Как да си измия двигателя ?
Модератор: Общи модератори
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
Аз моя си го измих сам с пароструйката в нас. Вярно не стана съвсем добре, но не съм ползвал препарати все пак. Казах си айде и направо мааах отгоре на всичко. След това, колата си запали като стой да гледай
Ако искате можем да се съберем някякви хора, да си вземем препарат. Ще седнем пред нас и ще си ги измием с въпросната пароструйка. Ще завием електрониките с найлончета и така... Хем по-чисто, хем по-лесно, хем по-весело. Мистар пропар 




- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
- Терзийски
-
поклонник на E36
-
- Мнения: 1631
- Регистриран на: 11.09.2003
- Местоположение: София, София, София, София, София, София, София, София, София, София:
- Пол: Мъж
- Кара: Mercedes, BMW, Subaro
Pin2 написа:BOBSI написа:Иво написа:![]()
![]()
Навсякъде пръскат ама дали ще запаля после ?
Ми аз като го мих моя нямаше проблем










абе стига идиотщини бе
как ще вкараш пароструйка
на 10 и повече бара в коша
и ше пръскаш аз неам толко
акъл за такава двигателна инквизиция
аз така си го мия:
Първо свиркам половин час
мелодийката на Мистър Пропър
и като се усетя че тоя чвор нема
да се появи покривам алтернатори и други
лесно-разваляеми части с найлон.
След това с лека струя от градински
маркуч го намокреям целия двигателен
отсек. После с обезмаслител къвто и да е
и после пак с маркуча и една гъба за
пластмасариите и всичко е ново и свети.
как ще вкараш пароструйка
на 10 и повече бара в коша
и ше пръскаш аз неам толко
акъл за такава двигателна инквизиция

аз така си го мия:
Първо свиркам половин час
мелодийката на Мистър Пропър
и като се усетя че тоя чвор нема
да се появи покривам алтернатори и други
лесно-разваляеми части с найлон.
След това с лека струя от градински
маркуч го намокреям целия двигателен
отсек. После с обезмаслител къвто и да е
и после пак с маркуча и една гъба за
пластмасариите и всичко е ново и свети.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Аз май в тая насока съм най-големия чубанин
Отивам на ОМВ-то с две монети от по 1 лв и му разказвам играта от пръскане... нема свещи, нема колектори, нема дюзи, нема алтернатори, абе само по алармата пръскам по малко и това е а по радиатора яко пръскам и то периодично щото от каране по магистралите по бързичко му се ебава майката от тея мухи
Какво да ви кажа мия го преди и след зимата, по някой път и по средата щото съгласете се не е много приятно да понечиш да си видиш хидравличната течност и да станеш целия на свиня
Поне тя тече иначе другата част от двигателя е само леко запрашена
Мия си много яко и кората под двигателя щото имам вече някаква мания за течове от радиатора
Иначе ботуши, греди, предния капак от вътре всичко се пръска с гореща вода щателно докато падне всичкия клес
след това влизам и въртя ключа
и паля аламинут всеедно не съм мил двигателя... така и работи
Аз понеже съм с М20 и съм с кабели за високо напражение към свещите това е много показно дали са тръгнали да си заминават... за това редовно го мия та да разбера кога кабелите са тръгнали да се здухват и да почвам да събирам пари за нови
а не да ме изненада зимата като пъпля на 5 цилиндъра
Според мен лично, наличието на влага по двигателя и безпроблемната работа е знак за изрядна ел.инсталация, кабели, връзки, куплунзи и прилежащите им гумени уптлътнения
Щом имам проблем след такова измиване следва да търся проблем който по късно във времето ще ми създава много главоболия
Дилян Пенчев

Отивам на ОМВ-то с две монети от по 1 лв и му разказвам играта от пръскане... нема свещи, нема колектори, нема дюзи, нема алтернатори, абе само по алармата пръскам по малко и това е а по радиатора яко пръскам и то периодично щото от каране по магистралите по бързичко му се ебава майката от тея мухи

Какво да ви кажа мия го преди и след зимата, по някой път и по средата щото съгласете се не е много приятно да понечиш да си видиш хидравличната течност и да станеш целия на свиня



Иначе ботуши, греди, предния капак от вътре всичко се пръска с гореща вода щателно докато падне всичкия клес





Според мен лично, наличието на влага по двигателя и безпроблемната работа е знак за изрядна ел.инсталация, кабели, връзки, куплунзи и прилежащите им гумени уптлътнения


Дилян Пенчев
21 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: jiksyn