Проблем с м10б18 инжекция
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с м10б18 инжекция
Здравейте колеги.Смених мотора на моята е21 от 1.6 солексов карбуратор на б18 инжекция.Сложих всички работи,пренаредих инсталацията обаче сега имам проблем.Мотора възпламенява обаче не иска да работи.В момента в който му дам газ се дави и пълни колектора за вкарващият въздух с бензин и до там.Проверих дюзите и никоя от тях не пикае.Смених и свещите обаче е пак същото.Дайте идея какъв може да е проблема и как да го отстраня.Мерси
- doko
- младши ентусиаст
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
Re: Проблем с м10б18 инжекция
Сподели каква е инжекцията к-jetronik или l-lh -jetronik и каква помпа ползваш
Re: Проблем с м10б18 инжекция
Мисля че е К-джитроник.Мотора е свален от е30 и помпата е също от е30 само че имаше едно регулаторче с нея което според моя монтьор няма нужда да се слага.Да не би да е от него.Не знам.А помпата си е оригинална за бмв и няма никакви надписи по нея.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с м10б18 инжекция
halidon написа:Здравейте колеги.Смених мотора на моята е21 от 1.6 солексов карбуратор на б18 инжекция.Сложих всички работи,пренаредих инсталацията обаче сега имам проблем.Мотора възпламенява обаче не иска да работи.В момента в който му дам газ се дави и пълни колектора за вкарващият въздух с бензин и до там.Проверих дюзите и никоя от тях не пикае.Смених и свещите обаче е пак същото.Дайте идея какъв може да е проблема и как да го отстраня.Мерси
Виж дали не са подредени обратно кабелите на свещите... Стария ти мотор може да е бил с обратно въртене на палеца. Другото вече ще да е настройката на инжекциона... тоя мотор работещ ли е свален от е30-ката или е престоял някоя година, защото к-джетроника обича да спича с годините и може да ти пълни цилиндрите с бензин без значение дали си "натиснал" газта или не. Не са едно и две нещата, които могат да сдадат багажа при тия наш'те старци
- DMC
- младши ентусиаст
- Мнения: 518
- Регистриран на: 7.05.2009
- Пол: Мъж
- Кара: E12 528
- Мечтае да кара: Renault Alpine A110
- Детайли за колата: E12 528i '78, Zypressengrün M30B28
Re: Проблем с м10б18 инжекция
Колега, как така не си сложил гориворегулатора? Трябва да осигуриш и маркуч за обратното гориво в резервоара. Аз поне си мисля, че без тия неща няма да работи нормално мотора.
Re: Проблем с м10б18 инжекция
Колега регулатора си е на мотора.Този е друг допълнителен.А и вече разбрах от къде е проблема ама как се оправя не знам.Няма ток в инжекторите и не смучат гориво,а колектора ми се пълни от автоматичния смукач.Как да оправя инжекторите да заработят?
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с м10б18 инжекция
halidon написа:Колега регулатора си е на мотора.Този е друг допълнителен.А и вече разбрах от къде е проблема ама как се оправя не знам.Няма ток в инжекторите и не смучат гориво,а колектора ми се пълни от автоматичния смукач.Как да оправя инжекторите да заработят?
Това значи, че не си с к-джетроник, а с л-джетроник... Тя се управлява от едно реле, което при подаване на контакт, "пали" помпата за около секунда за да вдигне налягане и след това я спира и чака сигнал от запалителната система, че двигателя се върти и тогава пак пуска помпата, а предполагам и инжекторите... Имах схема някъде, но не мога да я открия и говоря малко наизуст и на посоки в случая
Сега намерих нещо, което може да ти е полезно.
http://www.bmw2002faq.com/content/view/16/32/
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани