Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Модератор: Общи модератори
- ........
- Потребител
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 21.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е32 740 M60
- Детайли за колата: Едно бяло звер4е
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
БМВ то си е БМВ просто казано





- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
голфа е точната кола за тебе на този етап.
"ти" не можеш да си "намериш" никаква кола защото не си този които поръчва музиката.
аз ако съм на тебе ще се радвам на всяка "подарена" кола... ще я покарам 50-60к км и като се науча да карам отговорно, сигурно и без да чупя, след това ако имам възможност (разбирай работя и съм спестил пари) ще си купя каквото искам независимо какво баща ми ми казва или не.
успех в живота
Алекс много точно го каза , но има и друга страна . След като си вземеш една кола , предполагам към 5-6 хилки ще дадеш , започват разходи по нея - застраховки,данъци,консумативи които са горе-долу еднакви за всички коли . Та мисълта ми - след като , така или иначе ще се дават пари , то поне да бъдат за нещо стойностно . Така де - по хубаво да наливаш пари за Е39 , отколкото за Рено маймуна,Голф 3-4 и тн . И не разбирам това за чупенето и блъскането - хората отдавна са измислили каското , а ако става на въпрос за нещо повече от изкривени ламарини и брони - предпочитам да съм в Е39 , отколкото в Гофл 3 - 5цата все пак има 4 звезди за сигурност . Друг плюс на по-голямата (и по-скъпа) е че ще я пазиш и ще позамислиш малко,преди да караш през траповете с 120 или да пържиш оборотомера в лютеницата .
ПС:тва за Логана , ще го подмина за да не разводнявам темата , ама да мериш пластмасов варел(с динамика на каруца-табанлиика) с ако ще 10 годишна лимузина е направо смехотворно

- Blue&White
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: София
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
acho.rs написа:Алекс много точно го каза , но има и друга страна . След като си вземеш една кола , предполагам към 5-6 хилки ще дадеш , започват разходи по нея - застраховки,данъци,консумативи които са горе-долу еднакви за всички коли . Та мисълта ми - след като , така или иначе ще се дават пари , то поне да бъдат за нещо стойностно . Така де - по хубаво да наливаш пари за Е39 , отколкото за Рено маймуна,Голф 3-4 и тн . И не разбирам това за чупенето и блъскането - хората отдавна са измислили каското , а ако става на въпрос за нещо повече от изкривени ламарини и брони - предпочитам да съм в Е39 , отколкото в Гофл 3 - 5цата все пак има 4 звезди за сигурност . Друг плюс на по-голямата (и по-скъпа) е че ще я пазиш и ще позамислиш малко,преди да караш през траповете с 120 или да пържиш оборотомера в лютеницата .
ПС:тва за Логана , ще го подмина за да не разводнявам темата , ама да мериш пластмасов варел(с динамика на каруца-табанлиика) с ако ще 10 годишна лимузина е направо смехотворно
В кое ще има повече наливане на пари? В Е39 за 10К лв, на което и Канал 2001 не може да ти каже реалните километри и какво се е случвало с него или в Голфа, който е на 35К км, с ясна история и е минимум 5 години по-нов? А относно сигурността - Голф 5-ца има 5 звезди от Euro NCAP, а Е39, та даже и Е60 имат по 4, т.е колкото Голф 4. В петиците, разбира се, има повече еърбеци отколкото в Голф 4-ка, но хората са им дали еднакъв брой звезди.
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Това е въпрос дето не изисква голям умствен потенциал за да отговориш. Голфа е точния отговор по много причини. Като за начало - много по-малко км с много ама МНОГО повече екстри от колкото ще намериш в някое БМВ за 10 също така 4х4 е къде къде по-добре за начинаещ шофьор от колкото задно. Ясно ми е защо искаш БМВ вместо голф - трябва да си ГАЗАРА в квартала. Това са пълни глупости и ще ти го кажа от личен опит тъй като и аз започнах с БМВ като първа кола (е46) преди 4 години и нещо вече. Да ти кажа честно не завиждам на човека, който я кара в момента колата.. взех я в близко до перфектно състояние, а като я продавах беше вече доста далече от това за по-малко от година. Вземи си голфа, карай си на спокойствие и не мисли гъзарията щото това е пълна глупост. Ще вземеш някой кошник за 10к и ще се чудиш какво да го правиш като те остави някъде на пътя (в по-добрият случай). Да не говорим и като те спрат куките в някое нарушение (не е въпрос дали, а кога) колко повече ще ти се заяждат щото си на 18 и си с БМВ, а не голф. Както се казва - послушай не старило, а патило. Бях в абсолютно същата ситуация (не голф ами пасат). Доводи като "искай БМВ щото е БМВ" са пълни глупости и ще го осъзнаеш след някоя друга година. Седни, помисли разумно като човек и след някоя друга година ще имаш да ме черпиш 

There is no replacement for displacement
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Blue&White написа:acho.rs написа:Алекс много точно го каза , но има и друга страна . След като си вземеш една кола , предполагам към 5-6 хилки ще дадеш , започват разходи по нея - застраховки,данъци,консумативи които са горе-долу еднакви за всички коли . Та мисълта ми - след като , така или иначе ще се дават пари , то поне да бъдат за нещо стойностно . Така де - по хубаво да наливаш пари за Е39 , отколкото за Рено маймуна,Голф 3-4 и тн . И не разбирам това за чупенето и блъскането - хората отдавна са измислили каското , а ако става на въпрос за нещо повече от изкривени ламарини и брони - предпочитам да съм в Е39 , отколкото в Гофл 3 - 5цата все пак има 4 звезди за сигурност . Друг плюс на по-голямата (и по-скъпа) е че ще я пазиш и ще позамислиш малко,преди да караш през траповете с 120 или да пържиш оборотомера в лютеницата .
ПС:тва за Логана , ще го подмина за да не разводнявам темата , ама да мериш пластмасов варел(с динамика на каруца-табанлиика) с ако ще 10 годишна лимузина е направо смехотворно
В кое ще има повече наливане на пари? В Е39 за 10К лв, на което и Канал 2001 не може да ти каже реалните километри и какво се е случвало с него или в Голфа, който е на 35К км, с ясна история и е минимум 5 години по-нов? А относно сигурността - Голф 5-ца има 5 звезди от Euro NCAP, а Е39, та даже и Е60 имат по 4, т.е колкото Голф 4. В петиците, разбира се, има повече еърбеци отколкото в Голф 4-ка, но хората са им дали еднакъв брой звезди.
Ти какво го изкара - че за 10 бона няма хубава 5ца ? И тия ясни и доказуеми истори - айде мерси . Звездите ги казах просто така иначе е доста спорна достоверността има . Има джипки с по 3 звезди , но нали се сещаш ако ударят Голфа какво става . И другото , мисълта ми бе - дали кола тип кочина (Голф2-3-4) за 3-5-7 хи или хубаво БМВ за 10 бона .
- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Ясно ми е защо искаш БМВ вместо голф - трябва да си ГАЗАРА в квартала.
А от теб става ясна и същността на термина - голфаджия

- Blue&White
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 3.05.2007
- Местоположение: София
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
acho.rs написа:Ти какво го изкара - че за 10 бона няма хубава 5ца ? И тия ясни и доказуеми истори - айде мерси . Звездите ги казах просто така иначе е доста спорна достоверността има . Има джипки с по 3 звезди , но нали се сещаш ако ударят Голфа какво става . И другото , мисълта ми бе - дали кола тип кочина (Голф2-3-4) за 3-5-7 хи или хубаво БМВ за 10 бона .
За 10К ще е супер 5-цата, ама да я поддържа някой друг


Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
честно казано ако голфа наистина е 5ца и на 35к км от приятел-аз не виждам нищо лошо в това да му го подарят на цената от първоначалната вноска по лизинга-хората са си го карали няколко години,плащали са му лизинга,и сега му търсят просто парите които са вкарали извън лизнга(първ. вноска)Хората на запад за това карат хубави коли-вкарат веднъж 10-15 бона за кола,и знаят че от тук нататък плащат само лизинг-и си сменят колата през две години-връщат старата на цената на първ. вноска на новата 

- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Кога почнеш да изкарваш пари колега, купи си каквото искаш, а сега не придиряй толкова. Засега се радвай на подаръците. Ако аз на 18 г. имах родители, които да ми направят такава оферта, ехеее. А ако си мислиш, че ти разбираш повече от баща ти, той щото е глупав сигурно, затова кара СС. Как да е. Радвай се че имаш такива възможности и не му мисли много, определено няма да сбъркаш с Голфи.
P.S. Само за сведение на Acho.rs, незнам на какво вярваш колега, ето ти случка- челен удар с Golf 3 '98 г. в Москвич Алеко, 2008 г., със скорост около 130 км/ч, без спирачен път. Голфа не ставаше за нищо, защото е кочина сигурно, на Алекото му падна двигателя, но аз и спътника ми бяхме живи и здрави, без драскотина, благодарение на Господ, коланите и двата еърбега. Но това е друга тема, само за илюстрация.
P.S. Само за сведение на Acho.rs, незнам на какво вярваш колега, ето ти случка- челен удар с Golf 3 '98 г. в Москвич Алеко, 2008 г., със скорост около 130 км/ч, без спирачен път. Голфа не ставаше за нищо, защото е кочина сигурно, на Алекото му падна двигателя, но аз и спътника ми бяхме живи и здрави, без драскотина, благодарение на Господ, коланите и двата еърбега. Но това е друга тема, само за илюстрация.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- Zubcho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3647
- Регистриран на: 25.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Кенеф за великани
- Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Тъй като не ми се занимаваше да чета всичките тези постове ще давам през нивата директно. Ако някой е казал същото преди мен значи все е едно +1.
Вземи голфа и една кола за 500-1000лв. Покарай колата която струва 500-1000лв около 10 000км в София. След това може направо да я закараш в Надин или конкурентна фирма. Веднага ще кажа защо мисля така.
1. Като млад шофьор имахме 1 шкода 120л. От нея започнах. И тъй като почти не я карах нямаше много демидж по нея
Но после взехме с баща ми Опел Вектра. Това беше 2001г. След 4 години употреба в моите ръце предимно колата беше като хамелеон. Нямаше една с друга равна част от към боя. Смисъл имах с нея няколко леки ПТП-та, закачени при десен завой десни врати, калник, броня. Лек удар отпред и следваше нова броня и фарове + боя. Всичко си беше покрито от застрахователя, но колата нямаше вида в който пристигна от Германия
Та ето я причината да потрошиш някой кенеф и после да се радваш на голфчето, а не само да се ядосваш, че сам си ожулил колата или нещо от сорта. Това е неизбежно при новия шофьор, ако ще и тате, леля и чичо да са ти давали да караш на село.
2. Изброеното в т.1 ще доведе до чувствително намаляване на разходите ти от към време и нерви по застрахователите. А една бричка няма какво толкова да й стане. С нея ще влезнеш в час с движението по Сф улиците, което напоследък констатирам е станало още по ненормално от всякога. Август доста от нахаканите шофьори бяха по морето ама явно сега се върнаха и става страшно.
3. Ще си по удовлетворен от себе си като не си преебеш Голфчето.
4. След няколко години си вземи БМВ като започнеш да изкарваш сам пари. А на татко ти му кажи да се качи в някое наистина подържано БМВ 5 или 7 серия да го покара 5-10к км и след това пак да се върне на VW. Гаранция ще мине бързо бързо на марката
Поздрави и те призовавам да спазваш правилника за движение и да не си мислиш, че си най-големия на пътя. Такива завършват с тежки фрактури в Пирогов или с паметник над тях.
Поздрави и успех с покупката на автомобил какъвто и да бил той.
Вземи голфа и една кола за 500-1000лв. Покарай колата която струва 500-1000лв около 10 000км в София. След това може направо да я закараш в Надин или конкурентна фирма. Веднага ще кажа защо мисля така.
1. Като млад шофьор имахме 1 шкода 120л. От нея започнах. И тъй като почти не я карах нямаше много демидж по нея


2. Изброеното в т.1 ще доведе до чувствително намаляване на разходите ти от към време и нерви по застрахователите. А една бричка няма какво толкова да й стане. С нея ще влезнеш в час с движението по Сф улиците, което напоследък констатирам е станало още по ненормално от всякога. Август доста от нахаканите шофьори бяха по морето ама явно сега се върнаха и става страшно.
3. Ще си по удовлетворен от себе си като не си преебеш Голфчето.
4. След няколко години си вземи БМВ като започнеш да изкарваш сам пари. А на татко ти му кажи да се качи в някое наистина подържано БМВ 5 или 7 серия да го покара 5-10к км и след това пак да се върне на VW. Гаранция ще мине бързо бързо на марката

Поздрави и те призовавам да спазваш правилника за движение и да не си мислиш, че си най-големия на пътя. Такива завършват с тежки фрактури в Пирогов или с паметник над тях.
Поздрави и успех с покупката на автомобил какъвто и да бил той.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?
- Демирев
- ентусиаст
-
- Мнения: 934
- Регистриран на: 26.08.2008
- Местоположение: Евксиноград
- Пол: Мъж
- Кара: VOLVO XC60 2016 Feiclift D3
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Не знам на какъв принцип са такива цените ама гледам-гледам и гладам и пак гледам и се чеша по главата от какъв зор един фейслифтов седан Е46 2004 г. и гоуфф 5 ца с 5 врати от първите края на 2004г. вървят по 14 000 лева, като возията и на двете е на каруца и няма нищо общо с Пасат и Bmw пета серия! А последните не са особено по-скъпи от първите! /с около 2000 лв. по-скъп е един Пасат същата година и +3000лв. за една пета серия 2004/
Нещо някъде не вдявам?!
И като видя в някои гоуф петица 2005г. с 4-спицовия пласмасов волан от Поло 2002/3 г. и големите грозни врътки за мануел климатик ми се повръща и с цялата си наглост искат 13 000 лв. за тая пластмасова грозотия вътре.
Нещо някъде не вдявам?!

И като видя в някои гоуф петица 2005г. с 4-спицовия пласмасов волан от Поло 2002/3 г. и големите грозни врътки за мануел климатик ми се повръща и с цялата си наглост искат 13 000 лв. за тая пластмасова грозотия вътре.
Borymeckata написа:БМВ къща разваля... Момата е казала: "Или аз, или желазарията!"
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
То май не остана нещо не казано даже по още няколко теми
При зададените параметри +1 за Гоуфа

При зададените параметри +1 за Гоуфа
- Avramov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 190
- Регистриран на: 20.12.2008
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: ваноса да пее одата на радостта
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Така, почвам ви поред на номерата:
1. Към автора на темата: Родителското тяло дава парите и поради тази причина то решава каква ще ти е първата кола. Лично мое мнение е, че е по-важно каква ще е последната ти кола, а не първата. На мен първата ми беше както в твоя случай "подарена" от родителското тяло Сеат Ибиза 0.9 на газ произведена някъде края на 80-те. Наложи ми се да мина през няколко Опела, Сутиен, Е36 туринг и още няколко десетки еднодневки за да се сдобия с така желаното Е36 купе 320 ванос. Взимай Голфа и много безавариини ти пожелавам
2. Към така наречените УС ли са там, Модератори ли и аз незнам как да се обръщам към тези "светли" индивиди: Защо подяволите тема която се изчерпва не на втората страница, а на третото мнение не е заключена, дори изтрита би било по-удачното в случая. После да дойде някой да ми обяснява защо ми е изтрил тема в Е36 ама айде няма да почвам с мойте дерзания и препоръки(под препоръки разбирайте силни думи към роднините на тея "цветните"), че ще вземат да ме пуснат в неплатен отпуск, а салон за Силвето трябва да се търси
1. Към автора на темата: Родителското тяло дава парите и поради тази причина то решава каква ще ти е първата кола. Лично мое мнение е, че е по-важно каква ще е последната ти кола, а не първата. На мен първата ми беше както в твоя случай "подарена" от родителското тяло Сеат Ибиза 0.9 на газ произведена някъде края на 80-те. Наложи ми се да мина през няколко Опела, Сутиен, Е36 туринг и още няколко десетки еднодневки за да се сдобия с така желаното Е36 купе 320 ванос. Взимай Голфа и много безавариини ти пожелавам

2. Към така наречените УС ли са там, Модератори ли и аз незнам как да се обръщам към тези "светли" индивиди: Защо подяволите тема която се изчерпва не на втората страница, а на третото мнение не е заключена, дори изтрита би било по-удачното в случая. После да дойде някой да ми обяснява защо ми е изтрил тема в Е36 ама айде няма да почвам с мойте дерзания и препоръки(под препоръки разбирайте силни думи към роднините на тея "цветните"), че ще вземат да ме пуснат в неплатен отпуск, а салон за Силвето трябва да се търси

Aim to be the best, live with the rest!


- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Как да убедя нашите за БМВ и мога ли да намеря добро за 10к?
Демирев написа:Не знам на какъв принцип са такива цените ама гледам-гледам и гладам и пак гледам и се чеша по главата от какъв зор един фейслифтов седан Е46 2004 г. и гоуфф 5 ца с 5 врати от първите края на 2004г. вървят по 14 000 лева, като возията и на двете е на каруца и няма нищо общо с Пасат и Bmw пета серия! А последните не са особено по-скъпи от първите! /с около 2000 лв. по-скъп е един Пасат същата година и +3000лв. за една пета серия 2004/
Нещо някъде не вдявам?!![]()
И като видя в някои гоуф петица 2005г. с 4-спицовия пласмасов волан от Поло 2002/3 г. и големите грозни врътки за мануел климатик ми се повръща и с цялата си наглост искат 13 000 лв. за тая пластмасова грозотия вътре.
Много бързо ще ти отговоря колега - колко по-скъпа е една кола , толкова по-бързо се обезценява (без лимираните серий) . Сега причини колкото искаш , не ми се почва да бистрим тази тема . Важното е че на цената на голф , караш премиум лимузина (или по-точно - лимузинка) . Това
Зъбчо - ако човека не е в София и не кара често и смрадтта, нищо не му пречи . Ако се оправя колата в добър сервиз , няма да личат разликите в боята , пък и с пастиране май се оправя работата . Аз нямах книжка до преди 2 години и на А6цата , кажи речи съм се учил да карам . Не беше докосвана дори , но преди месец на К.Величков една баничарка ми натисна калника , после един приятел му давах да кара , та той малко я доукраси а накрая и аз си одрасках предна броня в перфектните улици и гаражи на Лозенец

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity