Проблем с карбуратор 1b2
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Проблем с карбуратор 1b2
Здравейте колеги, от скоро подкарах една 315ка, която обаче ми прави много гнусен номер. Колата пали без никакъв проблем студена/топла и върви идеално докато е студена, излезе ли обаче стрелката от синия сектор сякаш нещо и спира бензина и забива муцуната. На място също няма проблем и се форсира нормално. Мислех, че има запушване някъде и днес разглобих и изчистих целия карбуратор, но проблема си остана. Някой дали не се е сблъсквал с подобен проблем... Вече се чудя дали не се бъркам и да не се дави поради някаква причина колата...
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Проблем с карбуратор 1b2
моята имаше подобен проблем като караше на обогатена смес,даже цапаше свещите (ставаха черни) и спираше да пали. забелязал ли си дали клапата на смукача се отваря като загрее?трябва малко след като запалиш да е отворена цялата.даже моята съм я оставил почти отворена дори когато колата е студена.честно казано полза от нея аз не виждам,след като колата и на -15 си пали и върви без проблем.отделно имаш болче за регулиране на бензина,едно малко навряно някъде под входа на бензина в карбуратора.то по принцип НЕ се пипа,но за 30 години все някой си е играл с него без да е на ясно за какво е ако имаш някъде наблизо сервиз дето могат да я закачат и да ти кажат колко ти е богата или бедна сместа ще имаш идея от къде да почнеш.предполагам си проверил и вакумите.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
magareto_yori написа:моята имаше подобен проблем като караше на обогатена смес,даже цапаше свещите (ставаха черни) и спираше да пали. забелязал ли си дали клапата на смукача се отваря като загрее?трябва малко след като запалиш да е отворена цялата.даже моята съм я оставил почти отворена дори когато колата е студена.честно казано полза от нея аз не виждам,след като колата и на -15 си пали и върви без проблем.отделно имаш болче за регулиране на бензина,едно малко навряно някъде под входа на бензина в карбуратора.то по принцип НЕ се пипа,но за 30 години все някой си е играл с него без да е на ясно за какво е ако имаш някъде наблизо сервиз дето могат да я закачат и да ти кажат колко ти е богата или бедна сместа ще имаш идея от къде да почнеш.предполагам си проверил и вакумите.
Благодаря колега, аз самия се занимавам с ремонти, но карбураторите винаги са ме дразнили и така и не ги научих, а газ-анализатора сдаде багажа и не знам кога ще го оправят /надявам се до края на седмицата/. Просто стрелям в тъмното... Не се знае от къде ще изскочи заека
Иначе горе клапата си работи безпроблемно, в интерес на истината всичко изглеждаше в много добро състояние. Вакумите още не съм ги проверил специално един по един, но изглеждат наред на пръв поглед. Освен това колата на газ работи по плавно от осмака в е38-цата
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с карбуратор 1b2
Ако се дави няма да пали, като е загряла, свен невървенето.
Може да пада налягането на бензиновата помпа, като загрее, сложи един манометър на бензинопровода.
Може да пада налягането на бензиновата помпа, като загрее, сложи един манометър на бензинопровода.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
Lenco написа:Ако се дави няма да пали, като е загряла, свен невървенето.
Може да пада налягането на бензиновата помпа, като загрее, сложи един манометър на бензинопровода.
Това е най-лесната работа, но много ме съмнява
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
magareto_yori написа:Я провери дали не смуче въздух от фланеца.
Макар, че имам съмнения и за това, но нищо не пречи да се провери
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Проблем с карбуратор 1b2
днес специално заради теб си играх с регулировката на бензина на празен ход от малкото болченце дето по принцип не се пипа и се получи ефекта ,който описваш при намалено гориво колата пази обороти като е в синята зона,излезе ли от там гасне при отнемане на газта.после при загрял мотор пак овеличих притока на бензин и се стабилизираха оборотите.пробвай ако искаш,само си отбележи на колко врътки е болчето преди да пробваш.а логиката в това трябва да е че при студен мотор въздуха който влиза в карба е по малко и сместа е по богата,а като загрее и се отвори напълно дросела на смукача заедно със оная джиджавка дето е вързана към водата сместа обеднява и колата гасне.отделно си провери дали не влиза въздух от някъде допълнително
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с карбуратор 1b2
magareto_yori написа:.....
Не е това, болтчето не играе, като подадеш малко газ, а човека има и такъв проблем.
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Проблем с карбуратор 1b2
Lenco написа:magareto_yori написа:.....
Не е това, болтчето не играе, като подадеш малко газ, а човека има и такъв проблем.
да това е само за празен ход.аз останах с впечатлението ,че колата забива в ниските затова го споделих.При мен ако няма добри обороти на празен ход колата е малко лагава в ниските.
ако забива във високите виж номер 16 дали не е запушен,макар че най вероятно си проверил като си го отварял.така от разстояние само идеи можем да даваме
малко криво съм сканирал,но се хваща идеята.
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
magareto_yori написа:Lenco написа:magareto_yori написа:.....
Не е това, болтчето не играе, като подадеш малко газ, а човека има и такъв проблем.
да това е само за празен ход.аз останах с впечатлението ,че колата забива в ниските затова го споделих.При мен ако няма добри обороти на празен ход колата е малко лагава в ниските.
ако забива във високите виж номер 16 дали не е запушен,макар че най вероятно си проверил като си го отварял.така от разстояние само идеи можем да даваме
малко криво съм сканирал,но се хваща идеята.
Този 16ката кога трябва да работи? Иначе го проверявах и го продухвах и него за всеки случай, но мисля, че не съм го виждал да работи... Иначе както каза колегата проблем с празния ход няма, както и с форсирането на място, единствено когато тръгна /т.е. когато двигателя работи под товар/ се получава тази "дупка" и то само на позагряла кола, докато е студена този проблем го няма.
А номер 48 ако не се лъжа от чертежа, изобщо не е направен да се сваля и за него не съм сигурен дали е чист. Двата жигльора около него ги свалих и почистих. Не е като да нямаше какво да се чисти
Колега, можеш ли да ми снимаш всички страници от това ръководство, които се отнасят до тоз карбуратор?
- magareto_yori
- ентусиаст
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Re: Проблем с карбуратор 1b2
Номер 16 пуска бензин при по големи натоварвания и заварен педал а номер 41 защо е капсулован в корпуса не знам.поредната глупост.аз лично ако нямаше да сменям колата щях да мина на вебер,даже гледах в ибея един читав кит за 150 паунда
иначе мога да снимам,но по принцип тоя на снимките мисля е фолксвагенски и има леки разлики.даже ще снимам и за 2ВЕ мисля че беше дето се слага на 1.8 мотора.
Обаче най рано събота следобед,че ми е натоварено,а съм скаран със скенера и качването на снимки,ще ми отнеме 2 часа
иначе мога да снимам,но по принцип тоя на снимките мисля е фолксвагенски и има леки разлики.даже ще снимам и за 2ВЕ мисля че беше дето се слага на 1.8 мотора.
Обаче най рано събота следобед,че ми е натоварено,а съм скаран със скенера и качването на снимки,ще ми отнеме 2 часа
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
magareto_yori написа:Номер 16 пуска бензин при по големи натоварвания и заварен педал а номер 41 защо е капсулован в корпуса не знам.поредната глупост.аз лично ако нямаше да сменям колата щях да мина на вебер,даже гледах в ибея един читав кит за 150 паунда
иначе мога да снимам,но по принцип тоя на снимките мисля е фолксвагенски и има леки разлики.даже ще снимам и за 2ВЕ мисля че беше дето се слага на 1.8 мотора.
Обаче най рано събота следобед,че ми е натоварено,а съм скаран със скенера и качването на снимки,ще ми отнеме 2 часа
Не се занимавай тогава колега, аз ще ровна в нета да видя какво ще издиря, иначе 1б3 и 1б2 ми се виждат доста идентични
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2702
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Проблем с карбуратор 1b2
16 е разпръсквача на ускорителната помпа, работи при рязка промяна на натоварването, вижда се и на място.
41 е главния жигльор за гориво, а 48 смесва горивото му с въздуха.
Всички тези работят без значение дали е студен или загрял мотора.
Питайте ако има нещо, едно време и на другарката по карбуратори и казвах да пита, а тя ми отлепи двойка, че не съм и рисувал прост карбуратор, а аз минах на москвичов
41 е главния жигльор за гориво, а 48 смесва горивото му с въздуха.
Всички тези работят без значение дали е студен или загрял мотора.
Питайте ако има нещо, едно време и на другарката по карбуратори и казвах да пита, а тя ми отлепи двойка, че не съм и рисувал прост карбуратор, а аз минах на москвичов
- Gecallica
- младши ентусиаст
- Мнения: 548
- Регистриран на: 2.04.2005
- Местоположение: София, Кърджали
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E21 320i, E21 315, E38 735i
Re: Проблем с карбуратор 1b2
Lenco написа:16 е разпръсквача на ускорителната помпа, работи при рязка промяна на натоварването, вижда се и на място.
41 е главния жигльор за гориво, а 48 смесва горивото му с въздуха.
Всички тези работят без значение дали е студен или загрял мотора.
Питайте ако има нещо, едно време и на другарката по карбуратори и казвах да пита, а тя ми отлепи двойка, че не съм и рисувал прост карбуратор, а аз минах на москвичов
Абе гледам си го като голям камък и това е... Ама ако имам време този уикенд пак ще го разджуркам
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани