Mercedes E420 CDI

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Mercedes E420 CDI

Мнение от ngc7052 » 27 Май 2005, 16:00

Имаше преди една тема за това кой е най-бързият дизел и мисля че има развитие...новият дизел на мерцедес е доста сериозен!E420CDI май ще се окаже по-бързо и от 535d и от 745d... :help: 6.1секунди от 0 до 100 и 5.4секунди от 60 до 120 е наистина сериозно постижение
http://www.germancarfans.com/news.cfm/n ... 050518.006
Естествено се надявам нещата да не се задържат така дълго време...я 545d ,я някое 540d :twisted: :twisted: :twisted:
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 673
Регистриран на: 10.04.2004
Местоположение: Cambridge

Мнение от ngc7052 » 27 Май 2005, 16:17

Май съм объркал заглавието!Сега виждам че е излязло и ново Audi A8 4.2CDI 326 коня...тоя звяр е по-бърз и от мерцедеса-5.9сек 0-100км/ч...Абе въобще конкуренцията не спи!
But does a human form display to those who dwell in realms of day

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 27 Май 2005, 17:52

Audi-то е TDI - запазена марка демек. Тия от GermanCarFans са мега преписвачи - докато не видя данни в офицялен сайт не вярвам на нищо написано. Те се счупиха да се надпреварват по сайтовете: един пише 315 коня, друг 380 и нещо, сега пък 326 коня... от пръстите си ги измукват!

Проблема е че каквото и да правиш за да си първия искрал нещо на пазара ако се окаже наистина маняшко - идва Мерцедес и те премачква! Пример: излезе убийствен 535d, Мерцедес се вкиснаха и искараха SLK 320 CDI с три-турбо + SL 400 CDI с повишена мощност.
Аз пък четох в немското АудиБилд за Е 300 CDI с каскадно пълнене и 315 коня и Е 400CDI с 354 коня.. Примерите не са един или два и не само при дизелите. Така че всички не-Мерцедес фенове сме обречени според мен...
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Мнение от Dimo » 27 Май 2005, 18:06

Мдаа тва за преписването си е 100% вярно и наистина ще почакаме за официялни данни,които си мисля, че ще бъдат доста различни от посочените, не че не е възможно да са по бързи от 535д-то.

А и все пак БМВ бяха първи с такава голяма мощност :P
Изображение

Е21 fanatic
Аватар
Мнения: 692
Регистриран на: 12.03.2005
Местоположение: София, Младост1

Мнение от Hastalavista » 27 Май 2005, 18:36

Дори и да е така, някога ако имам възможност за такава кола, тези няколко секунди няма да ме накарат да предам марката :!: :!: :!:
Изображение

Red Fanatic
Аватар
Мнения: 1034
Регистриран на: 11.04.2005
Местоположение: Русе, София и Казанлък
Пол: Мъж
Кара: Е34 М50B20
Мечтае да кара: Е34 M5, E30 M3
Детайли за колата: 209 LIMITED SLIP DIFFERENTIAL (25%)
210 ANTI-BLOCKIER-SYSTEM ( ABS )
216 SERVOTRONIC
220 SELF-LEVELING SUSPENSION
288 LT/ALY WHEELS
302 ALARM SYSTEM
320 MODEL DESIGNATION, DELETION
339 SATIN CHROME
401 SLIDING/VENT ROOF, ELECTRIC
411 WINDOW LIFTS, ELECTRIC
423 FLOOR MATS, VELOUR
430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE
498 HEADRESTS IN REAR, MECHANIC. ADJUSTABLE
500 HEADLIGHT WASHER SYS/INTENSIVE CLEANING
520 FOGLIGHTS
529 MICRO FILTER
556 EXTERIOR TEMPERATURE DISPLAY
560 CO-PILOTS IN RR COMPARTMENT
562 MAP READING LIGHT
571 BOOSTED POWER SUPPLY
676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM
687 RADIO PREPARATION
708 M-SPORT LEATHER STEERING WHEEL II
814 ITALY VERSION
855 LANGUAGE VERSION ITALIAN
899 EXPORT-FAHRZEUG

Мнение от BoLiViV » 27 Май 2005, 18:40

Щом не е БМВ и най-барз да е на света не ме интересува!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 27 Май 2005, 18:50

Важното е че за момента 535д налива ЧАЙ с ГОЛЕМИ дози на Мергела 400ЦДИ :twisted:
НО има едно ГОЛЯМО питане :!: СЛЕД като Е400цди заема НЕ повече от 5 % пазарен дял в моторната гама на Е-клас КОЙ ще си купи ПО-БЪРЗИЯ и СКЪП съответно Е420ЦДИ :roll: :roll:
Друг пример за копиране на БМВ- АУДИ с новия РС4 :arrow:
ЗАЩО преминаха на 4,2 атмосферен а не като преди торбалан.
Май пак ги излъгахме :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 27 Май 2005, 19:24

pAbLo написа:ЗАЩО преминаха на 4,2 атмосферен а не като преди торбалан.
Май пак ги излъгахме :mhihi:


РАЗКОНСПИРИРА НИ! Мухахахахаха :mhihi:
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 29.05.2003

Мнение от deliveryman » 27 Май 2005, 19:46

pAbLo написа:Друг пример за копиране на БМВ- АУДИ с новия РС4:
ЗАЩО преминаха на 4,2 атмосферен а не като преди торбалан.
Май пак ги излъгахме :mhihi:


Защото са тъпи копелета..... :bcry:


Аватар
Мнения: 1452
Регистриран на: 11.06.2002
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кво ли не...

Мнение от Nasti » 27 Май 2005, 20:16

pAbLo написа:Важното е че за момента 535д налива ЧАЙ с ГОЛЕМИ дози на Мергела 400ЦДИ :twisted:
НО има едно ГОЛЯМО питане :!: СЛЕД като Е400цди заема НЕ повече от 5 % пазарен дял в моторната гама на Е-клас КОЙ ще си купи ПО-БЪРЗИЯ и СКЪП съответно Е420ЦДИ :roll: :roll:
Друг пример за копиране на БМВ- АУДИ с новия РС4 :arrow:
ЗАЩО преминаха на 4,2 атмосферен а не като преди торбалан.
Май пак ги излъгахме :mhihi:


E400CDI е доста скъпа и честно да ти кажа след личен допир с нея НЕВЕРОЯТНА МАШИНА (ВЪПРЕКИ ЧЕ СМЕ СРЕД БМВ-СТИ, КОЕТО СИ Е, СИ Е - НАЛИ ТАКА?)
Автомобила не е по джоба на всеки, това е причината Е220CDI да е фаворит сред тези на пътя, това не значи че няма кой да си купи 420-ска, замисли се и над това че във всяка една фирма, било то МБ, БМВ, Ауди имат такава база от маркетинг специалисти и мениджъри, че аз и ти едва ли сме хората които да разсъждават над въпроса има ли кой да си купи мерцедес 300 и кусур коня дизел...

Относно Ауди и копирането от БМВ, незнам защо тук се е загнездила една такава идея че Ауди върви по стъпките на БМВ, да със сигурност има неща които се повтарят, но в никакъв случай това не е защото в БМВ за най-големите мозъци а в другата компания седи някой на заплата и вика ееееей, вижте тия кво направиха, ние го правим същото и сме в бизнеса... специално за 4.2 ако се поразровиш малко ще видиш че това е мотор, който в инглощат разботят 15г. и явно се чустват готови да го качат на бегачка
Предпочитам да сера на метеното, отколкото да мета насраното...

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 27 Май 2005, 20:27

Автора е леко пристрастен гей, но информацията си заслужава. Пак е от Тунинг форума на Най-големия дразнител Мастера.

Код: Избери целия код
До скоро една от наи-мощните дизеларки (сериини говориме)беше Бмв 535 с 272 коня и 3 литра и 2 компресора  ето малко за дизела които прави 0-100 за 5.3 Мерцедес показа класа и в дизела
SLK V6 Triturbo вдига сто км за 5,3 сек

Когато преди около година БМВ и Опел представиха дизеловите си двигатели от ново поколение, всички специалисти ги обявиха за поредния пирон в ковчега на бензиновия мотор. Това бе и хвърлена ръкавица към Мерцедес, компанията, създала първия дизелов автомобил през 1936 г. Оттогава вървят и споровете за и против моторите от този вид.
Дизеловият двигател е изключително икономичен, но има и ред недостатъци. Единият е, че не може да достига високи обороти. Така единственият начин за постигане на достатъчна мощност без драстично увеличаване на размерите на мотора е турбокомпресорът. Колкото по-голям е той, толкова по-силен е ефектът. Но пък и толкова по бавно реагира. БМВ и Опел конструираха системи, които използват два различни компресора - малък и голям. Данните на двигателите им говорят сами за себе си. Моторът на баварците достига 272 к. с. при едва 3-литров обем, а този на Опел -212 к. с. при обем от 1,9 л. Тук обаче обезателно сме длъжни да споменем, че баварският мотор вече се произвежда серийно, докато този на Опел все още очаква пазарната си реализация.
Наблюдавайки този процес Мерцедес не можеше да остане равнодушен. Съвсем наскоро щутгартската компания представи своя отговор. А той е просто потресаващ! За да демонстрира потенциала и бъдещето на двигателя на Рудолф Дизел, фирмата монтира двете си нови творения в спортни открити автомобили. Това са роудстърите SLK V6 Triturbo и SL V8 Biturbo. Динамичните качества на двата мотора са феноменални. Те задължават да замълчав всички критици, които упорито твърдят, че модерните дизелови двигатели са "нафтови печки".
От няколко години насам дизеловите мотори се сдобиха с филтри за сажди. Така автоматично постигнаха заложените в еконормата ЕВРО 4 параметри на вредните вещества в изгорелите газове. Благодарение на еволюцията на електрониката стана възможна съвременната реализация на системите "комън рейл" и "помпа-дюза", които като идея не са новост. Последните творения на Мерцедес са поредното доказателство за огромния потенциал на дизеловите машини.
Според специалистите, които са имали честта да управляват новите дизелови мерцедеси, те звучат някак по-ниско и глухо от бензиновите и с доста нехарактерен за спортни автомобили звук. 6-цилиндровият мотор е оборудван с цели три турбокомпресора, достига максимална мощност от 286 к. с. при едва 4000 об./мин и има работен обем от 3,2 л. По-големият му събрат разполага с осем цилиндъра, два турбокомпресора, 315 к. с. и огромен въртящ момент от 730 нютонметра. В първия случай два малки компресора са поставени от двете страни на двата реда, а големият компресор, на който се дължи и огромната мощност, е разположен в средата между двата реда цилиндри. Благодарение на този феноменален агрегат Мерцедес SLK Triturbo достига скорост от 100 км/ч за едва 5,3 сек. Максималната скорост и на двата автомобила е ограничена до 250 км/ч. За сравнение - бензиновият Мерцедес SLK 350, който има сходни с дизеловата версия данни изразходва средно 10,6 бензин срещу далеч по скромните 7,5 литра нафта при дизела. Засега от Мерцедес се въздържат от точни прогнози кога този мотор ще се появи на пазара. С това те наливат вода в мелницата на БМВ, чийто мотор обира овациите и вече от доста месеци може де бъде открит под капака на серийния БМВ 535 d.
Първите мотори от този тип при Мерцедес едва ли ще бъдат точно в тези серийни роудстъри. Засега това е само демонстрация. Когато това се случи с тях, най-вероятно като начало ще се сдобият Е и S класата.
Инж. Георги Колев
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 409
Регистриран на: 29.12.2002
Местоположение: София

Мнение от Wizi » 27 Май 2005, 20:41

Като е толкова мозък да беше казал, че двигател с каскадното пълнене има още преди 18 години на един автомобил оставил МЕГА дебела следа в цялото автомобилостроене.

... а като имаш принципа на работа дали след това Мерцедес или Дачия ще направи дизелов двигател с 3 или 5 жужела - big deal!
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
Изображение

Sooooo many times
Аватар
Мнения: 2750
Регистриран на: 25.03.2003
Местоположение: Майна сити

Мнение от pAbLo » 28 Май 2005, 12:39

Nasti :arrow: Което си е така :arrow: ТАКА СИ Е :!:
След като го правят са преценили че има и пазар за него.
НАЛИ ;)
Аз не съм се мятал в такива лъскави каручки и не мога да кажа лично за какво става дума така че :uups:

ех Порше 959.........
ех мечти......
ех Мокри сънища......
ех аромат на НАФТА :mhihi: :mhihi:

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook