За лоялността към марката...
Модератор: Общи модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Един
-
Вече кара БМВ
-
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
За лоялността към марката...
Вижте на какво попаднах.
Става дума за разликите между тези които постоянно сменят марките и тези които винаги купуват една и съща марка (в САЩ).
според проучване тези които сменят марките купуват кола средно на 2.7 години, а тези които държат на една и съща марка - на 5.5 години.
Според авторите лоялните към марката шофьори спестяват между 5500 и 6500 долара годишно заради по-рядкото купуване на кола.
Ето как завършва статията:
Собственикът на Тойота може да разчита че колата му ще се поврежда рядко, но знае че когато това стане ще трябва да изплаща ремонта поне година.
Собствениците на Хонда нямата проблеми с ремонта - те знаят че колата ще ръждяса до разпадане преди да се появят проблеми изискващи скъп ремонт.
Собствениците на Мерцедес могат да разчитат че колата им ще издържи вечно. Мерцедесите държат толкова висока цена че винаги ремонта излиза по евтин.
Собствениците на БМВ за разлика от останалите лоялни към марката се придържат към 2.7-годишния цикъл на замяна. Горе-долу толкова време е необходимо на
"Тhe Ultimate Driving Machine" да се увие около някое дърво поради липса на "Ultimate Drivers".
Пълният текст на английски можете да прочетете тук:
http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&threadm=e88eabce.0305112250.457e4ac1%40posting.google.com&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3Dutf-8%26group%3Dalt.autos.bmw[/url]
Става дума за разликите между тези които постоянно сменят марките и тези които винаги купуват една и съща марка (в САЩ).
според проучване тези които сменят марките купуват кола средно на 2.7 години, а тези които държат на една и съща марка - на 5.5 години.
Според авторите лоялните към марката шофьори спестяват между 5500 и 6500 долара годишно заради по-рядкото купуване на кола.
Ето как завършва статията:
Собственикът на Тойота може да разчита че колата му ще се поврежда рядко, но знае че когато това стане ще трябва да изплаща ремонта поне година.
Собствениците на Хонда нямата проблеми с ремонта - те знаят че колата ще ръждяса до разпадане преди да се появят проблеми изискващи скъп ремонт.
Собствениците на Мерцедес могат да разчитат че колата им ще издържи вечно. Мерцедесите държат толкова висока цена че винаги ремонта излиза по евтин.
Собствениците на БМВ за разлика от останалите лоялни към марката се придържат към 2.7-годишния цикъл на замяна. Горе-долу толкова време е необходимо на
"Тhe Ultimate Driving Machine" да се увие около някое дърво поради липса на "Ultimate Drivers".
Пълният текст на английски можете да прочетете тук:
http://groups.google.com/groups?dq=&hl=en&lr=&ie=UTF-8&oe=utf-8&threadm=e88eabce.0305112250.457e4ac1%40posting.google.com&prev=/groups%3Fhl%3Den%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26oe%3Dutf-8%26group%3Dalt.autos.bmw[/url]
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
хехехе
това за ultimate drivers ме изкефи:) (дано всички да са добре де)
това е и една от причините за масовото мнение че колите със задно са нестабилни... но според не че са нестабилни, ами правят това което ги караш да направят, а не това което си мислиш че ги караш да направят:mha:
това е и една от причините за масовото мнение че колите със задно са нестабилни... но според не че са нестабилни, ами правят това което ги караш да направят, а не това което си мислиш че ги караш да направят:mha:
<br>
br
br
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани