Реставрация BMW Е21 - Lowrider
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Реставрация BMW Е21 - Lowrider
Здравейте, нов съм в форума и не знам дали това е правилният раздел, ако не е моля да бъда извинен и темата да бъде прехвърлена в правилният раздел.
Октомври месец купих E21 за проект. Колата е 83-та година 1.6 90к.с на 170 000км . Идеята ми е пълно изкърпване на купето и боя. След което ревизиране на окачването, нови тампони, предни койлове от Е36 и задни от VW golf 2 или Polo. Пре тапициране на целия салон.
Когато взех колата видимо нямаше много ръжда.
Основно преден ляв и десен калник, задна дясна вежда и други дребни забележки. Още на 2рия ден цялата беше разглобена и проекта започна.
.
Всичко от купето беше извадено. Броните свалени, маската под предната броня и преден ляв и десен калник. След като всичко беше свалено започнах с премахването на шумо изолацията в купето и там излезе за кърпене, от ляво и дясно под таблото. На бомбетата в частта в купето има 2 малки дупки за изкърпване и в багажника пода до бомбетата.
На Местата, който са из изкърпване и около тях е премахната боята до метал и обработено с ръждо преобразувал на Вюрт.
Засега търся добър майстор в Варна който може да я изкърпи качествено. Ако някой колега знае някой, който би я изкърпил качествено да предлага.
И някой колега ако може да даде съвет за свалянето за задните странични прозорци.
Октомври месец купих E21 за проект. Колата е 83-та година 1.6 90к.с на 170 000км . Идеята ми е пълно изкърпване на купето и боя. След което ревизиране на окачването, нови тампони, предни койлове от Е36 и задни от VW golf 2 или Polo. Пре тапициране на целия салон.
Когато взех колата видимо нямаше много ръжда.
Основно преден ляв и десен калник, задна дясна вежда и други дребни забележки. Още на 2рия ден цялата беше разглобена и проекта започна.
.
Всичко от купето беше извадено. Броните свалени, маската под предната броня и преден ляв и десен калник. След като всичко беше свалено започнах с премахването на шумо изолацията в купето и там излезе за кърпене, от ляво и дясно под таблото. На бомбетата в частта в купето има 2 малки дупки за изкърпване и в багажника пода до бомбетата.
На Местата, който са из изкърпване и около тях е премахната боята до метал и обработено с ръждо преобразувал на Вюрт.
Засега търся добър майстор в Варна който може да я изкърпи качествено. Ако някой колега знае някой, който би я изкърпил качествено да предлага.
И някой колега ако може да даде съвет за свалянето за задните странични прозорци.
Последна промяна [BUL]-Flosh на 15 Юли 2016, 0:59, променена общо 4 пъти
Re: Project "Е21 Lowrider"
ха добре дошъл! Това е правилният раздел и ако задаваш точните въпроси ще получаваш наистина точни и правилни отговори. Много от хората тук са доста '' гъсти '' с точно това с което си се захванал. Успех с проекта.
Един съвет: преди да питаш , използвай търсачката и потърси отговорът на въпроса си , ако не успееш да намериш каквото ти трябва питай смело
Един съвет: преди да питаш , използвай търсачката и потърси отговорът на въпроса си , ако не успееш да намериш каквото ти трябва питай смело
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
[BUL]-Flosh написа:.......
И някой колега ако може да даде съвет за свалянето за задните странични прозорци.
С двата крака от вътре на вън, но някой да го чака там.
Натискаш около колоните, не в средата.
- nappyboy
- младши ентусиаст
- Мнения: 271
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: Сливен
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e21 316 м20б25
Re: Project "Е21 Lowrider"
Как по-точно смяташ да пригодиш предните койлове от е36 към е21? Има ли много за преправяне или...? Че и аз все още търся някакъв вариант за отпред...
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
nappyboy написа:Как по-точно смяташ да пригодиш предните койлове от е36 към е21? Има ли много за преправяне или...? Че и аз все още търся някакъв вариант за отпред...
В този форум, в темата е дадено с койлове от силвия С14 мисля че по същия начин ще стане с койлове от Е36. А засега съм взел амортисьори на Загс не много твърди с по-ниски пружини от е36.
А някой знае ли как седи въпроса с оборотомер от 4 цилиндрово Е30 и за огледало от дясната страна?
- ZARAZA
- младши ентусиаст
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
Re: Project "Е21 Lowrider"
Добре дошъл колега ,и дано не си поредният одказал се още в началото на проекта .И да знаеш ,че ще ти е дотса трудно .Ама не се стеснявай питаи с квото можем ще помага ме .
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
[BUL]-Flosh написа:nappyboy написа:Как по-точно смяташ да пригодиш предните койлове от е36 към е21? Има ли много за преправяне или...? Че и аз все още търся някакъв вариант за отпред...
В този форум, в темата е дадено с койлове от силвия С14 мисля че по същия начин ще стане с койлове от Е36. А засега съм взел амортисьори на Загс не много твърди с по-ниски пружини от е36.
А някой знае ли как седи въпроса с оборотомер от 4 цилиндрово Е30 и за огледало от дясната страна?
Огледало от е30 не става, вътрешностите и корпуса са еднакви, но адаптера към вратата е различен.
Оборотомера за какво ти е, ако сменяш скорости ще ти трябва скоростомер от е3.. Има направени с е30 и е34 табла.
Да ползвам темата, да питам, моите коиловъри са готови, но ми трябва долната тръба от темата, която е пуснал колегата, а именно ф60хф45х200мм-2бр. Ако някой има идея, от къде да намеря или има да пише.
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Ами в момента е с часовника и бих искал да го направя да е с оборотомер-а.... Оборотомера за какво ти е....
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
Има доста оригинални от е21. Питай по-горе в темата за части, някой ще откликне.
- TheStorm
- младши ентусиаст
- Мнения: 796
- Регистриран на: 12.12.2007
- Кара: E21; Е28; E30; Е34; E39; Z3
- Мечтае да кара: M-Пауър пакет, брат направо самолет
Re: Project "Е21 Lowrider"
трябва да имам табло с оборотомер в гаража ... но мисля че е от 6 цилиндрово
- KriK4eTo
- младши ентусиаст
- Мнения: 492
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: УК
- Пол: Мъж
- Кара: л Е21, а сега Е28
- Детайли за колата: Ниски и бавни.
Re: Project "Е21 Lowrider"
Здравей колега, добре дошъл в под-форума и успех с колата. Надявам се да си упорит и търпелив, а ако не да станеш. Първите ти няколко снимки ми напомнят моята и как правех същите процедури в моя тесен гараж .
По темата. Относно задните странични стъкла за неотварящи се, че гледам твойте се отварят....
Махат се полираните лайсни от външната страна и след това корите отвътре(тези под стъклата) и с пръсти се (обелва) уплътнението за да исзскочи навън от рамката. Така проработи поне при мен няколкото пъти когато ги свалях и слагах... Поздрави
По темата. Относно задните странични стъкла за неотварящи се, че гледам твойте се отварят....
Махат се полираните лайсни от външната страна и след това корите отвътре(тези под стъклата) и с пръсти се (обелва) уплътнението за да исзскочи навън от рамката. Така проработи поне при мен няколкото пъти когато ги свалях и слагах... Поздрави
- fogodin=e21
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 180
- Регистриран на: 13.02.2011
- Местоположение: varna
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e 21 / e 36 touring
- Мечтае да кара: bmw e21 alpina B6
Re: Project "Е21 Lowrider"
ако все още не си се сдобил с обортомер, имам за 4 цил
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Понеже съм извън страната и нямам възможност да се занимавам лично с проекта. И ако може да ми препоръчате къде може да се изкърпи колата и да се боядиса качествено в Варна
- [BUL]-Flosh
- Потребител
- Мнения: 39
- Регистриран на: 8.11.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E90, E21, е30 325i cab
- Детайли за колата: E90 320d 163h.p
Е21 - 1.6 lowrider
Re: Project "Е21 Lowrider"
Малко по малко събирам частите който ми трябват.
Нови калници-
Полеуретанови тампони за предницата:
Задни регулируеми амортисьори от Golf MK2
Хидравлична рейка от е36 coupe 1.8 IS
Табло с оборотомер -
Нови калници-
Полеуретанови тампони за предницата:
Задни регулируеми амортисьори от Golf MK2
Хидравлична рейка от е36 coupe 1.8 IS
Табло с оборотомер -
Последна промяна [BUL]-Flosh на 02 Яну 2016, 14:02, променена общо 2 пъти
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Project "Е21 Lowrider"
Нали знаеш, че рейката трябва да е от десен волан е36, трудно ще свикнеш да завиваш наляво, а колата да отива надясно.
53 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани