как оптимизирате сайтовете си ?
Модератор: Общи модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
Ми какво да ти кажа, имах един сайт от 2005, когато още навлизах в уеб дизайна и го направих по най-елемтарния начин с таблички (то тогава още цсс не се и използваше де). Сайта беше за щори, хората си написаха едни хубави текстове, та тоя сайт излизаше до тая година на първо място в гугъл на думата щори
Са си взеха некаква некадърна фирма, промениха дизайна с цсс нали както требва да си е , и вече гледам, че е на второ място
Така че това за таблиците може и да се окаже верно
Пък и друго съм забелязал, един сайт колкото е по стар, ако се е забил на първо място да излиза, трудно некой нов ще го детронира от там, колкото и "сео" стратегии да прилагаш
П.С. Ако искаш да си популяризираш сайта, направи си адуърдс акаунт, захрани го със стотина лева, избери си ключови думи, сложи 10-11ст на клик , виж след това как ти излиза в гугъл /то и самия адуърдс ти предлага много хубава статистика, съответно да видиш дали да увеличиш сумата на клик или да я намалиш/ и ти гарантирам, че резултатите са поразяващи
Вместо да си биеш главата месеци наред да правиш "оптимизации" , парите се избиват много бързо, е стига да предлагаш и някакъв сносен продукт на тоя сайт де 



П.С. Ако искаш да си популяризираш сайта, направи си адуърдс акаунт, захрани го със стотина лева, избери си ключови думи, сложи 10-11ст на клик , виж след това как ти излиза в гугъл /то и самия адуърдс ти предлага много хубава статистика, съответно да видиш дали да увеличиш сумата на клик или да я намалиш/ и ти гарантирам, че резултатите са поразяващи


- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
Качествено и уникално съдаржание плюс линк билдинг са едни от основните неща от които се нуждаеш за да може сайта ти да дръпне напред в гугъл и другите търсачки. Също така е важно домейна да съдържа ключова дума, както и заглавието, мета таговете и мета дискрипцията на сайта. Снимките също задължително с алт тагове с ключови думи в описанието.
Общо взето бая неща са и си трябва четене, още повече че търсещите машини ъпдейтват алгоритмите си за търсене и това което е работело вчера може да не работи днес.
Успех
Общо взето бая неща са и си трябва четене, още повече че търсещите машини ъпдейтват алгоритмите си за търсене и това което е работело вчера може да не работи днес.
Успех
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
http://www.predpriemach.com/ тук ще намериш доста инфо на български 

- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
По начина по който си задал въпроса и като се отчете мястото където си го задал, дори и да получиш отговор, две трети от нещата няма да разбереш. За това слушай колегата Димитхур и мини на платената програма на Гугъл. Освен ако не продаваш алкохол, цигари, порнография, оръжие, копия на известни марки и други такива.
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
vladye написа:как 2005 година не се е ползвал CSS
Хубаво де, може и да се е ползвал, ма аз да не съм знаел


- ukelichko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 343
- Регистриран на: 2.04.2008
- Местоположение: Европейски съюз
- Пол: Мъж
- Кара: Комбайн
- Мечтае да кара: Фадрома
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
Тези onsite фактори за класиране (позициониране) в търсачки са били оценени от група от 72 SEO експерти в проучване на SEOMoz през 2009 година. Пълното изследване е публикувано на адрес : http://www.seomoz.org/article/search-ranking-factors
1. Входящи връзки от авторитетни домейни (Trusted Domains с TrustRank )
66% много високо значение
2. Google PageRank
64% високо значение
3. Разнообразие на входящите връзки (връзки от уникални домейни root domains)
64% високо значение
4. Връзки от авторитетни тематични сайтове
64% високо значение
5. Растеж във времето на връзките към домейн (количество / качество на връзките получени към домейн във времето)
52% средно значение
6. Връзки от домейни с ограничена регистрация (например .edu, .gov, .mil, .ac.uk)
47% средно значение
7. Процент на dofollow към nofollow връзки към страница
21% много минимално значение
Onsite фактори за класиране несвързани с входящи връзки : Site-Wide (non-link based) Ranking Factors
1. Архитектура на сайт
52% средно значение
2. Използване на изходящи връзки към авторитетни и релевантни сайтове и страници
37% ниско значение
3. Възраст на домейн
37% ниско значение
4. История на домейн (срок на регистрация, брой пререгистрации на домейн)
36% ниско значение
5. Uptime на хостинг / сървър
32% минимално значение
6. Информация за хостинга ( други хоствани домейни на същия сървър, c-block IP адрес)
31% минимално значение
7. Промяна на собственост на домейн
31% минимално значение
8. Включване на RSS Feeds от домейна в Google News
31% минимално значение
9. Използване на XML Sitemap
29% минимално значение
10. Собственост на домейн (кой е регистрирал домейна)
25% минимално значение
11. Регистрация на домейна в Google Local
24% много минимално значение
12. Цитиране на домейн (споменаване на домейна в текстове дори и без преки връзки)
24% много минимално значение
13. Включване на RSS Feeds от домейна в Google Blog Search
24% много минимално значение
14. Наличие на домейн в Yahoo! Directory
24% много минимално значение
15. Наличие на домейн в DMOZ.org
23% много минимално значение
16. Наличие на домейн в Wikipedia
22% много минимално значение
17. Използване на RSS Feed в домейн
21% много минимално значение
18. Наличие на домейн в Librarian’s Internet Index – Lii.org
21% много минимално значение
19. Регистрация на домейн в Google Webmaster Tools
18% много минимално значение
20. Активиране на функцията Enhanced Image Search
17% много минимално значение
21. Използване на сертификати за сигурност в домейна (HTTPS)
14% много минимално значение
22. Валидност на адреси и телефони в записа за регистрация на домейн
13% много минимално значение
23. Наличие на домейн в Google Knol
13% много минимално значение
24. Използване на Google Search Appliance
6% много минимално значение
25. Използване на Google AdSense в домейн
5% много минимално значение
26. Използване на Google AdWords за реклама на домейн
5% много минимално значение
27. Alexa Rank
5% много минимално значение
28. Позиция на домейн в Compete.com
5% много минимално значение
29. Използване на Google Apps
3% много минимално значение
1. Входящи връзки от авторитетни домейни (Trusted Domains с TrustRank )
66% много високо значение
2. Google PageRank
64% високо значение
3. Разнообразие на входящите връзки (връзки от уникални домейни root domains)
64% високо значение
4. Връзки от авторитетни тематични сайтове
64% високо значение
5. Растеж във времето на връзките към домейн (количество / качество на връзките получени към домейн във времето)
52% средно значение
6. Връзки от домейни с ограничена регистрация (например .edu, .gov, .mil, .ac.uk)
47% средно значение
7. Процент на dofollow към nofollow връзки към страница
21% много минимално значение
Onsite фактори за класиране несвързани с входящи връзки : Site-Wide (non-link based) Ranking Factors
1. Архитектура на сайт
52% средно значение
2. Използване на изходящи връзки към авторитетни и релевантни сайтове и страници
37% ниско значение
3. Възраст на домейн
37% ниско значение
4. История на домейн (срок на регистрация, брой пререгистрации на домейн)
36% ниско значение
5. Uptime на хостинг / сървър
32% минимално значение
6. Информация за хостинга ( други хоствани домейни на същия сървър, c-block IP адрес)
31% минимално значение
7. Промяна на собственост на домейн
31% минимално значение
8. Включване на RSS Feeds от домейна в Google News
31% минимално значение
9. Използване на XML Sitemap
29% минимално значение
10. Собственост на домейн (кой е регистрирал домейна)
25% минимално значение
11. Регистрация на домейна в Google Local
24% много минимално значение
12. Цитиране на домейн (споменаване на домейна в текстове дори и без преки връзки)
24% много минимално значение
13. Включване на RSS Feeds от домейна в Google Blog Search
24% много минимално значение
14. Наличие на домейн в Yahoo! Directory
24% много минимално значение
15. Наличие на домейн в DMOZ.org
23% много минимално значение
16. Наличие на домейн в Wikipedia
22% много минимално значение
17. Използване на RSS Feed в домейн
21% много минимално значение
18. Наличие на домейн в Librarian’s Internet Index – Lii.org
21% много минимално значение
19. Регистрация на домейн в Google Webmaster Tools
18% много минимално значение
20. Активиране на функцията Enhanced Image Search
17% много минимално значение
21. Използване на сертификати за сигурност в домейна (HTTPS)
14% много минимално значение
22. Валидност на адреси и телефони в записа за регистрация на домейн
13% много минимално значение
23. Наличие на домейн в Google Knol
13% много минимално значение
24. Използване на Google Search Appliance
6% много минимално значение
25. Използване на Google AdSense в домейн
5% много минимално значение
26. Използване на Google AdWords за реклама на домейн
5% много минимално значение
27. Alexa Rank
5% много минимално значение
28. Позиция на домейн в Compete.com
5% много минимално значение
29. Използване на Google Apps
3% много минимално значение
- Amigo0o
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 66
- Регистриран на: 26.09.2008
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW i8
Re: как оптимизирате сайтовете си ?
Точно пък тук не очаквах да видя хора занимаващи се със SEO. Съвет към автора, набави повече входящи линкове но да са качестени по възможност от конкурентни сайтове в нишата
Оптимизирай сайта да има уникалент текст различни тайтъли и гледай да е с валидиран код и т.н. 


Re: как оптимизирате сайтовете си ?
Не го оптимизирам изобщо моя, написах една статия и по нея излизаме на първа страница по почти всяко търсене по темата. Сега какъв стимул да имам да си допиша и останалите статии? 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани