Най-мощният двигател който БМВ са произвеждали?
Модератор: Общи модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Ебаси....кола 2400к.с. и то 1944г
----е немам кво да кажа.....както казва vicho:е кажете ми да не си купа БМВ после де








Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Май не дочитам 

Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- F-14
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 698
- Регистриран на: 13.04.2005
- Местоположение: Wherever I may roam...
днес ако намеря време ще ви пусна подобна закачка за друг техен мотор- също феноменален...
Това чудо - 801- е слагано на самолети не на коли.
14 цилиндрова двойна звезда.Имали са проблеми с втория ред цилиндри с въздушно охлаждане и го подменили с водно.После сложили вода-метанол сместта,после нитро системата...че накрая суперчарджър...
2400 коньовия някой източници твърдят че този мотор не е пускан серийно,други че е пускан,трети,че изобщо не е слизал от чертожната дъска.
но както вече казах 2200 коня се е слагал на небезизвестния Focke-Wulf 190 в по късните му версии.Преди на D версията да го заменят с Jumo с по малък мотор с по-голяма мощност,като накрая стигнат до вариант с мотор Даймлер-Бенц ,останал само проект заради края на войната.
Ето ви снимка на клапан от 801...който от вас е виждал клапан от по обикновен мотор ще усети разликата:

Това чудо - 801- е слагано на самолети не на коли.
14 цилиндрова двойна звезда.Имали са проблеми с втория ред цилиндри с въздушно охлаждане и го подменили с водно.После сложили вода-метанол сместта,после нитро системата...че накрая суперчарджър...
2400 коньовия някой източници твърдят че този мотор не е пускан серийно,други че е пускан,трети,че изобщо не е слизал от чертожната дъска.
но както вече казах 2200 коня се е слагал на небезизвестния Focke-Wulf 190 в по късните му версии.Преди на D версията да го заменят с Jumo с по малък мотор с по-голяма мощност,като накрая стигнат до вариант с мотор Даймлер-Бенц ,останал само проект заради края на войната.
Ето ви снимка на клапан от 801...който от вас е виждал клапан от по обикновен мотор ще усети разликата:

- moto
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 21.02.2004
- Местоположение: у селото...
- Пол: Мъж
- Кара: скутЕрЕ!
- Мечтае да кара: Перлини :))))
Ха сега да видим кой ще си направи ключодържател от това клапанище



Знаеш ли какво е мотор????ПОинтересувай се и следващаия път като излезеш с колата гледай в страничните си огледала-СПАСЯВАТ ЖИВОТИ!!!!
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
С това можеш да си счукаш чесън 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- XaMaB
- ентусиаст
-
- Мнения: 1070
- Регистриран на: 20.01.2005
- Местоположение: у вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: мел
- Мечтае да кара: танк
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани