Mini - малкото чудо
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- vankata™
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 706
- Регистриран на: 11.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Mini - малкото чудо
Мини Травълър/Кънтримен
Концептуалния прототип на базата на Мини показва дамския любимец с каросерия комби. Премиерата бе точно 45 години след появата на първия подобен автомобил - Остин Севън Кънтримен, някъде продаван и като Мини Травълър.
Създателите на машината отбелязват, че са искали да направят Мини комби едновременно стилно и практично. Вратите отново са 2, но багажникът е чувствително по-голям. Тази концепция се оказа изключително успешна за второто поколение на Фолксваген Поло, което се продаваше повече като комби с два врати, отколкото като купе, какъвто бе първоначалния замисъл.
Все още не е ясно кога комбито на Мини ще влезе в производство. Вероятно това ще стане със старта на производство на следващото поколение Мини, което се очаква да се случи през 2007-2008 година.
Radford Mini с 263 к.с.
През т.нар. „Swinging Sixties“ (б.пр. – “60-те, танцуващите суинг”) доработките на британския производител на каросерии Radford бяха хит във Великобритания. Днес компанията отново се захваща да тунингова Mini Cooper – само че малко по-различен от своя предшественик.
Всеки от четиримата в Beatles е бил притежател на едно Radford Mini, а известният тогава актьор Питър Селърс купи такова като подарък на Брит Екланд. Незабравим за много англичани ще остане моментът, в който Питър излезе с мини купъра от една огромна торта и подари малкото автомобилче на Екланд. Всъщност пределно ясно на всички добре запознати в областта беше, че Radford ще се опита да повтори славните си успехи, постигнати през 60-те и 70-те.
Всеки Купър, който напуска сервиза на Radford, е изработен според индивидуалните желания на клиента. Марк Еден, шеф на Harold Radford Coachbuilders, казва, че при преработката на един автомобил нищо не се оставя на случайността – всеки от желаещите да преобрази своето мини има собствен профил във фирмата, който съдържа информация за неговите предпочитания. Тази информация се получава директно от тунерите, така че конкретният автомобил да пасва на собственика като ... на гащи.
Най-яркият пример за отличната работа на компанията е едно от последните й отрочета. Неговият собственик търси едновременно и огромната мощност, и високия лукс. Така Radford прави Mini на базата на Cooper S с повече от 263 “коня” под капака. За да овладяни всички те, е монтира спортно окачване с променлива височина. Спирачките също са модифицирани, а джантите са 18-цолови алуминиеви. Интериорът е облицован с много алкантара и меки килимчета. Цената на уникалното Mini не е ясна, но специалистите предполагат, че тя се върти около 45 000 евро.
Mini Cooper S JCW GP – по-малкото винаги е по-добре
Възродената легенда Mini представи последната си бойна разработка, създадена на базата на варианта Cooper S.
На вниманието на публиката и за “събуждане” на апетита на бъдещите собственици на вече двуместния автомобил, от компанията представиха първите официални снимки и техническа информация за уникалната модификация John Cooper Works /JCW/ GP. Автомобилът ще бъде наличен от месец юли следващата година, но за съжаление от него ще бъдат произведени едва 2 000 представителя.
Мъникът ще бъде оборудван с двигател с максимална мощност от 218 конски сили, а общото тегло на конструкцията му е с 40 килограма по-малко в сравнение със стандартния вариант на модела. По този начин на всеки литър работен обем на мотора се падат по 136 конски сили. Въпреки, че Mini Cooper S JCW GP е значително променен в сравнение със своя оригинален събрат- предлага само две седящи места, усещането което ще изпитат водачът и неговия спътник със сигурност ще бъде едно от най- запомнящите се в живота им. Mini Cooper S JCW GP предлага боядисани в червено спирачни апарати за предните колела, специални олекотени осемнадесетцолови алуминиеви джанти, уникално екстериорно цветово решение, допълнителни въздухозаборници и аеродинамични елементи, спортни седалки Recaro, аудиосистема със CD плейър, климатична исталация, мултифункционален волан и множество други декоративни орнаменти.
Източници: www.motoavangard.com ; www.bg-tuning.net

Концептуалния прототип на базата на Мини показва дамския любимец с каросерия комби. Премиерата бе точно 45 години след появата на първия подобен автомобил - Остин Севън Кънтримен, някъде продаван и като Мини Травълър.
Създателите на машината отбелязват, че са искали да направят Мини комби едновременно стилно и практично. Вратите отново са 2, но багажникът е чувствително по-голям. Тази концепция се оказа изключително успешна за второто поколение на Фолксваген Поло, което се продаваше повече като комби с два врати, отколкото като купе, какъвто бе първоначалния замисъл.
Все още не е ясно кога комбито на Мини ще влезе в производство. Вероятно това ще стане със старта на производство на следващото поколение Мини, което се очаква да се случи през 2007-2008 година.
Radford Mini с 263 к.с.

През т.нар. „Swinging Sixties“ (б.пр. – “60-те, танцуващите суинг”) доработките на британския производител на каросерии Radford бяха хит във Великобритания. Днес компанията отново се захваща да тунингова Mini Cooper – само че малко по-различен от своя предшественик.
Всеки от четиримата в Beatles е бил притежател на едно Radford Mini, а известният тогава актьор Питър Селърс купи такова като подарък на Брит Екланд. Незабравим за много англичани ще остане моментът, в който Питър излезе с мини купъра от една огромна торта и подари малкото автомобилче на Екланд. Всъщност пределно ясно на всички добре запознати в областта беше, че Radford ще се опита да повтори славните си успехи, постигнати през 60-те и 70-те.
Всеки Купър, който напуска сервиза на Radford, е изработен според индивидуалните желания на клиента. Марк Еден, шеф на Harold Radford Coachbuilders, казва, че при преработката на един автомобил нищо не се оставя на случайността – всеки от желаещите да преобрази своето мини има собствен профил във фирмата, който съдържа информация за неговите предпочитания. Тази информация се получава директно от тунерите, така че конкретният автомобил да пасва на собственика като ... на гащи.

Най-яркият пример за отличната работа на компанията е едно от последните й отрочета. Неговият собственик търси едновременно и огромната мощност, и високия лукс. Така Radford прави Mini на базата на Cooper S с повече от 263 “коня” под капака. За да овладяни всички те, е монтира спортно окачване с променлива височина. Спирачките също са модифицирани, а джантите са 18-цолови алуминиеви. Интериорът е облицован с много алкантара и меки килимчета. Цената на уникалното Mini не е ясна, но специалистите предполагат, че тя се върти около 45 000 евро.
Mini Cooper S JCW GP – по-малкото винаги е по-добре

Възродената легенда Mini представи последната си бойна разработка, създадена на базата на варианта Cooper S.
На вниманието на публиката и за “събуждане” на апетита на бъдещите собственици на вече двуместния автомобил, от компанията представиха първите официални снимки и техническа информация за уникалната модификация John Cooper Works /JCW/ GP. Автомобилът ще бъде наличен от месец юли следващата година, но за съжаление от него ще бъдат произведени едва 2 000 представителя.


Мъникът ще бъде оборудван с двигател с максимална мощност от 218 конски сили, а общото тегло на конструкцията му е с 40 килограма по-малко в сравнение със стандартния вариант на модела. По този начин на всеки литър работен обем на мотора се падат по 136 конски сили. Въпреки, че Mini Cooper S JCW GP е значително променен в сравнение със своя оригинален събрат- предлага само две седящи места, усещането което ще изпитат водачът и неговия спътник със сигурност ще бъде едно от най- запомнящите се в живота им. Mini Cooper S JCW GP предлага боядисани в червено спирачни апарати за предните колела, специални олекотени осемнадесетцолови алуминиеви джанти, уникално екстериорно цветово решение, допълнителни въздухозаборници и аеродинамични елементи, спортни седалки Recaro, аудиосистема със CD плейър, климатична исталация, мултифункционален волан и множество други декоративни орнаменти.


Източници: www.motoavangard.com ; www.bg-tuning.net
::: vankata™ :::
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
M6 написа:Само се чудя как така онези побърканите от Hartge все още не са сложи двигателя на M6 в минито
Хубаво е, че се присмиваш на тъпотата си..



4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани