Особености при реставрация на е21

Класически модели - Е12/E21/E23/E24/Е28

Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.06.2014
Пол: Мъж
Кара: e60 530i

Особености при реставрация на е21

Мнение от mitkomalinov23 » 22 Юни 2014, 15:00

Здравейте,нов съм във форума,въпреки че от доста време чета темите.Голям фен съм на е21 и след доста проучване намерих една 316-ка.Купето и ДВГ-то са в добро състояние(с малко ръжда по праговете и пода).Бих искал да ви помоля за съвети,относно особеностите на модела и какво трябва да знам преди да се захвана с реставрацията.Гледам,че има много компетентни хора и всички съвети ще бъдат полезни :wave: От много години мечтая точно за този модел и сега имам достатъчно средства за подобно нещо.Всичките ми приятели казват,че съм луд и по-грозна кола не бих могъл да си купя :D ,но аз съм влюбен точно в тази й "грозота",в острите форми и злобния поглед. :D

П.С:Надявам се да не съм създал неудобство на модераторите,ако е така се извинявям

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 375
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: Чирпан/Бургас
Пол: Мъж
Кара: 120L/E28
Мечтае да кара: E24
Детайли за колата: 05.82 Balticblau metallic

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от 325_TDS » 22 Юни 2014, 22:45

Не ги слушай "хората", да си карат зализаните пластмаси.
Oo=00=oO Roses are red, violets are blue, I love my bimmer more than you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 385
Регистриран на: 13.02.2008
Пол: Мъж
Кара: Е21..Е28 и Е46
Мечтае да кара: лагерна количка

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от ZARAZA » 23 Юни 2014, 5:42

От малкият опит който имам до сега с две акули ти казвам филмът няма край.Ама пък приключението си заслужава стига да знаеш какво точно искаш да се случи с колата .

добре дошъл и успех :driving:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 406
Регистриран на: 1.11.2008
Местоположение: Асеновград
Пол: Мъж
Кара: мноого черно Е28

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от BRAAT » 23 Юни 2014, 21:00

Напълно подкрепям горното мнение на ZARAZA.
Успех и слагай снимков материал :)
SHARK-а му е майката!!!

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2701
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от Lenco » 23 Юни 2014, 21:16

Питай ако те интересува нещо конкретно, аз нямам много опит, но ще помагам...
Сигурен ли си, че ръждата е само по пода и праговете, и че е малко?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2807
Регистриран на: 20.03.2009
Местоположение: New Village Customs
Кара: 332mxi

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от ogata » 23 Юни 2014, 21:21

И аз със скромния си двуседмичен опит от както имам акула мога да кажа, че чувството е уникално да притежаваш такава машина.
Особено в случайте когато трябва да оправяш поразии нанесени от времето и предишни собственици :mhihi:

Акулите имат невероятно присъствие на пътя, а и имат способността като всяко БМВ да слагат усмивка на лицето в момента в който ги подкараш - независимо в колко лошо настроение си. :)

Добре дошъл във филма :mhihi:
ИзображениеИзображение
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.06.2014
Пол: Мъж
Кара: e60 530i

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от mitkomalinov23 » 23 Юни 2014, 22:58

Благодаря Ви за отговорите! Имам няколко изпита тия дни и след това се захващам сериозно! Тогава ще кача снимки с подробности. А относно ръждата мисля,че не е много,но винаги може да има изненади :D

'2002' fanatic
'2002' fanatic
Аватар
Мнения: 3722
Регистриран на: 2.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от alpina-ma6inata » 23 Юни 2014, 23:08

Добре дошъл :)

Разхвърляй колата по-сериозно, интериора вън и каквото се наложи друго. За съжаление историята познава такива подводни ями, че това е единствения начин да кажеш със сигурност колко ръжда има. За обработването ползвай само топ материали, нямаш право да жалиш пари там. С избора на тенекеджия мисля, че и господ не може да ти помогне вече. :mhihi: За всичко останало сме насреща. :wave:
'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 22.06.2014
Пол: Мъж
Кара: e60 530i

Re: Особености при реставрация на е21

Мнение от mitkomalinov23 » 25 Юни 2014, 17:09

Да ви споделя,че днес се отказах от тая 316-ка,която си бях избрал.Собственика и реши да ми "извива ръцете за цената" и прецених,че не си заслужава да давам много пари за тази кола.И без това искам по-голям двигател,а за парите,които ми искат ще намеря много по-хубава е21-чка.Така че,ако някой има оферта или знае нещо може да каже,че направо вече не мога да спя от мераци :D :help:

Назад към Shark Sector

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook