Към Е21 пристрастените?
Модератори: alpina-ma6inata, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
Към Е21 пристрастените?
абе харесах си една Е21-ца и мислим с едно приятелче да си я вземем да си правим свинщини с нея.
до момента колата съм я виждал един единствен път около 2 часа през нощта и това което знам за нея е че май е 316-ка, червена е купето няма сериозни поражения от времето и няма грам амортесьори
а... гледам я че се движи на всичкото от горе
тия дни ако имам време ще се свържа с човека да я видим и да се пазарим
кажете какво да гледам по колата какви са и силните - слабите места
то е ясно че ще има мноооого правене по нея ама въпроса е колко?
който е наясно нека се изкаже благодарен съм
до момента колата съм я виждал един единствен път около 2 часа през нощта и това което знам за нея е че май е 316-ка, червена е купето няма сериозни поражения от времето и няма грам амортесьори
а... гледам я че се движи на всичкото от горе
тия дни ако имам време ще се свържа с човека да я видим и да се пазарим
кажете какво да гледам по колата какви са и силните - слабите места
то е ясно че ще има мноооого правене по нея ама въпроса е колко?
който е наясно нека се изкаже благодарен съм
Приятел, вече има такъв форум, наречен Е21
И не правете свинщини с нея
Все пак това е БМВ - покажи уважение към марката
И не правете свинщини с нея
Все пак това е БМВ - покажи уважение към марката
Последна промяна rado_rf на 24 Сеп 2003, 11:26, променена общо 1 път
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Погледни из форума "други модели" там някаде Роската беше описал всички проблеми при Е21
А аз мога да ти кажа че около тапите на пода има ражда ама тва не е страшно. Значи на почти всички по стари бмв-та там има ражда.
Поздравления за избора (Е21)
А аз мога да ти кажа че около тапите на пода има ражда ама тва не е страшно. Значи на почти всички по стари бмв-та там има ражда.
Поздравления за избора (Е21)
rado_rf написа:Приятел, вече има такъв форум, наречен Е21
И не правете свинщини с нея
Все пак това е БМВ - покажи уважение към марката
Ей верно че има такъв форум бе ама кой да види
моля в такъв случай модераторите да я преместят на необходимото място съжалявам за неудобството!!!
респект към марката - задължителен!!!
свинщините - неизбежни!!!
хахаааа ето ме бе :):)
май ще стане работата с баба-грозотия(Е21-цата) :):)
сериозно съм се навил да я взема :):):)
Вайпър ще си направим Crash team E21 откаченяци :)
даже вече съм замислил как ще изглежда - черна с некви джанти
и най-вече под капака смятам да раздразня сериозно звяра - та да реве много :):)
май ще стане работата с баба-грозотия(Е21-цата) :):)
сериозно съм се навил да я взема :):):)
Вайпър ще си направим Crash team E21 откаченяци :)
даже вече съм замислил как ще изглежда - черна с некви джанти
и най-вече под капака смятам да раздразня сериозно звяра - та да реве много :):)
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
нали и аз търся и гледам за Е21-та ето моите скромни наблюдения:
най-важното за Е21 е да не е безнадеждно изгнила на важни носещи части.най-често гният по праговете,отпред като отвориш капака има един ръб на калника и в самия багажник.отделно бумбетата отзад са често място за ръжда,която май е основен проблеми при този модел.инче за техниката - тя е почти същата(за двигатели говорим),като при е30 с малки разлики в лапи на захващане на двигателя например-но важното е,че части има.окачването е другата тема-поне според мен ако0 не е 323 с дискове отзад и напречни стабилизатори е кофти,но всеки сам си решава.понякога се случва да има разтегнат тампон на скоростна кутия и предавките да с еразхождат из цялото купе-неприятното в случая е,че задна много с едоближава до първа и изчезва специфичното съпротивление при вкарването й-лесно се бърка.аз лично досега съм попадал само на един такъв екземпляр и като че ли това са изключенията.
по ранните модели 316 са си 1.6,от 80-та нагоре са 1.8 с карбуратор(съшия мотор,но с инжекция се води 318i).хубавото(според мен) на тези по-късни модели са външните огледала,които вече са две и са пластмасовис цвета на колата.поначало повечето май са и с ел.задвижване(само левия обаче,десния е ръчен).
Гумите-растоянието на болтовете е същото като на е30,което позволява много голям избор на джанти-принципно вървят с стандартни 13-цолови стоманени джанти или класическите 13-цолови лети с много спици.но както казах-без проблем стават и 14-ските от е30,на Бавареца е дори с 15-цола и няма проблем.
Като цяло това е една от най-изродките коли,която ако се докара до добър техничекси вид ще ти носи смао радост и то може би повеече от е36-цата
най-важното за Е21 е да не е безнадеждно изгнила на важни носещи части.най-често гният по праговете,отпред като отвориш капака има един ръб на калника и в самия багажник.отделно бумбетата отзад са често място за ръжда,която май е основен проблеми при този модел.инче за техниката - тя е почти същата(за двигатели говорим),като при е30 с малки разлики в лапи на захващане на двигателя например-но важното е,че части има.окачването е другата тема-поне според мен ако0 не е 323 с дискове отзад и напречни стабилизатори е кофти,но всеки сам си решава.понякога се случва да има разтегнат тампон на скоростна кутия и предавките да с еразхождат из цялото купе-неприятното в случая е,че задна много с едоближава до първа и изчезва специфичното съпротивление при вкарването й-лесно се бърка.аз лично досега съм попадал само на един такъв екземпляр и като че ли това са изключенията.
по ранните модели 316 са си 1.6,от 80-та нагоре са 1.8 с карбуратор(съшия мотор,но с инжекция се води 318i).хубавото(според мен) на тези по-късни модели са външните огледала,които вече са две и са пластмасовис цвета на колата.поначало повечето май са и с ел.задвижване(само левия обаче,десния е ръчен).
Гумите-растоянието на болтовете е същото като на е30,което позволява много голям избор на джанти-принципно вървят с стандартни 13-цолови стоманени джанти или класическите 13-цолови лети с много спици.но както казах-без проблем стават и 14-ските от е30,на Бавареца е дори с 15-цола и няма проблем.
Като цяло това е една от най-изродките коли,която ако се докара до добър техничекси вид ще ти носи смао радост и то може би повеече от е36-цата
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
Прав си адаш изродско автомобилче, което до скоро не ми правеше никакво впечатление, но колкото повече се вглеждам толкова повече започва да ме изненадва с вида си
Така че смятам в скоро време да се сдобия с това зверче живот и здраве ще се врътнем по софийските улици с него.
Като я видя тази ще ви споделя впечатления да си кажете и вие мнението по въпроса :)
Така че смятам в скоро време да се сдобия с това зверче живот и здраве ще се врътнем по софийските улици с него.
Като я видя тази ще ви споделя впечатления да си кажете и вие мнението по въпроса :)
- ati
- Акулчо Костенурков Нинджов
- Мнения: 4664
- Регистриран на: 7.08.2002
- Местоположение: The city of Angels;)
M_Kuzev написа:...а ако е с М10B20... нещо страшно е... Е21
мдааааа
въпреки,че не съм фен на М10(по-скоро на 4-цилиндровите двигатели) съм склонен да се съглася и то с двата палеца нагоре
това е изродкси автомобил,пък може а мине и за 315
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани