Особености при реставрация на е21
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- mitkomalinov23
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530i
Особености при реставрация на е21
Здравейте,нов съм във форума,въпреки че от доста време чета темите.Голям фен съм на е21 и след доста проучване намерих една 316-ка.Купето и ДВГ-то са в добро състояние(с малко ръжда по праговете и пода).Бих искал да ви помоля за съвети,относно особеностите на модела и какво трябва да знам преди да се захвана с реставрацията.Гледам,че има много компетентни хора и всички съвети ще бъдат полезни От много години мечтая точно за този модел и сега имам достатъчно средства за подобно нещо.Всичките ми приятели казват,че съм луд и по-грозна кола не бих могъл да си купя ,но аз съм влюбен точно в тази й "грозота",в острите форми и злобния поглед.
П.С:Надявам се да не съм създал неудобство на модераторите,ако е така се извинявям
П.С:Надявам се да не съм създал неудобство на модераторите,ако е така се извинявям
- 325_TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 375
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: Чирпан/Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 120L/E28
- Мечтае да кара: E24
- Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic
Re: Особености при реставрация на е21
Не ги слушай "хората", да си карат зализаните пластмаси.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.
- ZARAZA
- младши ентусиаст
- Мнения: 385
- Регистриран на: 13.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Е21..Е28 и Е46
- Мечтае да кара: лагерна количка
Re: Особености при реставрация на е21
От малкият опит който имам до сега с две акули ти казвам филмът няма край.Ама пък приключението си заслужава стига да знаеш какво точно искаш да се случи с колата .
добре дошъл и успех
добре дошъл и успех
- BRAAT
- младши ентусиаст
- Мнения: 406
- Регистриран на: 1.11.2008
- Местоположение: Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: мноого черно Е28
Re: Особености при реставрация на е21
Напълно подкрепям горното мнение на ZARAZA.
Успех и слагай снимков материал
Успех и слагай снимков материал
SHARK-а му е майката!!!
- Lenco
- Старши скрапер
- Мнения: 2701
- Регистриран на: 16.04.2008
- Местоположение: Бургас и малко в София
- Пол: Мъж
- Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
- Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
- Детайли за колата: Powered by M43b19
Re: Особености при реставрация на е21
Питай ако те интересува нещо конкретно, аз нямам много опит, но ще помагам...
Сигурен ли си, че ръждата е само по пода и праговете, и че е малко?
Сигурен ли си, че ръждата е само по пода и праговете, и че е малко?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Особености при реставрация на е21
И аз със скромния си двуседмичен опит от както имам акула мога да кажа, че чувството е уникално да притежаваш такава машина.
Особено в случайте когато трябва да оправяш поразии нанесени от времето и предишни собственици
Акулите имат невероятно присъствие на пътя, а и имат способността като всяко БМВ да слагат усмивка на лицето в момента в който ги подкараш - независимо в колко лошо настроение си.
Добре дошъл във филма
Особено в случайте когато трябва да оправяш поразии нанесени от времето и предишни собственици
Акулите имат невероятно присъствие на пътя, а и имат способността като всяко БМВ да слагат усмивка на лицето в момента в който ги подкараш - независимо в колко лошо настроение си.
Добре дошъл във филма
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- mitkomalinov23
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530i
Re: Особености при реставрация на е21
Благодаря Ви за отговорите! Имам няколко изпита тия дни и след това се захващам сериозно! Тогава ще кача снимки с подробности. А относно ръждата мисля,че не е много,но винаги може да има изненади
- alpina-ma6inata
- '2002' fanatic
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Особености при реставрация на е21
Добре дошъл
Разхвърляй колата по-сериозно, интериора вън и каквото се наложи друго. За съжаление историята познава такива подводни ями, че това е единствения начин да кажеш със сигурност колко ръжда има. За обработването ползвай само топ материали, нямаш право да жалиш пари там. С избора на тенекеджия мисля, че и господ не може да ти помогне вече. За всичко останало сме насреща.
Разхвърляй колата по-сериозно, интериора вън и каквото се наложи друго. За съжаление историята познава такива подводни ями, че това е единствения начин да кажеш със сигурност колко ръжда има. За обработването ползвай само топ материали, нямаш право да жалиш пари там. С избора на тенекеджия мисля, че и господ не може да ти помогне вече. За всичко останало сме насреща.
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- mitkomalinov23
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 22.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e60 530i
Re: Особености при реставрация на е21
Да ви споделя,че днес се отказах от тая 316-ка,която си бях избрал.Собственика и реши да ми "извива ръцете за цената" и прецених,че не си заслужава да давам много пари за тази кола.И без това искам по-голям двигател,а за парите,които ми искат ще намеря много по-хубава е21-чка.Така че,ако някой има оферта или знае нещо може да каже,че направо вече не мога да спя от мераци
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани