м20б20 модификация

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: м20б20 модификация

Мнение от TheStorm » 03 Сеп 2012, 16:26

Все си мисля че за тоя разход трябва да върви като крадено... все пак е 1020 кила тая кола... а не е като да съм удивен от динамика :mhihi:
Тъпите кадети батка .. на подобни години с 1,2-1,4 двигатели, ПАК с 4 скорости вадята 6-7-8 и вървят сякаш повече ... пак на агу

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: м20б20 модификация

Мнение от Lenco » 03 Сеп 2012, 18:54

Е то е21/м20б20 от завода си гори 13/100 градско и е вярно, да знаеш.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: м20б20 модификация

Мнение от TheStorm » 03 Сеп 2012, 19:15

А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18 :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: м20б20 модификация

Мнение от M10 » 03 Сеп 2012, 20:58

Кaкво искаш, моя М10Б16 гореше доста повече бензин (така и не го засякох точно мисля че имаше 16-20), а карба е:
Изображение
всъшност като загрее не отделях газта от пода :mhihi: но чак пък толкова
и единствената регулировка е празния ход, всичко както дойде

akula написа:най добре да приспособиш някакъв 2укамерен. виждал съм 320ка с ладов карб на газ- работеше по добре и вървеше повече от мойта 320 на бензин.
отделно може да не го дупчиш, а да се сложи плочка. но лично мнение- най добре- 2укамерен.

Карб от лада на М10 някак си се понася, но на шестак :shock: поне да е от нещо със сходни коне и обем иначе е якото запушване.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 796
Регистриран на: 12.12.2007
Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет

Re: м20б20 модификация

Мнение от TheStorm » 03 Сеп 2012, 21:26

Само ми кажете модела на тоя карб от лада ... дето е механичния ...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1095
Регистриран на: 21.04.2004
Местоположение: Norge
Пол: Мъж
Кара: е21

Re: м20б20 модификация

Мнение от magareto_yori » 03 Сеп 2012, 22:13

storm поръчай си ремонтен комплект за оригиналния карб и си карай,моята 315 имаше газ като я купих и собственика твърдеше че му горяла осем на сто газ.сега на газ не карам, но на бензин гори толкоз.цялата процедура по обновяването е забавна и полезна :D миналата зима за първи път отремонтирах два солекса дето бяха сложени на волво мотор,а бяха толко зле,че не вярвах просто как може да е истина.Карбураторите бяха боядисани целите заедно с двигателя :shock: съответно бяха като "гипсирани".Чистене,разглобяване,подмяна на нужните части,настройка след малко четене из нета и собсвеника не можеше да повярва на крайния резултат 8) така,че има и по-интелигентни решения от ладен карб :D
Изображение

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Re: м20б20 модификация

Мнение от krika » 03 Сеп 2012, 23:55

TheStorm написа:А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18 :mhihi:

Няма как да се надяваш на нещо под 10-11 л :idea: И инжекция да е М10ката се тая. По-добре не влизай във филми със смяна на карба, а го почисти и му пусни един ремонтен кит да знаеш, че си изряден 8)

p.s. Къде па го сравни на икономия М10В18 с литър и малко орел, дето е 8-стин кила :shock:

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2700
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: м20б20 модификация

Мнение от Lenco » 04 Сеп 2012, 6:59

TheStorm написа:А .. за непросветените .. аз говоря за M10B18 :mhihi:

Мноо съм тъп, то е логично в тема за м20б20 да се говори за разхода на м10. :mhihi: :confused:
Механичните карбуратори на ВАЗ по спомен започват с 2101-............ и 2103-............, не пасват точно на колекторите и са най-тъпото нещо на руските мотори.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1071
Регистриран на: 4.12.2006
Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
Пол: Мъж
Кара: ретро ръжди

Re: м20б20 модификация

Мнение от M.Velichkov » 04 Сеп 2012, 8:44

Осрахме темата на колегата.....за пореден път :mhihi: Както казах и аз и Крика-безмислено е да запушваш 6-ка с 2-камерен карбуратор. Към автора на темата, предишния ми Солекс беше дупчен на 4 места за газовото, със сносен изпарител и относителна настройка нямаше разлика във вървежа ама харчеше към 20 газ. На новия мотор никога не е монтирано Агу и не мисля и да го правя, ако го карам както би го карал дядо Гюнтер градско ми лапка 12-13/100, на пътуване за събора тази година ми даде 7,5/100 с блокирало виско при скорост 100/110 и това с 4 скорости и смотан диф. Ако толкова държиш да минеш на алтернативно гориво, на този стар и динамичен мотор :mhihi: няма шанс. Смени модела на купето и годината на производството, или направо марката. Тези коли га са ги мислили бензина е бил на цената на 1 дъвка, за пореден път се убеждавам, че да караш такъв сандък или трябва да си мазохист или с психични проблеми.....аз съм по-много и от двете :mhihi:

@Дани тея орли как ги измисли като аналог на 21-ците?!? Харчи по малко защото мотора е малко по-гъвкава в ниските+по-леко купе+доста по-леко купе(rust is lighter than carbon-fiber :mhihi: ) и тоя Кадет след 100 си пусни отпуска да го чакаш да набере....вчера на магистрала Люлин 180 км/ч и имаше още каде да поеме, ама ме хвана шубето да не пръсна някоя от 10 годишните си гуми :mhihi: един с едно е60 не можа да повярва, че мотора ми е 35-годишна дваеска :mhihi: ., 20 мин. се звери под капака и накрая така и не можах да го убедя :mhihi:
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 199
Регистриран на: 18.05.2011
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: Сиво E28 524td - A 8602 MM

Re: м20б20 модификация

Мнение от Hobbs » 04 Сеп 2012, 9:57

Доста се писа по темата, но само да кажа, че смених колата, но не и марката. Вече е м20б20 инжекция, сложено в бежова е28ца. Мерси на всички за мненията! :yes:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: м20б20 модификация

Мнение от BRAAT » 04 Сеп 2012, 14:39

Моя дв. е М20Б20 , но е инжекция. Колата е купих с газова БРЦ, имам е от 5 г. Газовата уредба е обикновенна, не е за инжекцион. До сега съм нямал проблеми, освен ,че наскоро ми гаснеше на газ когато е освободя по инерция над 50-60 км/ч, но това се оправи бързо. Разхода ми е 11-12 градско лятото заимата 2 до 3 литра отгоре. Извънградско, ми е давала 9, но последния път ми даде 12!!! нз. защо а е карах 80-90. Както и да е. За мен лично тези двигатели М10 и М20 са непретенциозни от към гориво , ако е читаво сложена газта няма да имаш ядове и ще си доволен При мен обаче има разлика в вървенето газ-бензин и то осезаема. На бенц, пак ми гори горе-долу толкова, може би литър по малко от написаното по горе, но за мен за евридейка не си заслужава да е карам на бензин а пък и вървежа и не е от най-най, но визията и звука на М20-ката компенсират вс. останало 8)
SHARK-а му е майката!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: м20б20 модификация

Мнение от akula » 12 Сеп 2012, 17:00

е то вече всичко е свършило, но да внеса едно пояснение за ладовия карб. не знам колко модела са на ладите. аз имам един н.з от каква лада, и един weber , заводски слаган на фиат мира фиори. между двата карба външно няма никаква разлика- ама НИКАКВА.
за вътрешно :dunno: всеки 2укамерен карб има капацитета да захрани 2.0 литров мотор, това че е 6цил не е кой знае колко определящо. е, има там някой неща за дължините на колекторните тръби, ама не е чак толкоз важно.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: м20б20 модификация

Мнение от M10 » 12 Сеп 2012, 23:32

А жигльорите дали са еднакви за 1500 и 2000 16в със 50% мощност отгоре? Не съм казал че няма потенциал, ами че според мен да се перне директно с един фланец и толкова смесите ще са далеч от правилните за оптимален вървеж...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 493
Регистриран на: 20.06.2002
Местоположение: sofia
Пол: Мъж
Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
Мечтае да кара: 850
Детайли за колата: петица- хубавица

Re: м20б20 модификация

Мнение от akula » 13 Сеп 2012, 15:01

хм, и ти си прав, колега м10. ама колкото за газ, жигльорите не са определящи. а 4икамерния солекс и за газ няма да стане добре, за бензина го оплюхме вече- тоя солекс го слагат на много коли, не само бмв и всички казват, че не работи добре.
лично аз не бих сложил на бмв карбуратор от небмв (въпрос на любов към марката и фирмена принадлежност :))), просто мисля, че един 2укамерен пиербург/солекс от някоя м10ка ще дойде добре на старата м20, особено за каране на газ.- това исках да кажа в по- горния пост.
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 511
Регистриран на: 1.10.2005
Местоположение: negovan sofia
Пол: Мъж
Кара: каквото има
Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo

Re: м20б20 модификация

Мнение от doko » 17 Сеп 2012, 17:58

Че става 4-камерния става и си гори 12-14 градско софия нормално каране на е21-ца 5ск диф 3.45 320-ка мотора е вече на трето купе - но на бенз спира да работи с течение на времето но аз си го карам вече 5 год и повече само на газ и зимата си паля при минус 20 без проблем само не трябва да му давате много газ при палене а онова дето влизат двата малки маркуча с антифриз трябва да се почиства редовно защото клеасва от нагар за да подържа едни обороти на студена и топла кола и върви като на бенз .
DVC00004.JPG
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

ПредишнаСледваща

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook