За триене.Мерси за помоща
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
За триене.Мерси за помоща
Здравейте колеги.Имах удоволствието да ми се смешат маслото с антифриза.За радост се оказа само гарнитурата на главата.Всичко смених но имам проблем с запалването и по скоро с момента в който колата запали.След като завърти и възпламени почти от четвърт оборот колата работи 3-4 сек и гасне.След което след няколко опита изгоря компютъра или поне така си мисля аз защото инжекционите са сухи и не стига ток до тях.Понеже имам 2 релета за бензиновата помпа пробвах и с двете но резултат никакъв.Проблема в компютъра ли е според вас или някъде другаде.Мерси
Последна промяна halidon на 22 Ное 2012, 22:08, променена общо 1 път
- radara
- Потребител
- Мнения: 45
- Регистриран на: 29.01.2010
- Местоположение: Плиска
- Пол: Мъж
- Кара: E30-compact
- Мечтае да кара: ЗАЗ 965
Re: Проблем с м10б18 инж.
Щом сте сваляли главата,провери масите(-),които са някъде на всмукателния колектор(трети цилиндър).
Re: Проблем с м10б18 инж.
Колега проверих масите и всичко е наред.Смених компа,инжекционите хвърлят яко гориво но колата стана още по зле.Май мотора не е зацепен като хората или е прескочил зъб на веригата защото вече дори не иска да възпламени.Свещите хвърлят ток яко,дюзите са супер.Дали мотора не е зацепен правилно.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: Проблем с м10б18 инж.
Ми то май само центровката остана да провериш
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
Re: Проблем с м10б18 инж.
Ми и това проверих и направих и колата пак не запали.Смених 2 комплекта свещи и накрая на 3-тия едни стари различни свещи колата запали.Явно не са хвърляли достатъчно ток и не са били за този мотор.МЕрси за помоща на всички
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани