руски хибрид с нова концепция за двигател
Модератор: Общи модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Re: руски хибрид с нова концепция за двигател
не виждам нищо ванкелово в тоя двг
обаче гледах го доста и не разбрах, след момента на запалване как се ограничава кое бутало да не мърда, че да мръдне другото? отговора може да е в комбинацията от подвижно рамо и гърбица точно преди планетарната предавка, но наистина на око не мога да преценя, това е според мен основният проблем на двигателя, как се регулира движението на буталата и последователността им
малкото придвижване точно преди запалването може да се дължи на маховика, който е след планетарната зъбна предавка, но в момента на запалване силата действа еднакво и върху двете бутала и освен гърбицата на следващото да обира голямата част от въртящия момент, който експлозията създава, друг вариант аз не виждам
обаче гледах го доста и не разбрах, след момента на запалване как се ограничава кое бутало да не мърда, че да мръдне другото? отговора може да е в комбинацията от подвижно рамо и гърбица точно преди планетарната предавка, но наистина на око не мога да преценя, това е според мен основният проблем на двигателя, как се регулира движението на буталата и последователността им
малкото придвижване точно преди запалването може да се дължи на маховика, който е след планетарната зъбна предавка, но в момента на запалване силата действа еднакво и върху двете бутала и освен гърбицата на следващото да обира голямата част от въртящия момент, който експлозията създава, друг вариант аз не виждам
АДМИНИТЕ ДА МЕ БАННАТ ПЕРМАНЕНТНО!!!
Re: руски хибрид с нова концепция за двигател
Хаос написа:не виждам нищо ванкелово в тоя двг
............
чисто визуално няма, ама в принципа на работа идеята е идентична

и при тоя и при ванкела няма колянов вал, а ротор
и при двата има само един "цилиндър" ,в който се извършват 4-те такта
и при двата липсват смукателни и изпускателни клапани
и при двата КПД-то е в пъти по-голямо от обикновения бутален двигател със същия работен обем
този двигател обаче ми се струва /поне от видяното в клипа/ доста по-надежден и по-икономичен от ванкеловия...
да видим дали ще го реализират в производство руснаците

- Marmotinio
- Потребител
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: 12.05.2010
- Пол: Мъж
Re: руски хибрид с нова концепция за двигател
Дано да излезне сполучлив този двигател!
- akula
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 493
- Регистриран на: 20.06.2002
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e21,е34, астрахаш,цлк-в208
- Мечтае да кара: 850
- Детайли за колата: петица- хубавица
Re: руски хибрид с нова концепция за двигател
zazomazo написа:Хаос написа:не виждам нищо ванкелово в тоя двг
............
чисто визуално няма, ама в принципа на работа идеята е идентична![]()
и при тоя и при ванкела няма колянов вал, а ротор
и при двата има само един "цилиндър" ,в който се извършват 4-те такта
и при двата липсват смукателни и изпускателни клапани
и при двата КПД-то е в пъти по-голямо от обикновения бутален двигател със същия работен обем
този двигател обаче ми се струва /поне от видяното в клипа/ доста по-надежден и по-икономичен от ванкеловия...
да видим дали ще го реализират в производство руснаците
амчи тъй де, ама има пък бутала, макар и различни от класическите: затуй казахме с колегата че е по- скоро хибрид между двата типа.
ПП: всъщност не пречи да се куплират няколко "цилиндъра" в един блок, и да стане 2-4-6-8 цилиндров

-харчи малко а бега много, чупи се трудно а се поправя лесно, що е то?
-БМВ е34
-БМВ е34
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани