Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Двигателя пали от раз, но работи неравномерно, тресе се. Установих, че е с 3 еднакви свещи и една различна, като свещите не бяха много добре затегнати. Компресията е от 9,5 до 10,5 на различните цилиндри. Каква трябва да бъде компресията при този двигател и каква е максимално допустимата разлика между отделните цилиндри? Колата е карана на газ, чудя се дали не са заминали клапаните.
Някой може ли да ми каже какъв е хода и диаметъра на буталото на този двигател?
Някой може ли да ми каже какъв е хода и диаметъра на буталото на този двигател?
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
M10 1,8 карбуратор ...
Stroke 2.79 in (71 mm)
Bore 3.50 in (89 mm)
Stroke 2.79 in (71 mm)
Bore 3.50 in (89 mm)
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Така главата е свалена, клапаните са паснати (в домашни условия). Остава да купя гарнитури и гумички и да събера двигателя. Надявам се да няма много пропуски от сегментите и да се вдигне компресията. А за нея никой не каза каква трябва да бъде.
Хода на Буталото е около 71 - 72 мм не можах точно да го измерване защото нямах шублер
Диаметъра е 84 мм и няма голям луфт между буталата и цилиндрите
Хода на Буталото е около 71 - 72 мм не можах точно да го измерване защото нямах шублер
Диаметъра е 84 мм и няма голям луфт между буталата и цилиндрите
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
уф, да ... ти си 1,6 ... 84 е буталото
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Двигателя вече е сглобен и е в коката. Работи доста по-добре от преди. Нямам търпение да го пробвам в движение.
- akula
- младши ентусиаст
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Сашо_Т написа:Двигателя пали от раз, но работи неравномерно, тресе се. Установих, че е с 3 еднакви свещи и една различна, като свещите не бяха много добре затегнати. Компресията е от 9,5 до 10,5 на различните цилиндри. Каква трябва да бъде компресията при този двигател и каква е максимално допустимата разлика между отделните цилиндри? Колата е карана на газ, чудя се дали не са заминали клапаните.
Някой може ли да ми каже какъв е хода и диаметъра на буталото на този двигател?
от 9.5 до 10.5 ясно , че не е идеална, но за 30 годишен мотор мисля, че е в рамките на приемливото.
тресенето по скоро е от центровка, свещи, кабели, палец, капачка, евентуално карбуратора да се запушил, зацапал- със сигурност, щом е каран на газ, иначе м10ката е корава машина, трудно може да спихнат клапаните от газ, си мисля аз
ПП мисля, че точно 10,5 е компресията на карбураторна м10, ама не съм сигура
-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
Re: Е21 316 неравномерна работа на двигателя
Кабелите са нови, свещите също. Центровката е по слух. Ще споделя как се държи колата в движение когато я пробвам.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани