Нова страница на Порше
Модератор: Общи модератори
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- WeiSTD
- главен сектант :)
-
- Мнения: 2511
- Регистриран на: 3.01.2004
- Местоположение: Лондон
- Пол: Мъж
- Кара: E36 325i
- Детайли за колата: Септември 1991
M50B25 - Без VANOS
GAZ Gold Coilover Kit
Eibach 28мм Предна Стабилизираща Щанга
М3 Ево 20мм Задна Стабилизираща Щанга
325мм предни спирачки от Е46 330i
294мм задни спирачки от Е46 328i
Zimmermann Дискове, Carbone Lorraine накладки, Goodridge маркучета
Казвал съм го и преди. Марките автомобил които бих си купил над БМВ са малко, и Порше е една от тях. . . една 911ка хич няма да ми дойде зле . . . в форма РС 3.8 

БИАД Авто-Пазар Тийм
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
You can take the people out of Bulgaria, but you can never take the Bulgarian out of people.
- SummonedToDIe
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2068
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Хвърлил си мноог труд, личи си
За сметка на това и сайта е станал не прилично, ами МНОГО добър
Би било хубаво снимките в галерията да бъдат разделени по модели
Някак си "празен" изглежда сайта от дясната му страна...
Връзки=конткати
Не е ли едно и също? 

За сметка на това и сайта е станал не прилично, ами МНОГО добър

Би било хубаво снимките в галерията да бъдат разделени по модели

Някак си "празен" изглежда сайта от дясната му страна...




- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
- THUNDER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 660
- Регистриран на: 8.08.2004
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: vRS
Чудесна работа си свършил - сайта ти има потенциал да стане много добър НЕ само в БГ-пространството
Нещата, които липсват предполагам с времето ще бъдат допълнени
(техн. данни а повече модели, цветова гам, произведени бройки и т.н.). Ще следя с интерес развитието му
!
УСПЕХ !
Ами ти си хем прост, хем скромен в избора



Нещата, които липсват предполагам с времето ще бъдат допълнени


УСПЕХ !
WeiSTD написа:. . . една 911ка хич няма да ми дойде зле . . . в форма РС 3.8
Ами ти си хем прост, хем скромен в избора


Live and let Die!
В страницата прочетох това при инфото за 959:
Ако има активни, то има ли пасивни? Трябва да си призная от сега, че за първи път чувам за такъв тип диференцяли.... механични, електронни, ламелни..... а сега пък и такива? Съвсем се обърках!
btw Cayman си го има и "нормална" версия, демек не S, а от написаното от теб не става ясно.
задвижване 4х4 с активни диференциали

btw Cayman си го има и "нормална" версия, демек не S, а от написаното от теб не става ясно.
Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
- Niikoo_1
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 564
- Регистриран на: 26.11.2005
- Местоположение: София
- Кара: кръгчета
Cayman S е единствената модификация за сега за това и Порше смятат така да си остане поне до момента. Защото ако Пуснат на пазара Cayman той няма как да се впише в моделната гама с останалите модели т.е BoxsterS ще бъде по-бърз и по евтин. Ти кое ще се купиш?
До колкото за 959 аз текстовете ги превеждам, а не си ги съчинявам.
Чувал ли си Mitsubishi Lancer Evo (V, VI, VII, VIII и IX), използва AYC, което означава Active Yaw Control (активен диференция). Тази технология разпределя мощостта м/у преден и заден мост според ситуацията. За WRC автомобилите да си чувал случайно, че имат по три активни диференцияла (преден, заден и междинен-среден). Междинния разпределя мощността м/у преден и заден мост, а останалите м/у съответните колела (пример Fabiq WRC).
Порше е (първата) пионера точно в този тип задвижване, за първи път с средата на 80-те години именно в 959 се появява тази и много други нови технологии. Не случайно 959 е известно с прякора лаборатория на колела.
П С
Както казах, аз тази информация я превеждам и не си я съчинявам така, че не знам кое не ти е ясно.
По въпроса за пасивен диференциял ми не знам от Москвич или Деу може да са измислили.
Нищо лично против теб, ако има нещо което не ясно обяснено в страницата или не си чувал за него питай насреща съм и ще обяснявам квото и колкото мога. Айде чао
До колкото за 959 аз текстовете ги превеждам, а не си ги съчинявам.
Чувал ли си Mitsubishi Lancer Evo (V, VI, VII, VIII и IX), използва AYC, което означава Active Yaw Control (активен диференция). Тази технология разпределя мощостта м/у преден и заден мост според ситуацията. За WRC автомобилите да си чувал случайно, че имат по три активни диференцияла (преден, заден и междинен-среден). Междинния разпределя мощността м/у преден и заден мост, а останалите м/у съответните колела (пример Fabiq WRC).
Порше е (първата) пионера точно в този тип задвижване, за първи път с средата на 80-те години именно в 959 се появява тази и много други нови технологии. Не случайно 959 е известно с прякора лаборатория на колела.
П С
Както казах, аз тази информация я превеждам и не си я съчинявам така, че не знам кое не ти е ясно.
По въпроса за пасивен диференциял ми не знам от Москвич или Деу може да са измислили.
Нищо лично против теб, ако има нещо което не ясно обяснено в страницата или не си чувал за него питай насреща съм и ще обяснявам квото и колкото мога. Айде чао
- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
браво, много добра страничка
p.s. разбира се, че има активни диференциали. тези, за които аз знам, имат електрохидравлични съединители вътре.

p.s. разбира се, че има активни диференциали. тези, за които аз знам, имат електрохидравлични съединители вътре.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
Niikoo_1 написа:Cayman S е единствената модификация за сега за това и Порше смятат така да си остане поне до момента. Защото ако Пуснат на пазара Cayman той няма как да се впише в моделната гама с останалите модели т.е BoxsterS ще бъде по-бърз и по евтин. Ти кое ще се купиш?
Признавам, че не бях достатъчно добре информиран за Кайман-а. Мерси за корекцията и допълинителното инфо!
Аз бих си взел Кайман пред Бокстер

Niikoo_1 написа:Чувал ли си Mitsubishi Lancer Evo (V, VI, VII, VIII и IX), използва AYC, което означава Active Yaw Control (активен диференция). Тази технология разпределя мощостта м/у преден и заден мост според ситуацията. За WRC автомобилите да си чувал случайно, че имат по три активни диференцияла (преден, заден и междинен-среден).
Ето тук мисля нищо ново не чух. Дори може би мога нещо "ново" да ти кажа, че Ауди през 80та година представят на света първата кола с двойно предаване. Колкото и странно да ти звучи е имала още тогава 3 "активни" диференцяла. Така че всички качествени 4х4 системи са с 3 диференцяла - нищо ново. Ако човек чатка малко от физика би се замислил как една кола без среден диф. би завивала? Трудно, мисля си аз

Niikoo_1 написа:Порше е (първата) пионера точно в този тип задвижване, за първи път с средата на 80-те години именно в 959 се появява тази много други нови технологии.
Да, така е. Порше са първи, които ползват двойното задвижване в комбинация с толкова много други компоненти - дроселова клапа, ABS etc. Знаеш ли, че Мерцедес с тяхното 4матик е сравнително близо до тази система на Порше?
Niikoo_1 написа:П С
Както казах, аз тази информация я превеждам и не си я съчинявам така, че не знам кое не ти е ясно.
По въпроса за пасивен диференциял ми не знам от Москвич или Деу може да са измислили.
Нищо лично против теб, ако има нещо което не ясно обяснено в страницата или не си чувал за него питай насреща съм и ще обяснявам квото и колкото мога. Айде чао
Активен диференцял предполагам се има в предвид такъв, който сам разпределя мощността ляво/дясно и респективно към предната/задната ос. А дали е Торсен, Халдекс, Виско или ламелен (AYC) няма значение - все си е "активен". Пасивен е на всички останали коли - не се интересува кое колело има повече грип за да прехвърли мощността там. Точно като на Москвич и Деу. Поне аз така си го представям.
Хайде ако не ти е яно нещо, питай - ще помагам с каквото мога

Градски, халогенна крушка е вид крушка. Също както ксенона е вид крушка.
Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!

Та, на онова дето у село му викате ХАЛОГЕНКИ, всъщност се нарича ФАРОВЕ ЗА МЪГЛА. Ае бегай да раздуеш!
25 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани