без коментар!

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: без коментар!

Мнение от nikoror » 24 Юли 2010, 18:39

alx написа: ето ви една на крис круз... за около $25к... някой от елементите са прерисувани 2-3 пъти за да се получи дълбочина, а други просто защото притежателя имаше друга визия в главата си ;)


малко извън темата, но това не е ли алуминиев биг блок с 600++ фут-паунда въртящ момент?! това с една задвижваща гума и (предполагам) под 500 кила на нея може ли да зацепи до 200?

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: без коментар!

Мнение от alx » 24 Юли 2010, 22:30

nikoror написа:
alx написа: ето ви една на крис круз... за около $25к... някой от елементите са прерисувани 2-3 пъти за да се получи дълбочина, а други просто защото притежателя имаше друга визия в главата си ;)


малко извън темата, но това не е ли алуминиев биг блок с 600++ фут-паунда въртящ момент?! това с една задвижваща гума и (предполагам) под 500 кила на нея може ли да зацепи до 200?


точно този е донован алуминиев блок престърган и със скосен колянов вал даващ обем от 606 кубика. двигателя дойде със "сертификат за раждане" показващ че мотора е направил 760 коня и 800 паунда въртящ момент при 6000 оборота червена линия на моторно дино. мерен е също като беше инсталиран в мотоциклета и даде 400 коня и 400 паунда при 3500 оборота... което е максимума на мотоциклетното дино. допълнително мотора е приготвен за 200 коня азот, но бутилката е само за украса и никога не е закачана защото... няма смисъл...

мотоциклета тежи 1270 паунда (този специално). задната гума е 300мм на 18" джанта с ширина 13". сцепление общо взето няма никъде на 1ва която свършва на 120 мили. на 2ра (мотора е с две предавки) се внимава защото е оувърдрайв и ако настъпиш там късаш съединителя. има един лаф "in first you play in second you pray" ;)
алекс
трабант 601с
разни други возила

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 645
Регистриран на: 30.03.2009
Местоположение: U gorata
Пол: Мъж
Кара: prascho, nervaka i redneckmobil
Мечтае да кара: "samodelna" kola

Re: без коментар!

Мнение от BMW_RIDER » 24 Юли 2010, 23:13

alx написа:
nikoror написа:
alx написа: ето ви една на крис круз... за около $25к... някой от елементите са прерисувани 2-3 пъти за да се получи дълбочина, а други просто защото притежателя имаше друга визия в главата си ;)


малко извън темата, но това не е ли алуминиев биг блок с 600++ фут-паунда въртящ момент?! това с една задвижваща гума и (предполагам) под 500 кила на нея може ли да зацепи до 200?


точно този е донован алуминиев блок престърган и със скосен колянов вал даващ обем от 606 кубика. двигателя дойде със "сертификат за раждане" показващ че мотора е направил 760 коня и 800 паунда въртящ момент при 6000 оборота червена линия на моторно дино. мерен е също като беше инсталиран в мотоциклета и даде 400 коня и 400 паунда при 3500 оборота... което е максимума на мотоциклетното дино. допълнително мотора е приготвен за 200 коня азот, но бутилката е само за украса и никога не е закачана защото... няма смисъл...

мотоциклета тежи 1270 паунда (този специално). задната гума е 300мм на 18" джанта с ширина 13". сцепление общо взето няма никъде на 1ва която свършва на 120 мили. на 2ра (мотора е с две предавки) се внимава защото е оувърдрайв и ако настъпиш там късаш съединителя. има един лаф "in first you play in second you pray" ;)


Хах ебаси добрия лаф. 606 кубични инча мисля, че имаше впредвид. Това са 10 литра двигател :shock: Верно са компактни пушродовете ама чак пък 10 литра двигател сложен на мотор.
When I'm on that bike, it's just me and God...And He better be holding on

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 25.06.2008
Местоположение: София/Houston

Re: без коментар!

Мнение от nikoror » 26 Юли 2010, 20:32

alx написа: "in first you play in second you pray" ;)

:shock:

a защо мотоциклетното дино е до 3500? (ограничено от към скорост?) иначе двигателя си работи до 6000 и в мотора, нали?

за бутилката нитро дори не смеех да питам :)

а някакви примерни времена 0-200 и 1/4 миля (предполагам тук умението на пилота е доста голям фактор)

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Re: без коментар!

Мнение от alx » 26 Юли 2010, 20:43

nikoror написа:
alx написа: "in first you play in second you pray" ;)

:shock:

a защо мотоциклетното дино е до 3500? (ограничено от към скорост?) иначе двигателя си работи до 6000 и в мотора, нали?

за бутилката нитро дори не смеех да питам :)

а някакви примерни времена 0-200 и 1/4 миля (предполагам тук умението на пилота е доста голям фактор)


не, диното просто не мери повече от 400 коня на гумата ;) мотоциклета "напълва" диното на 3500 оборота... ако смятам 25% загуби (трансмисията е адаптирана от трактор и има големи загуби)... мотоциклета трябва да прави около 550 коня на задната гума на 6000 оборота... което идва общо взето кило на кон... което е малко по-добро от съотношението на една буса или зх14...

за 0-200 не зная. за 1/4 миля е въпрос на топки както ти сам каза - но ако си можещ- около 9.5 със 240км но със слик отзад и на подготвена писта... щото с мотоциклетна гума просто няма зацепване.
алекс
трабант 601с
разни други возила

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook