Оплакване от обслужването в М-тел

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от TheDriver » 27 Юли 2010, 18:44

Предполагам всеки от вас е имал проблеми с мобилните оператори и се е патил доста, но реших да споделя моите премеждия, за да имат едно на ум хората, които все още им вярват на глупостите.
Абонат съм на М-Тел от повече от две години, като винаги съм си плащал редовно сметките, от тях съм купувал телефони и т.н.Когато подписвах договора направих голямата грешка да повярвам на глупостите на служителката, че има проблем с принтера и не запазих при мен копие от договора - огромна грешка!
Преди година и нещо за пръв път се възползвах от роуминга им и за около 10 дни в Италия без да се ограничавам в говоренето, сметката ми беше доста близка до сметката, която правя в България и това приятно ме изненада.Миналото лято бях на почивка в Турция и не бях погледнал, че там цените на разговорите са съществено по-високи и въпреки, че приятели изпитали това на гърба си ме предупредиха и посъветваха да използвам фонокарти аз твърдоглаво продължих да съм верен на телефона си.След два едноминутни разговора до България, един СМС и един разговор вътре в Турция обаче, дойде съобщение, че съм надвишил лимита и трябва да си платя изговореното, за да ми се отблокира телефона. :shock: Лимита ми беше около 100лв. и тъй като нямах избор (все пак трябваше да пътувам обратно, а е много по-спокойно, когато имаш мобелна връзка) помолих приятел да ми плати задълженията и като се прибрах в България му се издължих.Останалият период в Турция работех само с фонокарти.Прибрах се и след около 10 дни дойде месечната фактура на стойност 168лв. :shock: :bang:, което според мен си беше чист обир при положение, че тръгнах за Турция с няколко лева сметка и в средата на престоя изплатих около 100лв за 3 разговора, след което не съм ползвал телефона нито веднъж, а в България съм направил няколко разговора.Опитах да водя някакъв диалог, но както се досещате не се получи дори с регионалният им менджър говорих и чух познатите наизустени глупости.Тогава реших, че за мен е по-добре да си платя и да си спестя нервите, но твърдо реших да се махна.
Договорът ми изтича на 17 Август и няколко месеца преди това проучих въпроса със запазването на номера при сменяне на операторите.За мое нещастие пак трябваше да се мола на хората от М-тел за някакъв документ.В началото на месеца отидох в офисът им и реших, че трябва поне да си използвам точките които имам, като си бях избрал футболна топка от каталога им в интернет.Рaзбира се наличност в офиса нямаше и отговорът на лелката беше: "Оф, не ме занимавай сега с тия глупости, имам си достатъчно работа!" - в офиса аз бях единственият клиент.Опитах се да и обесня, че съм говорил с оператор и от там са ми обяснили, че тя трябва да поръча артикула, той да бъде изпратен по пощата и аз да си го получа, но госпожата ме глeдаше с надсмешка отказваща да приeме, че самата тя не познава процедурите.Опитах в още няколко офиса в района, но без успех и с ужасно много загубено време.Реших, че ще си взема там каквото имат във витрината, а останалите точки ще им ги оставя да им се радват.
Декларирах, че искам да приключа договора, нo да си запазя номера, но ми обясниха, че управителят е в отпуска, а само тя може да прави подобно нещо, но ме увериха че дори да изпусна 30 дневният срок за запазване на номера срока за прекрътяване на договора ми е до 7 август т.е. 10 дни преди да изтече след това се самоподновява.На мен ми беше омръзнало да обикалям по офиси и реших, че ще я изчакам и просто ще си платя задължението и се махам от тях.
Дойде денят и госпожата приятно отпочинала ме прие, но отново се започна с увъртанията - "..ама ти знаеш ли, че си изпуснал срока, а не искаш ли някой от нашите нови абонаменти".Учтиво отхвърлих предложенията и настоявах на моето, но нейният отговор беше:'.. ами то във всеки договор си пише какви са сроковете, ти си ги изпуснал и аз нищо немога да направя", при което аз и заявих, че искам да си вида договора и да прочета точно какво пише, но това ми бе отказано - "Ти трябва да си имаш свое копие!", а точно тя преди 2 години не ми даде такова :ranting: :bang: .След като видя, че нещата отиват на зле ми предложи да говори с нейният наставник и да ми уреди безплатни минути и тарифи по мое желание, с който да се чувставам по-добре от там такъдето съм се запътил.Аз категорично отказах, знаейки вече мошеническият им нрав и исках веднъж завинаги да прекратя връзките си, но уви след още караници въпросът беще отложен за другия ден.
Днес с отиването ме посрещнаха с офертите и отказ за прекратяване, но аз им заявих, че вчера съм бил на риба нагазил съм в реката и телефонът ми е паднал някъде и за това искам картата да бъда блокирана.При което лелката се издразни здраво, а аз истински се забавлявах - "Ти сега нас на идиоти ли се опитваш да ни правиш!!!" - не госпожо това е положението.
"Ще го пиша за откраднат!" - ама това не е вярно, понеже той не е, защо ще ме занимавате със следстивето.
Вече силно ядосана и опряна в ъгъла най-накрая се реши да изпълни молбата ми и да се надяваме, че вече няма да имам срещи нито с нея нито с М-Тел.
За това колеги не си губете договорите, гледайте си добре сроковете и ходете доста по-рано, защото решите ли да се отскубнете ще ви стискат докрай!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 169
Регистриран на: 26.01.2009
Пол: Мъж

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от speedhokk » 27 Юли 2010, 19:15

Колега, точно така се постъпва с мошенниците от М-тел, поздравления :clap:
Аз също съм си патил от тях по два начина:
1. Надписване на месечната сметка. Както плащах известно време между 26 и 31 лв на месец изведнъж станаха 3 поредни месеца с над 40лв, а аз не съм усетил чак толкова осезаемо да съм увеличил разговорите си. Отидох и им поисках да ми докажат, че съм ги изговорил тия минути и да ми покажат с кого, като бях изключително учтив. Това по-късно ми изигра шега, защото те взеха да ми обясняват как не могат да ми покажат разговорите, но срещу скромната сума от 10лв, в продължение на 6 месеца ще ми доставят справка, в която присъстват всичките ми разговори и тяхното времетраене(екстрата впследствие се оказа безплатна, но аз си я заплатих). И какво се оказа, изведнъж в продължение на 6 месеца, сметката ми се нормализира, като последния месец нарочно говорих повече, но така и не можах да достигна 40лв. Извода е, че усетят ли те, че много много не ти пука започват да си надписват сметките и това е. Елементарна сметка е ако средно на човек се пада по 5лв надписване(това е щото на тия дето плащат по 200лв тел, им слагат сигурно повече), те колко милиона абоната имаха, един, два май бяха. Вижте за какви пари говорим.

2. Започнаха да ми начисляват интернет, при положение, че единствения интернет, който ползвам е този вкъщи(от рутера) и WI-FI в заведенията. Единия месец 17лв, викам си добре, може някъде пък да са им хванал интернета, знам ли. Втория месец 35лв :shock: . Естествено този път отидох, но както при колегата, ами ние откъде да знаем от къде е този интернет, сигурно сте ползвали. И аз им заявявам просто и кратко. Какво искате да подпиша/направя, за да се откажа от вашия интернет и да не мога да ги ползвам никога. И те ей така :shock: . Ами незнаем как, то май не може така, ала бала. След тоя скандал не плащах интернет няколко месеца, след което май на четвъртия месец платих 17стотинки. Според мене, решиха да ми се изгаврят :mhihi: , но както и да е, за 17ст не отидох, въпреки, че щеше да ми е интересно как съм ги изразходил. Сигурно съм прекарал 0,5 секунди в тяхната мрежа ли, знам ли аз :mhihi: .


А веднъж от БТК ми бяха шибнали 100лв сметка, при положение, че до преди това бях плащал 10-15 лв, максимум 20. Отивам и им викам е как така. Те-ама ние няма как да знаем, и пак схемата като с М-тел, ако искате можем вече да издаваме справка с разговите :no: . Много ме грее щото. А на въпроса как може да съм ги изговорил тези пари, отговора беше- ами знам ли, ГОРЕЩИ ЛИНИИ или с чужбина, и аз ей така :kuku:

Та така, пълно е с мошенници, а ние незнаем как да си търсим правата. Не е редно обаче да си тровим нервите заради тях.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 803
Регистриран на: 16.07.2009
Пол: Мъж

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от driver69 » 27 Юли 2010, 21:07

TheDriver написа:Разказ за една европейска постъпка.

Шофьор, евала за търпението! На мен ми се случи абсолютно същото, турция, лешниците ми казаха, че роумингът е активиран, обаче не ми казаха на някаква услуга, която сваля тарифата наполовина. Скандали, усетих к'во става, че те излизат изрядни, та ходих при същата касиерка, поне да не се нервя само аз. Браво на теб за нервите.


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от dimithur » 27 Юли 2010, 21:27

Добре бе Мтел нали ти дават подробни разпечатки с фактурата, там какво пише - 3 разговора роуминг - 160лв :shock:

Инак ще ви кажа един много тарикатски номер за прецакване на всякакви оператори дето надписват сметките, па и пари ще изкарате :mhihi:

Отиваш при нотариус, слагате сим картата в сейф и я заключвате вътре. Ако следващия месец има някаква сметка по тая сим карта, отиваш в някой по-централен офис, показваш им документа от нотариуса, с който доказваш, че картата е в сейф била през цялото време и няма как да не ти предложат некоя наистина тънка промоция, даже и пари ще дават само и само да не ги съдиш :mhihi: Тоя номер вече е изпробван и работи :mhihi:

Бтв преди щех да вдигна невероятен скандал на глобул, как така, съм говорил половин час с приятелката ми , точно на нова година, като през цялото време бяхме заедно, че даже и не пихме :mhihi: Ма в последствие аз си излезнах виновен, че съм объркал нейния номер с тоя на майка и, па те си говориха тогава :mhihi: Як срам щях да бера, ако се бех развихрил, така че все пак си оглеждайте хубаво разпечатките, може па и да сте си ги изговорили тези минути ;)

Относно интернета на мтел, са направили някаква далавера, дори и без никакви настройки да въведеш в телефона, да се активира, така че внимавайте ;) Това вече наистина беше много подло от техна страна, щото повечето апарати, като по една или друга причина загубят уай-фай директно превключват на 3Г ;)
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от © » 27 Юли 2010, 22:14

аз почти по същият начин прекратявах договора с тях
Имах прието заявление за прекратяване от техния корпоративен мениджър (или нещо такова), подписано още при подписването на договора, уж всичко ще е наред, отивам един месец предварително в техния офис да го подам, защото така трябвало и естествено започнаха увъртанията: "Не можем да приемем това заявление, трябва да го подадете в Ст. Загора". В другия им офис - сега човекът който се занимава го няма, няма кой да ви го приеме, трябва да се обърнете към регионалния мениджър ... а той естествено е неоткриваем някъде из Ст. Загора или по-скоро Южна България, нито пък си вдига телефона.
Последва жалба до комисията за регулиране на съобщенията, като останах доста учуден, че приеха нещата сериозно. Спомням си, че много се бях изнервил, псувах наред - който ми се обади него :mhihi:
Но все пак държавна комисия, взеха да се осъзнават от МТел и започнаха започнаха наддаването - първоначално бяха 200лв за телефони, после стана 500, накрая 800лв в телефони, а след като отказах и това ми предложиха да ми ги приспаднат от сметките :shock: т.е. почти реални пари.
До колкото разбрах МТел отнесоха някаква глоба, но не съм се интересувал каква и колко.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 353
Регистриран на: 16.06.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 328i

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от TheDriver » 28 Юли 2010, 0:42

Аз надписаните сметки съм ги прежалил още преди една година, занимавал съм се със съдилищата и знам кого си заслужава да заплашваш със съд и кого не и за това си платих, за да си спестя изгубеното време и нерви, които са много по-ценни.
Но истинският проблем е, че се опитват да те вържат към тях вовеки и си служат с лъжи, за да го направят.
При едно от посещенията в офиса им прeд мен се редеше възрастна дама, която беше попаднала в същия омагьосан кръг - служител 1 и казал ела на дата Х, за да прекратим договора.Идва жената, но на смяна е друг служител, който прехвърля топката и казва - "той ти го е казал това, той да се оправя - договора се е самоподновил".Жената им заяви, че неможе и не иска да го плаща, но и отговориха - "говори си с човека, който ти го е казал или се "оправяй сами", вероятно ще се наложи да си плащаш таксите още една година".

П.С.Потърсих им разпечатка тогава за тези ~168лв. и доколкото си спомням минутите бяха малко повече от изговорените от мен, но освен минути имаше някави добавки/такси заради роуминга, които напомпваха сметката.
Последните 3 месеца дори изисквах разпечатки и си пресмятах изговорените минути, как биха изглеждали с цените на другите опретори и останових, че с тарифен план **** ще мога да намаля сметката си с около 20%, ако запазя същият маниер на говорене.


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от dimithur » 28 Юли 2010, 8:38

TheDriver написа:

Последните 3 месеца дори изисквах разпечатки и си пресмятах изговорените минути, как биха изглеждали с цените на другите опретори и останових, че с тарифен план **** ще мога да намаля сметката си с около 20%, ако запазя същият маниер на говорене.


Eми е тука е разковничето на проблема ;) Аз на глобул за 3 карти (от които едната се използваше само за безплатните минути, демек на нея сметката винаги и беше ~5лв ) плащах по 70-80лв сметки. Прехвърлих си номерата на Мтел и са плащам ~20лв за 2 карти и съм доволен :)

То добре, че глобул не ме беха вързали с подновяващ се договор, че щеше да стане интересно, просто им бях малко по-стар клиент, когато още не се бяха светнали на тая далавера :mhihi: Ма като тръгнах да си прехвърлям номерата пак имаше големо мяукане от техна страна и стандартните оправдания - ма дайде ще ви дадем повече безплатни минути (50 :mhihi: ), ма управителя са го няма, ма трябва да си донесете договора и некакви такива. Е накрая след една седмица разправии ми дадоха сертификата за пренос и говото ;)
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от Dimitroff » 28 Юли 2010, 9:14

Аз да ви обясня как съм спирал 2 карти (глобул и вивател) - звъните на съответния оператор и заявявате, че след месец заминавате за САЩ (студентска бригада, зелена карта, квото си решите) за 6 месеца и искате временно прекратяване/спиране на договора ви - трябва да ви дадат дезактивиращ код - след като си го запишете отивате в най-близкия офис на мобилния оператор с бял лист в ръка, сядате, попълвате си молбичка и в свободен текст обяснявате, че заради дългосрочното ви отсъствие от страната се налага да прекратите договора си.
ЗАПИСВАТЕ ДЕЗАКТИВАЦИОННИЯ КОД в молбата и директно я връчвате за подпис на служител!

Действа безотказно.

И двете карти бяха взети с уговорката след изтичането на договора да се дезактивират - бяха платени ГОДИШНИТЕ ТАКСИ! (2те карти бяха с минути)...обаче договора някакси се е самоподновил...с двойни такси!! от 5 на 10 лева...без това да го пише в стария договор и без да ме предупредят...

Платих си настоящите такси + 1 допълнително за следващия месец и им пожелах хубав ден...опитаха се да мрънкат, но им обясних, че след като имам дезактивиращия код - колкото и да мрънкат - нищо не зависи от тях!


Аватар
Мнения: 111
Регистриран на: 16.09.2007
Пол: Мъж
Кара: ги да ядат грудки

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от dimithur » 28 Юли 2010, 9:21

Dimitroff написа:
И двете карти бяха взети с уговорката след изтичането на договора да се дезактивират - бяха платени ГОДИШНИТЕ ТАКСИ! (2те карти бяха с минути)...обаче договора някакси се е самоподновил...с двойни такси!! от 5 на 10 лева...без това да го пише в стария договор и без да ме предупредят...



Това на глобул ли :) И мен така щеха да ме прекарат, щото договора за 5лв бил промоционален и ако не се прехвърля на нов за 6.90, щял да ми се поднови на 10 и нещо :) А инак мисля, че си го пишеше в договора, че тая тарифа от 5лв е промоционална и важи за една година или там за колко е подписан договора, ма не съм много сигурен ;)
в една зверилница толерантност е равно на смърт
Н.Хайтов
http://www.youtube.com/watch?v=o7oVw72Bc4Y

Фен на тройките
Аватар
Мнения: 6397
Регистриран на: 21.02.2007
Местоположение: СА,Х
Пол: Мъж
Кара: Колите да палят и работят!
Мечтае да кара: ;)
Детайли за колата: Лачени, в добро здраве и сериозен ремап ;)

Re: Оплакване от обслужването в М-тел

Мнение от Dimitroff » 28 Юли 2010, 9:32

Точно на глобул...като вземах картата им казах - предплащам за цялата година таксите (пазех бележката), но искам после да се прекрати договора - да, разбирасе, ама как няма да го прекратим щом предплащате от сега, задължително...накрая :1:

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook