Казус с покупка на 320-ка

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 06 Яну 2010, 14:35

bum_bum написа:Тракането ако е от ваноса или повдигачи нали се сещаш, че много лесно ще си дойдеш на парите на които ще си вземеш нормална 20-ка. Хубавото в случая е, че ще имаш ревизирана кола. Въпрос на преценка. Аз бих я взел ако има запазена линия, да не е няква клекнала и изтърбушена.


Не се сещам, щото си нямам и на идея дали е от него и даже да е от него колко ще струва :( Аз затова питам тука :|
Не съм механик, ама М50 не може ли да е и без ванУс, а при положение, че има не беше ли лесно премахването му или се лъжа жестоко? За повдигачите онзи ден съвсем случайно се натъкнах за един кит на ШРИК за трансфер от хидравлични към солидни май беше писано и беше към 200-300 евра. Бе най-сигурно довечера ще кача снимки и линка за ШРИК елиминатора да се добие представа за кочината :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12076
Регистриран на: 22.07.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: турбо бмв

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от bum_bum » 06 Яну 2010, 14:46

Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от VesoPesa » 06 Яну 2010, 14:51

Ваноса не е толкова болка, щото има ремонтни комплекти ;)


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 06 Яну 2010, 15:12

Еееее, вие хептен ма отказахте :confused:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2068
Регистриран на: 1.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от SummonedToDIe » 06 Яну 2010, 16:50

bum_bum написа:Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.

след 09.1992 всичките са с ванус :)


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 06 Яну 2010, 20:12

SummonedToDIe написа:
bum_bum написа:Има и без, но 94-та е малко вероятно да е такъв. Ако от сега мислиш за махането му с телоподаващото, ако не работи просто се откажи. И за повдигачите си в грешка, това не е пълния кит. Всичко необходимо за конверсията е около 700 евро но и там не е просто извади-сложи.

след 09.1992 всичките са с ванус :)


:ranting: :ranting: :ranting: :ranting: :ranting:

Мамито му и ванУс
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 06 Яну 2010, 20:18

Между другото:

Schrick Solid Lifter Conversion Kit (convert hydraulic lifters to solid lifters)

Applications: 1991 - 2005 (E36 E34 E46 Z3 MZ3)
One major hurdle for a track-only car is the limitation of the hydraulic valve lifters in the M50, S50-US, M52, S52-US, M52TU, and M54 engines. These effectively limit your revs to 7200-7300 RPM as the valves 'float' at higher revs, leading to piston-valve contact. By converting to a machined solid lifter, and upgrading other areas of the engine, you can configure the valve train to withstand high RPM running. Not only can you tune for more power, you can help prevent damage during a mild mechanical over-rev.

This kit gives kincludes the mechanical spacers to convert hydraulic lifter tappets to solid lifters (like that of the S54 engine). The lifter bucket remains in place with the Schrick solid tappet replacing the original. These work on all M50, M52, S50, S52 and M54 engines and were proven in normally aspirated as well as supercharged engines. These can be used with a variety of camshafts, provided your valvetrain setup allows for them.

Professional installation and setup is mandatory as these require complete assembly of the head, checking valve lash, then dis-assembly and machining of the Schrick tappet to spec. This kit includes enough spacers for 24 valves. We also carry individual parts, if you are looking for single pieces. This price is for a full set of 24.
Price: $279.84

:dunno:
Изображение

Денис-Белята!!!
Аватар
Мнения: 1634
Регистриран на: 3.11.2005

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от 00Cool » 06 Яну 2010, 23:58

тука да ме извинява колегата че му драскам в темата ма да отварям нова ....
тдо коя дата са е36 м50б25 без ванос и БОШ и до коя дата са м50б25с ванос с БОШ
и освен да дирим екуто как мога да позная кога електрониката на едно е36 м50б25 ванос(май м50б25 без ванос няма сименс ) БОШ или СИМЕНС .

още веднъж сори за офтопика
“All the power in the world won't make you fast at the Ring.“


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 07 Яну 2010, 13:34

Днеска ще ходим да го гледаме да видим какво му трака на животното.

Сега гледам елиминатори разни, ремонтни комплекти за ваноса. Май не е чак толкова голям проблем :dunno:
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 08 Яну 2010, 20:41

http://www.youtube.com/watch?v=2L6C9JvUvY0

Ей го тракането. А кажете ся топлинна хлабина ли е ванос ли е?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от VesoPesa » 08 Яну 2010, 22:38

тва на повдигачи ми бие на мене :roll:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от cod-cdbp » 08 Яну 2010, 23:59

VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене :roll:


и липса на масло или кофти масло
Изображение


Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 21.09.2007
Местоположение: по света и у вас
Кара: на изпарения
Мечтае да кара: Countach, Diablo, F40, 348, 355

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от xpl0d » 09 Яну 2010, 0:26

_65536_kb_sec_ написа:
VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене :roll:


и липса на масло или кофти масло


По-добре или по-зле от примерно ако беше проблем с ваноса?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Казус с покупка на 320-ка

Мнение от VesoPesa » 09 Яну 2010, 0:32

xpl0d написа:
_65536_kb_sec_ написа:
VesoPesa написа:тва на повдигачи ми бие на мене :roll:


и липса на масло или кофти масло


По-добре или по-зле от примерно ако беше проблем с ваноса?


Еми ако с друго масло се оправи, е по-добре, ако не се оправи, незнам дали е по-зле, но със сигурност не е по-добре ;)

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook