Моля за съвет относно проблем с прехвърляне на мобилен номер
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
Моля за съвет относно проблем с прехвърляне на мобилен номер
Здравейте,
пиша Ви относно прехвърляне на моя номер от един мобилен оператор на друг.
На 20.01.2011г. подадох заявление за прехвърляне на номера в магазин на Германос находящ се на ул. Княз Ал. Батемберг 12. поради надписване на сметката или по точно на изразходвания интернет трафик. Защото телефона ми си има брояч който отчита едно а в сметката е надписано 20 пъти отгоре (буквално) разбирам да имаше малка разлика но чак пък толкова няма как да не го забележа и обърна внимание.
След двуседмично чакане, потърсих информация на тел. 123 (Вивател), от кадето ми обясниха, че Глобул не са задвижили правилно процедурата. Проблема се състоял в това, че Глобул са объркали оператора и са изисквали от Мтел прехвърляне на номера (от кадето е първоначално но след надписване на сметки се прехвърлих към Вивател) от където са ги върнали с отговор, че такъв номер несъществува. Във заявлението изришно е опоменато, че номера в момента е на Вивател. В магазина на Германос ми обясниха, че процедурата е задействана наново и ме овериха в това, че от тях независи нищо повече. След което се обадих на оператор на Глобул (089123) от кадето ме информираха, че заявката отново е върната с обяснение, че номера несъществува. В цялата тази процедура изхабих доста нерви и средства за да направя някаква координация между двата оператора които един вид прехвърлят топката един на друг, което намирам за изключително неприемливо при положение, че не аз трябва да ги търся. В последстивие писах писмо с копие до двата оператора (Вивател и Глобул) с молба да се задвижи процедурата в най-кратък срок. По информация срока за прехвърляне на номера е 7 работни дни. Вече изминаха много повече без никакъв резултат.
Днес ми беше върнат отговор от Глобул, че било възможно номера да не е на мое име затова да се връща от Вивател!? Което е поредната измислица за да се забави процедурата със идея да им платя още една месечна такса.
С две думи 2-та оператора си прехвърлят топката и в крайна сметка все още нищо не е задействано и от една страна идва срока да си заплатя на Вивател абонамента за следващия месец ако се забавя повече от друга страна губя полза от програмата която съм решил да се прехвърля на Глобул поради забавянето със прехвърлянето да не говорим за изхабените нерви и разходи за да направя координация между двата оператора.
Ще помоля за съвет, към кой мога да се обърна и какво може да се направи 1- за да се задейства процедурата по-бързо 2- ако не се задейства по какъв начин и на кой мога да се жалвам и да обърна нещата така да се каже в моя полза. Какви са ми правата в случая и какво може да се направи ако няма резултат?
пиша Ви относно прехвърляне на моя номер от един мобилен оператор на друг.
На 20.01.2011г. подадох заявление за прехвърляне на номера в магазин на Германос находящ се на ул. Княз Ал. Батемберг 12. поради надписване на сметката или по точно на изразходвания интернет трафик. Защото телефона ми си има брояч който отчита едно а в сметката е надписано 20 пъти отгоре (буквално) разбирам да имаше малка разлика но чак пък толкова няма как да не го забележа и обърна внимание.
След двуседмично чакане, потърсих информация на тел. 123 (Вивател), от кадето ми обясниха, че Глобул не са задвижили правилно процедурата. Проблема се състоял в това, че Глобул са объркали оператора и са изисквали от Мтел прехвърляне на номера (от кадето е първоначално но след надписване на сметки се прехвърлих към Вивател) от където са ги върнали с отговор, че такъв номер несъществува. Във заявлението изришно е опоменато, че номера в момента е на Вивател. В магазина на Германос ми обясниха, че процедурата е задействана наново и ме овериха в това, че от тях независи нищо повече. След което се обадих на оператор на Глобул (089123) от кадето ме информираха, че заявката отново е върната с обяснение, че номера несъществува. В цялата тази процедура изхабих доста нерви и средства за да направя някаква координация между двата оператора които един вид прехвърлят топката един на друг, което намирам за изключително неприемливо при положение, че не аз трябва да ги търся. В последстивие писах писмо с копие до двата оператора (Вивател и Глобул) с молба да се задвижи процедурата в най-кратък срок. По информация срока за прехвърляне на номера е 7 работни дни. Вече изминаха много повече без никакъв резултат.
Днес ми беше върнат отговор от Глобул, че било възможно номера да не е на мое име затова да се връща от Вивател!? Което е поредната измислица за да се забави процедурата със идея да им платя още една месечна такса.
С две думи 2-та оператора си прехвърлят топката и в крайна сметка все още нищо не е задействано и от една страна идва срока да си заплатя на Вивател абонамента за следващия месец ако се забавя повече от друга страна губя полза от програмата която съм решил да се прехвърля на Глобул поради забавянето със прехвърлянето да не говорим за изхабените нерви и разходи за да направя координация между двата оператора.
Ще помоля за съвет, към кой мога да се обърна и какво може да се направи 1- за да се задейства процедурата по-бързо 2- ако не се задейства по какъв начин и на кой мога да се жалвам и да обърна нещата така да се каже в моя полза. Какви са ми правата в случая и какво може да се направи ако няма резултат?
Ако неможеш да караш, НЕДЕЙ! Уважавай живота на другите ако не ти пука за твоя.
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
АЗ КАРАМ СПОРЕД ПРАВИЛНИКА ЗА ДВИЖЕНИЕ. А ВИЕ?
- Николай Занчев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 30.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 touring
- Мечтае да кара: М5
Re: Моля за съвет относно проблем с прехвърляне на мобилен номер
За надпиването на сметките можеш да отидеш при нотариус с картата и да ти я заключи в сеиф и със договор и печат от нотариуса,но не трябва да си ползваш номера 1 или 2 месеца.И ако ти дойде фактура на която примерно пише че си говорил 50лв а всъщност не си действаш със съвета на нотариуса за съд 

- Eмилио Димитров
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 479
- Регистриран на: 8.02.2006
- Местоположение: в царството на акаунтите
- Пол: Мъж
Re: Моля за съвет относно проблем с прехвърляне на мобилен номер
Подай една жалба в КЗП
- King Nothing
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 81
- Регистриран на: 3.09.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d '02
- Мечтае да кара: подводница
Re: Моля за съвет относно проблем с прехвърляне на мобилен номер
Аз бих прескочил Германос и бих се насочил директно в някой централен офис на Глобул.
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани