К26 и К26

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

К26 и К26

Мнение от KUMHO » 18 Ное 2009, 12:12

Изкочи ми една турбинка К26 от Фиат Крома 2.5 ТД,та се чудя дали да я взимам,и голяма ли е разликата с К26 от Ауди-тата бензиновите.Какво налягане (коне) може да прави тая от дизела...общо взето дя я взима или не.

Става въпрос за 1.8ис.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: К26 и К26

Мнение от AGD » 19 Ное 2009, 1:05

Нещо ти подминават темата специалистите. Засега ще трябва да минеш с моето аматьорско мнение, пък като решат да ме оплюят, все ще получиш някой смислен отговор :)
Не знам дали има разлика между двете споменати от теб турбини, въпреки еднаквата им модификация, но доколкото ми е известно на турбините за дизеловите мотори не им се налага да са толкова устойчиви на високи температури колкото тези на бензиновите, поради по-ниската температура на отработените газове. Също така мисля че имат и разлика в масата и/или геометрията на турбината и компресора поради различното количество и налягане на отработените газове в двата мотора.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: К26 и К26

Мнение от KUMHO » 19 Ное 2009, 9:36

AGD написа:Нещо ти подминават темата специалистите. Засега ще трябва да минеш с моето аматьорско мнение, пък като решат да ме оплюят, все ще получиш някой смислен отговор :)
Не знам дали има разлика между двете споменати от теб турбини, въпреки еднаквата им модификация, но доколкото ми е известно на турбините за дизеловите мотори не им се налага да са толкова устойчиви на високи температури колкото тези на бензиновите, поради по-ниската температура на отработените газове. Също така мисля че имат и разлика в масата и/или геометрията на турбината и компресора поради различното количество и налягане на отработените газове в двата мотора.


Да това го знам,че е така.Но за все пак ме интересува дали за начало ще ми свърши работа.
Тя ако не може да издеяни едни 240-50 коня,хич да не я взимам.Та това ме интересува общо взето.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 9.07.2004
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: E39 528I
Мечтае да кара: ///Мъ 5

Re: К26 и К26

Мнение от KUMHO » 20 Ное 2009, 11:16

Май трябваше в "Тунинг" подфорума да я пусна та тема :help:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Re: К26 и К26

Мнение от AGD » 20 Ное 2009, 15:21

KUMHO написа:Май трябваше в "Тунинг" подфорума да я пусна та тема :help:

Мислех аз да ти пиша да помолиш някой мод да я премести.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook