураторните са с по-ниска степен на сгъстяване, а това, че клапаните са по-малки няма да е проблем. Добре ще е само да се "припаснат" всмуактелните портове към инжекционния колектор, защото си мисля, че на карбураторните глави са по-малки. Успех
междо временно ти знам ,че си направил това упражнение ако ти е възможно направи някоя снимка да видя как е
Кое по-точно искаш да снимам?
Ако имаш мерак, ела да я разгледаш, може повече неща да видиш
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: някои въпроси за Е21
И с едната глава става и със другата разликата е че отзад имат разлика разпределителните валове делкото на едните върти по часовника а на другите на обратно и като е наопако центробежния регулатор неработи и няма правене на едни обороти работи на други забива
Аз преди време така брах ядове със една лодка бмв със м10б20 мотор със два двойни карба неще и неще после се оказа че е сменяна главата и като се загледах се оказа че делкото се върти наопако и като си сложих всичко как си е било нещата си дойдоха на мястото
Аз преди време така брах ядове със една лодка бмв със м10б20 мотор със два двойни карба неще и неще после се оказа че е сменяна главата и като се загледах се оказа че делкото се върти наопако и като си сложих всичко как си е било нещата си дойдоха на мястото
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: някои въпроси за Е21
да знам за разликите за сега не съм почнал да действам по тази част, но скоро и това ще се случи, сега се занимавам с външния вид на колата взех си предна маска ББС оригинална и задна също ,рекаро малко е за тапицер но и това ще се случи,за сега толкова,като я понакича ще пусна някоя снимка
П.П И все пак ако някои има някои карбуратор за М10 да казва,че................
П.П И все пак ако някои има някои карбуратор за М10 да казва,че................
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- cesico
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: По морето и у нас!
- Пол: Мъж
- Кара: баба 323ти ,
- Детайли за колата: hell rot!
Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......
От украинския форум видях , че ставало от Жигула! Не съм опитвал но там са споделили, че е ок - Бутона за Аварийните!!!
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......
A на мен ми стана интересно-колко често го ползвате тва копче за аварийните ,че се чупи често и кое точно му се чупи.Аз до са такова копче не съм ползвал в нито една кола,камо ли да го счупя от износване
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......
e защото не караш в София .. където това копче има няколко допълнителни функции
- спирам дет си искам
- сори пич, че те засякох
- мерси, че ме пусна
- мноу бързам (а.к.а. специалния режим на СОТаджиите)
- тегля някого/теглят ме
- правя обратен на забранена в насрещното
- спрял съм е тук до пътя .. ама спокойно .. аз само ще се изпикая и продължавам
та ето така се чупи копчето
- спирам дет си искам
- сори пич, че те засякох
- мерси, че ме пусна
- мноу бързам (а.к.а. специалния режим на СОТаджиите)
- тегля някого/теглят ме
- правя обратен на забранена в насрещното
- спрял съм е тук до пътя .. ама спокойно .. аз само ще се изпикая и продължавам
та ето така се чупи копчето
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: и аз се сдобих със Е21 но да питам.......
TheStorm написа:e защото не караш в София .. където това копче има няколко допълнителни функции
- спирам дет си искам
- сори пич, че те засякох
- мерси, че ме пусна
- мноу бързам (а.к.а. специалния режим на СОТаджиите)
- тегля някого/теглят ме
- правя обратен на забранена в насрещното
- спрял съм е тук до пътя .. ама спокойно .. аз само ще се изпикая и продължавам
та ето така се чупи копчето
Изби рибата с тоя коментар!
38 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани