Няколко съвета за експлоатацията на автомобил при -17
Модератор: Общи модератори
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Yojimbo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 152
- Регистриран на: 13.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
Hastalavista разбирай го така : на теб ти е любовно, идва мадама и те "раздразва" лекичко. Е какво става, отминава ти или ставаш неудържим
. С акумулатора е същото - активират се процесите в електролита и т.н. 


Колкото повече, толкова повече.
- Гост
-
Hastalavista разбирай го така : на теб ти е любовно, идва мадама и те "раздразва" лекичко. Е какво става, отминава ти или ставаш неудържим . С акумулатора е същото - активират се процесите в електролита и т.н.



всичко хубаво ама тфа с резервара как да стане ... от де пари да го напълним целия тате да нема нефтена кладенец

Impasse написа:Това за тръгването веднага след паленето на мотора,винаги съм си мислил,че е заради замърсяването на околната среда![]()
от части е така.
то ако можеш да си караш в квартала докато ти заграее чудесно, но ако траябва да излезеш на главна улица и натиснеш до 80 на студен мотор то по добре да я оставиш да се заграее на място.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Няколко съвета за експлоатацията на автомобил при -17
Penchev написа:ivo написа:M6 написа:Според руските експерти един пробег от 20 километра при -17 градуса се равнява на 600 километра при 20 градуса по износване на триещите се части на двигателя.
това само докато двигателя достигне работна температура ли е? според мен да.иначе би оzначавало като се прибера zа БГ тия дни да съм амортиzирал двигателя не с още 1000, ами с 30 000 км
ivo,ти пътуваш много километри наведнъж,за теб не важи![]()
Лошото е за тези,които си подкарват автомобилите за 5 км и недозагряли ги гасят ... От конденз в този случай страда изпускателната система,гърнета и тем подобни.
Никога не изчаквайте двигателя да загрява на място при работа на празен ход в тези ниски температури![]()
![]()
![]()
Като правим асоциации,такава работа за около 7 мин на празен ход означава износване на двигателя при нормални температури в разстояние на 400 км![]()
![]()
![]()
Когато моторът запали,стремете се да потегляте възможно най-скоро след товаВ този тежък момент за техниката като цяло е редно да се поддържа скорост от около 60 км/ч на 3-та предавка
![]()
Работата на празен ход е нежелателна,до затопляне на двигателя до някакво положение поне![]()
Вентилаторът на отоплението е редно да не се включва веднага![]()
П.С. Знам,че всички знаете тези общи положения за екплоатацията на автомобила в тежки зимни условия,но все пак да ги споделя отново![]()
Георги Пенчев
мене на 3-та в 60 ми е ограничителя



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ivo098
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 600
- Регистриран на: 1.04.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F31 330d
- Мечтае да кара: F80 M3
gyrate написа:Impasse написа:Това за тръгването веднага след паленето на мотора,винаги съм си мислил,че е заради замърсяването на околната среда![]()
от части е така.
то ако можеш да си караш в квартала докато ти заграее чудесно, но ако траябва да излезеш на главна улица и натиснеш до 80 на студен мотор то по добре да я оставиш да се заграее на място.
еми ше я караш с 80 на 5-та, не на 2-ра

Its an M. The fuel mileage is Sh!tty.
Your Sh!ttiness may vary.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
23 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: St.Trinity