? за Ямаха Вмакс
Модератор: Общи модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
? за Ямаха Вмакс
гледам че има доста мотористи сред нас и затова предпочетох тука да питам (щото си ви знам )
в общи линии се влюбих в тая моторетка обаче нямам нито един познат с такъв
а много ми се иска да седна на него дори без да го карам
да поговоря с някой който има такъв
за такъв става дума http://video.google.com/videoplay?docid ... 8515658752
не за този
http://www.youtube.com/watch?v=TyUtKtIp8Uo
п.п. мисля че бих си спал с него

в общи линии се влюбих в тая моторетка обаче нямам нито един познат с такъв
а много ми се иска да седна на него дори без да го карам
да поговоря с някой който има такъв
за такъв става дума http://video.google.com/videoplay?docid ... 8515658752
не за този
http://www.youtube.com/watch?v=TyUtKtIp8Uo
п.п. мисля че бих си спал с него

- BMW_RIDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 30.03.2009
- Местоположение: U gorata
- Пол: Мъж
- Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
- Мечтае да кара: "samodelna" kola
Re: ? за Ямаха Вмакс
speedmaster написа:гледам че има доста мотористи сред нас и затова предпочетох тука да питам (щото си ви знам )
в общи линии се влюбих в тая моторетка обаче нямам нито един познат с такъв
а много ми се иска да седна на него дори без да го карам
да поговоря с някой който има такъв
за такъв става дума http://video.google.com/videoplay?docid ... 8515658752
не за този
http://www.youtube.com/watch?v=TyUtKtIp8Uo
п.п. мисля че бих си спал с него
Дам страхотна моторетка е колега, виждал съм по софия няколко но въобще не е разпространен той и като цяло мотора е такъв малко като скъпите коли ферарита и т.н. ограничени серий с за определен тип карачи, и е скъпичък. Може би ако се поразтърсиш ще намериш стария модел но както ти казвам не са евтини особено за мотор който дизайна не е променян и почти не е подобряван технически над 30 год. Незнам дали си струва.
Иначе от новия Vmax и аз немога да спя, но в Европа се копуват само с резервация и за България са били отредени само 2, много са се натискали и са отпуснали 3ти така, че дори и да имаш 20 000 евро което си е доста за мотор неможе просто да идеш да си го купиш. Пък и моят приятел дето работи в Ямаха каза, че не бил особено впечатлен от него и не би трябвало да стува толкова, но той е с едни такива вкусове

фабрично.

Да споделя и аз каквото съм видял!
Мой приятел притежаваше такъв мотор близо 6 месеца и да кажа това е една адска машина.
Въпреки това,че беше набор 91,ако това въобще има значение мотора беше уникат във всяко 1 отношение!
Дойде от Япония ли,Китай ли несъм 100% сигурен.
Цената беше 6к лв.
За круйзър е доста бърз и маневрен,но имай на в предвид и доста тежък.5 души го сваляхме от ремаркето като го докараха.
Инак да кажеш,че върви е меко казано.
Има някакви клапи,ако помня правилно който се отварят на 8к оборота и става мармалад.Ако преди това ускорението ти е малко то о 8к нагоре идва компенсацията.
Инак от към части немога да кажа ценово как са нещата,но относно тунинг към него има доста неща който могат да го направят строго индивидуален за теб мотор.
Аз бих го закупил при първата отдала ми се възможност,но това си е мое мнение!
Но прочети в нета и виж за какво иде на реч.
А относно новия то

Мой приятел притежаваше такъв мотор близо 6 месеца и да кажа това е една адска машина.
Въпреки това,че беше набор 91,ако това въобще има значение мотора беше уникат във всяко 1 отношение!
Дойде от Япония ли,Китай ли несъм 100% сигурен.
Цената беше 6к лв.
За круйзър е доста бърз и маневрен,но имай на в предвид и доста тежък.5 души го сваляхме от ремаркето като го докараха.

Инак да кажеш,че върви е меко казано.
Има някакви клапи,ако помня правилно който се отварят на 8к оборота и става мармалад.Ако преди това ускорението ти е малко то о 8к нагоре идва компенсацията.
Инак от към части немога да кажа ценово как са нещата,но относно тунинг към него има доста неща който могат да го направят строго индивидуален за теб мотор.
Аз бих го закупил при първата отдала ми се възможност,но това си е мое мнение!
Но прочети в нета и виж за какво иде на реч.
А относно новия то


"стария" в-макс го имах 4 години преди.. много години.
върви. примитивно окачване, баланс и спирачки, но двигателя беше фантастичен. от светофар до светофар трудно можеше (дори и сега) някой да ми се опъне.
новия съм го карал с демонстрационна цел и ... не е толкова "извратен" колкото стария. всичко му е по-добро, но годината е 2009-та а не осемдесет и незнам си коя... има няколко мотори които са на нивото му, по-евтини са и дори субективно казано - изглеждат добре. пример - сузуки б-кинг... да не говориме че има "тунинговани" харлей шасита със с&с двигатели дето правят по 180 коня и 250+ нм въртящ момент и са по 100 кила по-леки...
моето лично мнение е че за да е новия вмакс това което беше стария като излезе едно време - трябва да е 250 коня.. а не 200.. ама...
върви. примитивно окачване, баланс и спирачки, но двигателя беше фантастичен. от светофар до светофар трудно можеше (дори и сега) някой да ми се опъне.
новия съм го карал с демонстрационна цел и ... не е толкова "извратен" колкото стария. всичко му е по-добро, но годината е 2009-та а не осемдесет и незнам си коя... има няколко мотори които са на нивото му, по-евтини са и дори субективно казано - изглеждат добре. пример - сузуки б-кинг... да не говориме че има "тунинговани" харлей шасита със с&с двигатели дето правят по 180 коня и 250+ нм въртящ момент и са по 100 кила по-леки...
моето лично мнение е че за да е новия вмакс това което беше стария като излезе едно време - трябва да е 250 коня.. а не 200.. ама...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- speedmaster
- "Баба Яга" Склад
-
- Мнения: 1161
- Регистриран на: 22.10.2003
- Местоположение: софия
начи да уточня че тъкмо за стария става дума
все пак аз съм ретро фен
просто има нещо ужасно в тоя мотор което ме привлича адски
обаче чета все някакви отрицателни мнения за него
"спирал като тухла" "возел като трактор" "положението е караш и гледаш за бензиностанция"
и бил страшно неудобен за дълъг път
не знам обаче до колко са верни тези твърдения

все пак аз съм ретро фен
просто има нещо ужасно в тоя мотор което ме привлича адски
обаче чета все някакви отрицателни мнения за него
"спирал като тухла" "возел като трактор" "положението е караш и гледаш за бензиностанция"
и бил страшно неудобен за дълъг път
не знам обаче до колко са верни тези твърдения
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
В общи линии, той е мислен за драг, а не за "лигавщини" като возене
Това е шега, ама си е доста вярно! Труден е за каране и неподходящ за неопитен моторист. Има огромен въртящ момент и къса база, лоша комбинация за по неопитен водач. Техническите характеристики можеш да ги намериш лесно в нета.
Има и едни други интересни Ямахи, МТ01, Булдог. Загледай ги и тях!
Аз съм фен на марката, както се вижда и от аватара ми, карам Т Мах. За момента съм тотално влюбен в него, по-натам мисля да мина на МТ01 (да съм жив и здрав)!

Има и едни други интересни Ямахи, МТ01, Булдог. Загледай ги и тях!
Аз съм фен на марката, както се вижда и от аватара ми, карам Т Мах. За момента съм тотално влюбен в него, по-натам мисля да мина на МТ01 (да съм жив и здрав)!
- nakoone
- ентусиаст
-
- Мнения: 1237
- Регистриран на: 20.05.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Touring
DjFace написа:..........Труден е за каране и неподходящ за неопитен моторист. Има огромен въртящ момент и къса база, лоша комбинация за по неопитен водач.
+1.Имам един приятел който има такъв.
Невероятно красив и мощен мотор,върти гуми по 100м.На един сезон и гумата отива.
Не мога да се съглася че е неудобен за каране,даже прекалено удобен-въпрос на вкус.
Идва един момент в който свикваш с мощността и изкаш нещо по-голямо.

8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани