Още едно Е-28 спасено.....
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Още едно Е-28 спасено.....
[attachment=0]Picture 076.jpg[attachment=0]Picture 076.jpg:lalala: ЗДРАВЕЙТЕ КОЛЕГИ:)ОТ СКОРО И АЗ СЪМ ГОРД СОБСТВЕНИК НА АКУЛА Е-28:))))))) НЕ СЪМ НАЯСНО С МНОГО НЕЩА ЗАТОВА ПО ДОБРЕ ДА ПИТАМ ЗНАЕЩИТЕ ТУК )) КОЛАТА В МОМЕНТА Е С=== 1.8 МОТОР 90 КОНЯ БЕНЗИН КАРБУРАТОР M10 B18 ====ЩЕ ГО СМЕНЯМ ТЕЗИ ДНИ С M20 B20 OT E-30:) ТА ВЪПРОСА МИ Е:::::: КАКВО ЩЕ МИ Е НУЖНО ЗА МОНТАЖА НЕЩО ПО СПЕЦИФИЧНО=== АЗ ИМАМ ОКОМПЛЕКТОВАН ДВИГАТЕЛ С ВСИЧКО ПО НЕГО +СКОРОСТИ ДА ЗАПАЛИ В МОЯТА КОЛА,,,, ОСВЕН ЛАПИ ЗА МОТОРА ,КОЛЕКТОРИ И ГЕНЕРАЦИЯ КАКВО ЩЕ МИ Е НУЖНО??????????????????????????????ПОМАГАЙТЕ
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Последна промяна messoto на 09 Яну 2013, 15:41, променена общо 3 пъти
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: За Е-28 търся части
Добре дошъл, колега.
Много слънчева изглежда колата.
По въпросите ти, колегите с Е28 най-добре ще те насочат. От мен молбата ми е да пишеш с малки букви и занапред като видиш какви точно части ще ти трябват да използваш тази тема, която седи по-горе в раздела:
viewtopic.php?f=36&t=113040
Успех със смяната!
Много слънчева изглежда колата.
По въпросите ти, колегите с Е28 най-добре ще те насочат. От мен молбата ми е да пишеш с малки букви и занапред като видиш какви точно части ще ти трябват да използваш тази тема, която седи по-горе в раздела:
viewtopic.php?f=36&t=113040
Успех със смяната!
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Re: За Е-28 търся части
Много безаварийни километри ти пожелавам. Аз в момента извършвам една интервенция от м20б20 на м30б35, но по твоя въпрос мисля че всичко ще ти пасне както трябва. Щом имаш лапи и колектори надолу вече всичко е ок . Сменяш тампона на кардана само защото със сигурност ще е окапал и ползваш много ВД-40 . Повечето болтове и гайки не са развивани от както е станала кола, тъй като е нямало нужда. Само да те питам защо точно м20б20. Не е нищо особенно в купе на Е-28, малко върви много гори. Освен ако не слагаш газ след това почти няма нужда да я правиш тази иннтервенция.
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: За Е-28 търся части
Ами колега 1.8 карб. в момента е с гас и върви по малко от служебната Лада:)))))))))))) А пък м20б20 колкото и да не върви все пак е 129 коня:))) 1 -двигателя ми излезе на добра цена и 2-Колата ще е за всекидневна употреба:)))))))))))) за кеф,,,,, няма да се пускам никъде никакви дрифтове и тем подобни:)))) аз за тая работа имам==== CBR 1000 RR
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: За Е-28 Въпрошче:)
Колега,честита акула,изглежда доста добре,само имам един съвет относно м20та и той е да го ревизираш основно преди да го сложиш в е28та
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: За Е-28 Въпрошче:)
Ок колега мерси да, ще го обслужа напълно преди да го сложа:) Незнам как стоят нещата с резервоара????????? за м20б20 май ще трябва резервоар с помпа вътре????????? Ако някой знае да пише:((magareto_yori написа:Колега,честита акула,изглежда доста добре,само имам един съвет относно м20та и той е да го ревизираш основно преди да го сложиш в е28та
Re: За Е-28 Въпрошче:)
абсолютно съм съгласен за ревизията и щом ще е за всекидневна употреба бодни и един газов инжекцион и работата ще заспи. Иначе наистина разхода за всекидневна употреба кола ще те натовари
Re: За Е-28 Въпрошче:)
Преди няколко години правих същата схема на една от мойте 28-ици.
Лапи намираш от каквото и да е м20 от е28 - б20, б27.
Кардан ти трябва от е28 м20 пак, защото м10-вия е различен като захват и дължина. Съответно и диф ще ти трябва, че и задния край е различен на кардана. Все пак пробвай дали ще стане на опашката на скоростите твоя кардан и ако да, само ще скъсиш/удължиш кардана и си готов.
Генерацията ти е ясно, пак ще ти е по евтино да намериш колекторите поне 2-ра употреба, щото гърнеджия ще ти иска жестока цифра само за тях, назаде е лесно и от завоя където тругва под купето става и е-30ковата да сложиш.
Инсталацията всеки средно кадърен майстор или жичкаджия ще ти я върже, само си свали от интернет схеми на буксите (ц101 и другата не помна как се водеше), кабелите са еднакви по цвят за еднаквите неща.
И ти трябва табло за 6 цилидрово е28, за да отчита правилно оборотомера.
Помпата на инжекционните е28 е външна, еднаква е на е30, е28 и ранните е34 с външна помпа. Теб драмата ти е не помпата а обратния бензин. Наи лесния вариант е да намериш сонда за резервоара от инжекционна е28, тя има отвор и за обратен бензин, защото карбуратора е само с един щуцер. Но това е тегаво а и там гният жестоко и се късат щуцерите или гърловините.
2ри вариант е да свалиш твоя резервоар (тамън ще го изчистиш), пълниш го с вода, пробиваш, заваряваш 2ри щуцер и си решаваш проблема. По трудоемко е, но това е най културния и читав вариант. И после само прекарваш маркуча за обратния бензин.
Аз го направих по най циганския начин, пробих капачката на резервоара и пуснах вътре маркуча за обратния бензин. ГОРЕЩО не препоръчвам това да се прави!!!
Самата помпа както казах я има във всяко второ бмв, намираш една, взимаш филтър, правиш една стойка за двете и ги слагаш на оригиналното място до задния десен амортесьор.
С твоя радиатор става, малко се преправят маркучите, но за на лятос по добре да сложиш по голям, не че оригиналния на м20 в е28 не е същия като на м10 ама да си вържеш гащите. Аз карах и без термостат но на писта почваше да грее. В големи задръствания лятото не доживя да видим дали щеше пак да го прави.
Ако има нещо дет не е ясно драсни ЛС да ти дам телефон или ако си от софия, направо да се видим да ти обесня наживо.
Лапи намираш от каквото и да е м20 от е28 - б20, б27.
Кардан ти трябва от е28 м20 пак, защото м10-вия е различен като захват и дължина. Съответно и диф ще ти трябва, че и задния край е различен на кардана. Все пак пробвай дали ще стане на опашката на скоростите твоя кардан и ако да, само ще скъсиш/удължиш кардана и си готов.
Генерацията ти е ясно, пак ще ти е по евтино да намериш колекторите поне 2-ра употреба, щото гърнеджия ще ти иска жестока цифра само за тях, назаде е лесно и от завоя където тругва под купето става и е-30ковата да сложиш.
Инсталацията всеки средно кадърен майстор или жичкаджия ще ти я върже, само си свали от интернет схеми на буксите (ц101 и другата не помна как се водеше), кабелите са еднакви по цвят за еднаквите неща.
И ти трябва табло за 6 цилидрово е28, за да отчита правилно оборотомера.
Помпата на инжекционните е28 е външна, еднаква е на е30, е28 и ранните е34 с външна помпа. Теб драмата ти е не помпата а обратния бензин. Наи лесния вариант е да намериш сонда за резервоара от инжекционна е28, тя има отвор и за обратен бензин, защото карбуратора е само с един щуцер. Но това е тегаво а и там гният жестоко и се късат щуцерите или гърловините.
2ри вариант е да свалиш твоя резервоар (тамън ще го изчистиш), пълниш го с вода, пробиваш, заваряваш 2ри щуцер и си решаваш проблема. По трудоемко е, но това е най културния и читав вариант. И после само прекарваш маркуча за обратния бензин.
Аз го направих по най циганския начин, пробих капачката на резервоара и пуснах вътре маркуча за обратния бензин. ГОРЕЩО не препоръчвам това да се прави!!!
Самата помпа както казах я има във всяко второ бмв, намираш една, взимаш филтър, правиш една стойка за двете и ги слагаш на оригиналното място до задния десен амортесьор.
С твоя радиатор става, малко се преправят маркучите, но за на лятос по добре да сложиш по голям, не че оригиналния на м20 в е28 не е същия като на м10 ама да си вържеш гащите. Аз карах и без термостат но на писта почваше да грее. В големи задръствания лятото не доживя да видим дали щеше пак да го прави.
Ако има нещо дет не е ясно драсни ЛС да ти дам телефон или ако си от софия, направо да се видим да ти обесня наживо.
Ние трябва да осигурим едно по добро бъдеще за България и нашите Български деца и Национал-Социализма е пътя за това
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: За Е-28 Въпрошче:)
ХАХ Браво колега абе направо понякога се чудя как има такива сериозни И готини хора все още останали в тая е___ти и розовата държава които не пестят от времето СИ и с радост биха помогнали на всеки начинаещ невежа като мен От В.Търново съм. но ако имам някакви въпроси ЩЕ пиша:))))))))) утре ще снимам по обстойно Е няма как лека полека ще е ама съм оптимист:))))))))))))))))Tano написа:Преди няколко години правих същата схема на една от мойте 28-ици.
Лапи намираш от каквото и да е м20 от е28 - б20, б27.
Кардан ти трябва от е28 м20 пак, защото м10-вия е различен като захват и дължина. Съответно и диф ще ти трябва, че и задния край е различен на кардана. Все пак пробвай дали ще стане на опашката на скоростите твоя кардан и ако да, само ще скъсиш/удължиш кардана и си готов.
Генерацията ти е ясно, пак ще ти е по евтино да намериш колекторите поне 2-ра употреба, щото гърнеджия ще ти иска жестока цифра само за тях, назаде е лесно и от завоя където тругва под купето става и е-30ковата да сложиш.
Инсталацията всеки средно кадърен майстор или жичкаджия ще ти я върже, само си свали от интернет схеми на буксите (ц101 и другата не помна как се водеше), кабелите са еднакви по цвят за еднаквите неща.
И ти трябва табло за 6 цилидрово е28, за да отчита правилно оборотомера.
Помпата на инжекционните е28 е външна, еднаква е на е30, е28 и ранните е34 с външна помпа. Теб драмата ти е не помпата а обратния бензин. Наи лесния вариант е да намериш сонда за резервоара от инжекционна е28, тя има отвор и за обратен бензин, защото карбуратора е само с един щуцер. Но това е тегаво а и там гният жестоко и се късат щуцерите или гърловините.
2ри вариант е да свалиш твоя резервоар (тамън ще го изчистиш), пълниш го с вода, пробиваш, заваряваш 2ри щуцер и си решаваш проблема. По трудоемко е, но това е най културния и читав вариант. И после само прекарваш маркуча за обратния бензин.
Аз го направих по най циганския начин, пробих капачката на резервоара и пуснах вътре маркуча за обратния бензин. ГОРЕЩО не препоръчвам това да се прави!!!
Самата помпа както казах я има във всяко второ бмв, намираш една, взимаш филтър, правиш една стойка за двете и ги слагаш на оригиналното място до задния десен амортесьор.
С твоя радиатор става, малко се преправят маркучите, но за на лятос по добре да сложиш по голям, не че оригиналния на м20 в е28 не е същия като на м10 ама да си вържеш гащите. Аз карах и без термостат но на писта почваше да грее. В големи задръствания лятото не доживя да видим дали щеше пак да го прави.
Ако има нещо дет не е ясно драсни ЛС да ти дам телефон или ако си от софия, направо да се видим да ти обесня наживо.
- M.Velichkov
- ентусиаст
- Мнения: 1071
- Регистриран на: 4.12.2006
- Местоположение: 3-ти картофен пояс на София
- Пол: Мъж
- Кара: ретро ръжди
Re: За Е-28 Въпрошче:)
Направо я докарай до София с Тано да я сглобим
Айде да играем на една игра. Казва се "върви на майната си". Ти си пръв.......
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: За Е-28 Въпрошче:)
Хах ми що не:)))))) ако има проблем с моя майстор ще пиша пък и идвам до София често така ,че не е проблем:)))))))))moksika написа:Направо я докарай до София с Тано да я сглобим
- Vasko_BP
- ентусиаст
- Мнения: 1150
- Регистриран на: 7.10.2007
- Местоположение: Враца/София
- Кара: 92' E30 M40 cabrio
- Мечтае да кара: E30 M3
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Честита колега. Ще следя темата.
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Vasko_BP написа:Честита колега. Ще следя темата.
- messoto
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 118
- Регистриран на: 25.12.2011
- Пол: Мъж
- Кара: к-8 1000,Е-28 м20б20-засега
- Мечтае да кара: bmw B10-ALPINA Bi TURBO
- Детайли за колата: KozaNostra Konkordiya
Re: Още едно Е-28 спасено.....
Малко по малко събирам чаркалаците и като се позатопли ще се почва:)))) Със новите джантоци от моето бивше е34:)))))))))))))))))))))))))))))))))) малко са му високи гумите ама ще има корекция:)
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- M10
- старши ентусиаст
- Мнения: 2009
- Регистриран на: 13.11.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
- Мечтае да кара: зил 130
Re: Още едно Е-28 спасено.....
По-ниско окачване трябва, не гуми.... като гледам май джантите са ти с неподходящ офсет и стърчат навън. Ако не е заблуда от снимката значи към окачването и комплект жанти
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани