проблем с е21 (не пали)
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- mybata
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.11.2011
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e24 m6 dreamworks
проблем с е21 (не пали)
Здравейте колеги.Имам въпрос относно е21цата ми . Та колата не може да запали,върти си но не запалва изобщо.В двигателя си влиза бензин сичко изглежда наред но не пали.
- mybata
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.11.2011
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e24 m6 dreamworks
Re: проблем с е21 (не пали)
Никой ли няма идея от какво може да е проблема.Колата си вкарва бензин има си искра , но не пали.
Re: проблем с е21 (не пали)
кажи какъв е мотора поне?
така описано..щом има бензин и искра... някой не го е центровал
така описано..щом има бензин и искра... някой не го е центровал
Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс
- mybata
- Потребител
- Мнения: 7
- Регистриран на: 23.11.2011
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: e24 m6 dreamworks
Re: проблем с е21 (не пали)
двигателя е м10б18 само че не съм инжекция ми карбуратор
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: проблем с е21 (не пали)
Залагам на центровка, пробвай докато въртиш някой да дава предварение на делкото. Провери си тока от бобината, палеца, дистрибуторната капачка, свали всички свещи и провери кабелите. Мисля все някъде там е проблема. Гледам от София си, ако видш зор драсни едно лс с координати ще минеме да помогнем
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: проблем с е21 (не пали)
Здравейте колеги, и аз имам проблем с паленето. Стартера завърта двигателя, но всичко свършва до там. Напълно зареден акумулатор пада от въртене и нищо. Не иска да запали както на бензин така и на газ. БМВ-то е Е 21 двигателя е 2000 кубика 6 цилиндъра, не знам какъв модел се води. Карбуратора е 4 камерен с горна плочка за газ. Оригиналната бензинова помпа е повредена и колата е направена с електрическа, бензина стига до карбуратора, карбуратора е почистен с кореселин, продухан със сгъстен въздух със сменени платна и гарнитури (саморъчно изрязани).
На газ същата работа газта стига до плочката, но двигателя така и не може да запали.
Проверявах на централния кабел на делкото има ток, също и на един от кабелите за свещите и там хвърля искра. Съмнява ме центеровката, но ме беше страх да завъртя делкото тъй като нямаше как да отбележа сегашното му положение, ако се наложи да го върна.
На дърпане колата пали, но загася ли я ведниж нарочно или без да искам с палене на стартер не става. Моля за помощ спешно тъй като втроник колата трябва да мине през КАТ да я прехвърля.
На газ същата работа газта стига до плочката, но двигателя така и не може да запали.
Проверявах на централния кабел на делкото има ток, също и на един от кабелите за свещите и там хвърля искра. Съмнява ме центеровката, но ме беше страх да завъртя делкото тъй като нямаше как да отбележа сегашното му положение, ако се наложи да го върна.
На дърпане колата пали, но загася ли я ведниж нарочно или без да искам с палене на стартер не става. Моля за помощ спешно тъй като втроник колата трябва да мине през КАТ да я прехвърля.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: проблем с е21 (не пали)
mybata написа:Здравейте колеги.Имам въпрос относно е21цата ми . Та колата не може да запали,върти си но не запалва изобщо.В двигателя си влиза бензин сичко изглежда наред но не пали.
пробвай да въртиш и някой да сипе бензин в карбуратора.как разбра,че в двигателя влиза бензин?Интервенции имало ли е преди да спре да пали?
Re: проблем с е21 (не пали)
Както казах помпата е направена електрическа. Извадих маркуча от карбуратора и го сложих в едно шише, когато подам контакт започва да пръска от маркуча.
Re: проблем с е21 (не пали)
Добър ден. Ако сте вадили кабели за запалване може да сте объркали посоката на нареждане. Вижте първо накъде се върти палеца на делкото. Последователност на нареждане на кабелите мисля че беше 1-3-4-2. Това е за m10b18. Центровка се прави като се завърти колановия вал в ГМТ на 1 цилиндър . Има белег по периферията на делкото ,където челото на палеца и делкото трябва да съвпадат. Ако всико е наред трябва да запали веднага . Чак тогава се завърта делкото за да се даде леко предварене. За 6 цилиндровите не съм запознат ,така че някой друг колега дано помогне.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: проблем с е21 (не пали)
В карбуратора хубаво влиза бензин ама дали излиза е въпроса
Re: проблем с е21 (не пали)
Ами карбуратора го накиснах в кореселин, след което с четка го изтърках външно, в 4-те камери и поплавъковата камера до колкото можеше. После всичко продухах с помпа за гуми, защото нямах компресор под ръка. Жигльорите също са почистени с клечка за зъби и продухани с въздух. Като подам газ ръчно се вижда как пръска бензин в камерите през пръскалките в горната част на камерите (мисля, че ускорителна помпа се казваше) това което впръсква бензин при рязко подаване на газ.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: проблем с е21 (не пали)
Колега ако си от София дай координати на лично да мина да и хвърля едно око
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: проблем с е21 (не пали)
Сашо_Т написа:..... Оригиналната бензинова помпа е повредена и колата е направена с електрическа, ......
Предполагам си оставил клапана за излишното гориво, който стои до карбуратора.
Делкото барано ли е.
Re: проблем с е21 (не пали)
30 годишна кола която купих преди седмица, няма как дя знам дали е пипано делкото. Аз само свалих капачката и зачестих леко с фина шкурка палеца и контактните пластинки на капачката. Почистих свещите, после колата запали на дърпане. Изчаках да загрее до работна темпетатура. След това пробвах да завъртя делкото в двете посоки и намерих някакво положение при което двигателя работи най-спокойно. Регулирах оборотите от изпарителя, загасих и после за мое очудване колата запали и на стартер. После като истина пробвах и пак запали. Обърнах на бензин в движение и проработи, но след 2-3км угасна. Сипал съм 10 литра бензин, като се е разлял по двата резервоара може и да не може да го засуче помпата. Сложих акумулатора на заряд и се надявам довечера колата да запaли.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани